abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 juli 2005 @ 19:03:46 #151
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28687322
AZ tijdje zonder 'illegale' Shota Arveladze

10/7/2005 17:19

Shota Arveladze (32) is naar Georgië om daar alsnog een verblijfsvergunning te regelen. De Georgische spits van AZ was door een 'slordigheidje' van de Alkmaarders de laatste week illegaal in Nederland.

Normaal gesproken regelt een club meestal een verblijfsvergunning voor nieuwe spelers. Maar door het vertrek van technisch directeur Martin van Geel naar Ajax, heeft AZ nagelaten de procedure te starten.

Perschef Willem Zeijlmans bekende tegenover het ANP dat de formaliteit er bij AZ tussendoor is geschoten. 'We kunnen er een boete voor krijgen, maar ik heb al begrepen dat dat niet gebeurt omdat er van kwade opzet geen sprake is.'

Arveladze denkt acht tot twaalf dagen nodig te hebben om alle administratieve rompslomp af te ronden en legaal aan de slag te gaan bij AZ. Tijdens het verblijf in Georgië traint de ex-Ajacied mee met Dinamo Tblisi, zijn oude club.
  Trouwste user 2022 zondag 10 juli 2005 @ 20:34:01 #152
7889 tong80
Spleenheup
pi_28689712
Als Australië het WK haalt wordt Hiddink de coach.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_28694572
Mooi voor Guus, is een leuk elftal om leiding aan te geven.
That's all folks!
  zondag 10 juli 2005 @ 23:34:01 #154
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_28694825
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:34 schreef tong80 het volgende:
Als Australië het WK haalt wordt Hiddink de coach.

Ook Advocaat is in beeld. Aldus VI.nl
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_28695503
Bij Studio Sport vertelden ze dat Guus het werd. Beide kampen waren postitief over een samenwerking.
That's all folks!
  maandag 11 juli 2005 @ 05:38:07 #156
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_28698614
Ik heb geen SS gezien.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_28714030
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:34 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ook Advocaat is in beeld. Aldus VI.nl
En dan Cahill wisselen voor Tony Vidmar bij 2-1 voor tegen een sterk team op het WK.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28727164
quote:
Knokpartij Edgar Davids in Rio
Edgar Davids is tijdens zijn vakantie in Brazilie slaags geraakt met zijn tegenstanders in een vriendschappelijke voetbalwedstrijd in Rio de Janeiro. Dat meldde de Italiaanse sportkrant la Gazzetta dello Sport.

Het vriendschappelijk duel tussen een Nederlands gelegenheidselftal en Brazilianen uit de wijk Barra da Tijuca in Rio werd gespeeld in het kader van een documentaire over straatvoetbal in Brazilie, waar Edgar Davids zijn medewerking aan verleende. Volgens de Gazzetta spuugde Edgar Davids een tegenstander in het gezicht. Toen de middenvelder vervolgens een grove tackle ontving, ontaardde de wedstrijd in een massale knokpartij. Davids en zijn ploeggenoten zouden daarna de camera's van een aanwezige televisiezender hebben afgepakt en pas hebben teruggegeven toen werd beloofd dat de beelden niet gebruikt zouden worden. een fotograaf werd over het hoofd gezien.

Davids kwam in het verleden al eerder in opspraak vanwege vechtpartijtjes. In Milaan ging hij in 1996 twee mensen met een boksbeugel te lijf. In 2002 werd hij aangeklaagd door zijn ex-vrouw, die beweerde door hem te zijn mishandeld. Twee jaar terug was Davids in Londen met Jerrel Hasselbaink en Mario Melchiot betrokken bij een vechtpartij.Davids verklaarde eerder weg te willen bij Inter. In een Braziliaanse krant zei hij deze week graag voor Flamengo te willen spelen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28727195
Ik las het net ook in het AD

Wat een flapdrol.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 05:57:25 #160
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28727217
Hoort bij straatvoetbal.

Niks mis mee.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28727226
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 05:57 schreef popolon het volgende:
Hoort bij straatvoetbal.

Niks mis mee.
Nou, aan Vaantje kan hij niet tippen hoor. Vaantje verloor een tijdje terug met straatvoetbal en kwam toen terug met een pipa omdat hij niet tegen z'n verlies kon.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 06:01:03 #162
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28727236
Vaantje moet ook gaan zaalvoetballen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:43:18 #163
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28730178
Davids
pi_28732431
pi_28744656
alle ophef over Omniworld heeft het debuut van Xerooskerke in de eredivisie wel flink overschaduwd zeg, ik wist van niks!

2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_28745059
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 18:16 schreef Thetallguy het volgende:
alle ophef over Omniworld heeft het debuut van Xerooskerke in de eredivisie wel flink overschaduwd zeg, ik wist van niks!

[afbeelding]
Lol
  woensdag 13 juli 2005 @ 13:29:27 #167
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28767380
'Romario is terug en zet coach aan de kant'

13/7/2005 11:47

Romario had zich bijna een week niet laten zien op de training bij Vasco da Gama vanwege fysiek ongemak. Maar eenmaal terug, zette hij alles direct op niet mis te verstane naar zijn hand.

De 39-jarige aanvaller sprak even met Dário Lourenço en nam de training over van zijn coach. Romario verzamelde de spelers in de middencirkel, sprak hen toe en organiseerde een oefenpotje tussen basisspelers en reserves.

Opmerkelijk was dat O Baixinho tot een heel ander elftal kwam dan Lourenço de laatste keer de wei in stuurde. Op liefst zes plaatsen wijzigde hij naar eigen inzicht het elftal dat zondag de derby tegen Flamengo speelt.

Gomes, de verdediger die door Lourenço steeds als een van zijn beste spelers wordt aangemerkt, verloor zijn basisplaats onder playing/coach Romario en hoefde zelfs niet op te draven bij de reserves. Gomes mocht rondjes lopen.

De revolutie geeft duidelijk aan hoe de verhoudingen liggen bij Vasco. Romario kan vooral bij voorzitter Eurico Miranda, die tevreden toekeek bij de training, niet stuk. De voormalige PSV'er liet eerder blijken het niet eens te zijn met de werkwijze van zijn huidige trainer, die zijn positie allerminst zeker lijkt.

Vasco presteert slecht in de nationale competitie. Van de laatste acht wedstrijden, verloor het er vier. Na elf duels heeft het pas negen punten en Vasco staat daarmee op de twintigste plaats, die aan het einde van de rit degradatie betekent. Romario scoorde vijf keer in zeven optredens.
  woensdag 13 juli 2005 @ 14:14:07 #168
107445 Jajong
Hadouken!
pi_28768852
quote:
Romario scoorde vijf keer in zeven optredens
t blijft een held he
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  woensdag 13 juli 2005 @ 15:01:39 #169
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28770481
OM-Bouaouzan: zware mishandeling met opzet

13/7/2005 15:19

Rachid Bouaouzan loopt het risico voor acht jaar achter de tralies te verdwijnen. Het Openbaar Ministerie legt de 21-jarige Spartaan zware mishandeling met opzet ten laste voor de overtreding die een einde maakte aan de voetbalcarrière van Niels Kokmeijer (27).

Bouaouzan bezorgde Kokmeijer in het duel met Go Ahead Eagles op Het Kasteel op 17 december 2004 onder meer een gecompliceerde beenbreuk en een slagaderlijke bloeding. Kokmeijer onderging diverse operaties, lag lang in het ziekenhuis en is nog altijd herstellende.

De reden waarom het incident niet kon worden afgedaan met de schorsing van tien duels door de KNVB is dat het OM van mening is dat Bouaouzan bewust wilde dat zijn tegenstander zwaar gewond zou raken. De poging tot zware mishandeling verdient een zwaardere straf dan alleen eentje van de tuchtcommissie van de KNVB, vindt justitie.

Op 27 juli moet Bouaouzan voor de rechter verschijnen. De maximale straf voor een vergrijp zoals de Rotterdamse aanvaller ten laste is gelegd, is een gevangenisstraf van acht jaar.

[ Bericht 95% gewijzigd door DeTolk op 13-07-2005 15:37:20 ]
  woensdag 13 juli 2005 @ 15:03:19 #170
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28770532
quote:
Rzasa mag weer even meetrainen met H'veen

13/7/2005 14:27

Tomasz Rzasa mag voorlopig meetrainen met SC Heerenveen. De Poolse verdediger en de Friese club hebben een geschil over de uitleg van een clausule in het contract van de speler. Yuri Rose ziet definitief af van een transfer naar Marítimo Funchal.

Rzasa had in zijn contract, dat onlangs afliep, een clausule opgenomen die hem het recht gaf zijn contract te verlengen als hij een bepaald aantal duels had gespeeld namens Heerenveen. Aan die voorwaarde voldeed hij.

Maar waar hij dacht dat de optie automatisch zou worden gelicht, interpreteerde Heerenveen de optie anders. Rzasa had zelf initiatief moeten nemen en aangezien hij dit had nagelaten, concludeerde Heerenveen dat hij geen gebruik wilde maken van de mogelijkheid tot contractverlenging.

Rzasa en Heerenveen zijn na nieuw overleg tot een tijdelijke oplossing gekomen. De linksback mag de komende weken meetrainen om zijn conditie op peil te houden. Tevens hebben beide clubs besloten te zoeken naar een nieuwe werkgever voor Rzasa. Mocht dat niet lukken óf mochten beide partijen niet tot een andere oplossing komen, dan gaan Rzasa en Heerenveen weer om tafel zitten.

Yuri Rose heeft definitief een streep gehaald door zijn transfer naar Marítimo Funchal. De aanvallende middenvelder was het niet eens met de voorwaarden die beide clubs hadden gesteld aan de deal, waarop hij besloot af te zien van een avontuur in Portugal.
pi_28774588
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 05:39 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hier in actie

Trouwste user 2022 woensdag 13 juli 2005 @ 17:24:48 #172
7889 tong80
Spleenheup
pi_28774776
Triest eigenlijk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 13 juli 2005 @ 17:38:58 #173
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28775193
Leuke foto voor Voetbalfoto Onderschriftcompetitie
pi_28775626
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 17:38 schreef DeTolk het volgende:
Leuke foto voor Voetbalfoto Onderschriftcompetitie
Ja best wel, eigenlijk
pi_28780820
Nieuws vanuit finland..

ik weet de Finse competitie is niet zo bekend maar er staat hier een voetbalclub al een tijd in het nieuws op negatieve manier.

Het gaat hier om AC Allianssi en om een wedstrijd die ze met 8-0 verloren hebben. Deze wedstrijd werd gespeelt in de finse competitie tegen FC Haka.

Wat is er aan de hand.
Het team is pas geleden opgekocht door als ik het goed heb een aziaat. Deze stelde een nieuwe Belgishe trainer aan en er kwamen zes nieuwe spelers. De eerste wedstrijd werd gelijk gespeeld met de zes nieuwe spelers en ook nog twee finse spelers die normaal op de bank zitten. Resultaat dus een 0-8 verlies.

Nu is er een onderzoek gestart. De eigenaar schijnt een wedkantoor te hebben en ook zijn vrij grote bedragen vergokt op deze wedstrijd.

De fifa en Uefa gaan zich er zeer waarschijnlijk ook nog in mengen, mede omdat AC allianssi in de EC speelt tegen tepange (lux) het is nu de vraag wat deze club te wachten staat.

ik wou het jullie hier in VBL niet onthouden
  Trouwste user 2022 donderdag 14 juli 2005 @ 08:15:11 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_28791191
Altijd leuk, hou ons maar op de hoogte

pi_28792926
Zal ik doen.

Vanavond (17:30 in nl ) spelen ze tegen CS Petange uit luxemburg.

Misschien dat ik die wedstrijd hier wel op tv ga volgen
  donderdag 14 juli 2005 @ 11:46:45 #178
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28795531
quote:
Paul Gascoigne aan de slag bij Algarve United

14/7/2005 10:58

Paul Gascoigne staat voor een nieuw avontuur. De voormalige Engelse vedette gaat als coach aan de slag bij het Portugese Algarve United, dat pas één jaar bestaat maar grote plannen heeft.

De 38-jarige Engelsman moet de club verder omhoog helpen, uiteindelijk tot aan de Superliga. Algarve United promoveerde afgelopen seizoen uit de laagste klasse in Portugal komt dit seizoen uit in de eerste divisie van het district Faro (vijfde niveau in Portugal).

Voor Gascoigne is het niet zijn eerste klus als trainer. In China was hij al eens player/coach bij Gansu Tianma en in eigen land leidde hij Boston United. De excentrieke Brit stapte op omdat hij een toptrainer wilde worden en zich daar volledig op wilde toeleggen.

In de tussentijd liet Gascoigne weten voortaan als G8 door het leven te willen gaan. De G komt van zijn achternaam, het getal acht staat voor zijn rugnummer. 'Met mijn Geordie-accent klinkt het een beetje als great.'
G8
pi_28795717
Advocaat gaat de Verenigde Arabische Emiraten trainen

Bron
pi_28795743
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 11:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Advocaat gaat de Verenigde Arabische Emiraten trainen

[url=http://www.khaleejtimes.com/DisplayArticle.asp?xfile=data/sports/2005/July/sports_July217.xml§ion=sports[/url]
Dat wordt weer ouderwets zakkenvullen
pi_28801431
En dan wisselt ie Ismail Matar voor Saleh Obeid bij 2-0 voor tegen Oman.... Heel de V.A.E. verbijsterd.
www.thuisuiteten.nl
pi_28801486
Je gaat nu bij elk land waar Advocaat in beeld is deze grap maken.
That's all folks!
pi_28801917
Het is idd de bedoeling dat het een evergreen wordt.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 14 juli 2005 @ 14:46:14 #184
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28801961
Heeft Dickie al een dubbele levensverzekering afgesloten?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 11:23:05 #185
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28825188
quote:
Guus Hiddink ontvangt eredocoraat in Z-Korea

15/7/2005 10:34

Guus Hiddink heeft er weer een onderscheiding bij gekregen in Zuid-Korea. De voormalig bondscoach ontving vrijdagochtend op de Korea University een eredoctoraat vanwege zijn verdiensten voor sport, vriendschap en motivatie.

De onderscheiding is een zeer speciale, Hiddink is pas de tweede persoon die deze incasseert. Woensdag had PSV nog een oefenduel gevoetbald tegen een gelegenheidsteam dat speelde in naam van de honderdjarige Korea University.

Met Hiddink werd ook Bum-Kun Cha gehuldigd. De voormalig international en bondscoach kreeg een eredoctoraat vanwege zijn verdiensten als voetballer.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 11:30:30 #186
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28825411
quote:
Vieri: 'Ik wilde niet weg bij Internazionale'

15/7/2005 10:50

Christian Vieri wilde helemaal niet weg bij Internazionale, verklaarde hij donderdag. De 32-jarige spits verhuisde onlangs van Inter naar AC Milan, nadat de nerazzuri zijn doorlopende contract met negen miljoen euro hadden afgekocht.

'Het was niet mijn keuze om Inter te verlaten', bekende Vieri, die zes jaar voor Inter speelde. 'Ik weet niet waarom ze die beslissing hebben genomen. Maar ik kon niet blijven bij een ploeg waar ik niet gewenst was.'

'Daarna was het niet meer dan juist om naar de sterkst mogelijke club te gaan.' Vieri tekende bij de aartsrivaal van Inter een contract voor twee seizoenen. 'Ik hoop eindelijk iets te winnen', verklaarde Bobo cynisch. Met Internazionale pakte hij geen enkele echt grote prijs zoals de landstitel of de Champions League. 'Ik ben gelukkig hier.'
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:57:33 #187
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_28829607
quote:
Foutieve incasso shirts aktie

Gisterenavond is de incasso voor de shirtsaktie van 55 euro door de bank foutief uitgevoerd. In plaats van 55 euro te incasseren is er 55 euro gestort bij iedereen die de shirts heeft besteld.

De bank zal deze fout zo spoedig mogelijk herstellen. De correcte incasso zal spoedig worden doorgevoerd.

Sparta Rotterdam
Kick man, gratis shirts plus geld toe!
  woensdag 20 juli 2005 @ 16:51:37 #188
107445 Jajong
Hadouken!
pi_28980285
quote:
Speler overlijdt na winnende strafschop

20/7/2005 16:23

Reginaldo is in het harnas gestorven. De 34-jarige speler van Clube de Regatas Batateira stortte in nadat hij in de strafschoppenserie in het duel met Beira-Río de winnende penalty had benut.
De Braziliaan werd nog in allerijl naar het ziekenhuis vervoerd maar in de ambulance bleken de reanimatiepogingen tevergeefs. Een hartinfarct werd hem fataal.
Dat is opzich best... Kut.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_28980315
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:51 schreef Jajong het volgende:

[..]

Dat is opzich best... Kut.
Idd, heel bizar
pi_28984062
Adriaanse heeft zijn eerste speler weggestuurd, de in januari pas aangetrokken Leo Lima.

Zoals ze me op trainingskamp al zeiden, dat snijden kan nog voor vreemde situaties gaan zorgen. Co heeft een megagroep, met slechts 1 aankoop van hem zelf. Dikke kans dat hij zelfs mensen gaat wegsturen die pas sinds juni voor Porto spelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_29017552
Bij Villarreal hopen ze dat Argentinië geen wereldkampioen wordt, want:
quote:
Riquelme denkt aan stoppen bij WK-succes

21/7/2005 17:11

Het WK van volgend jaar in Duitsland heeft een hoop spelers gestimuleerd na te denken over hun toekomst. Nadat Ronaldo aangaf na het toernooi ruimte te maken voor jonge spelers bij Brazilië, stopt Juan Roman Riquelme er mogelijk helemaal mee.
'Als ik het wereldkampioenschap win, dan weet ik eerlijk gezegd niet of ik wel doorga met voetballen', bekende de 28-jarige spelmaker van Argentinië tegenover de Argentijnse zender Todo Noticias.

Riquelme lijkt onder bondscoach José Pekerman de onbetwiste leider van de Zuid-Amerikanen. In het toernooi om de Confederations Cup speelde de introverte nummer 10 sterk, scoorde hij drie keer en moest hij alleen Adriano voor zich dulden in het MVP-klassement.

Argentinië verloor in de finale van Brazilië maar liet in de aanloop naar de eindstrijd mooi voetbal zien. 'Argentinië gaat een goed WK spelen en hopelijk blijven we ons verbeteren. Het is aan ons om de verantwoordelijk te nemen. Iedereen wil van ons winnen. Laten we hopen dat we in Duitsland het beste uit onszelf halen.'

Riquelme kende afgelopen seizoen zijn beste jaar sinds hij Boca Juniors verliet en naar Europa verhuisde. Hij nam Villarreal bij de hand en leidde de kleine club met vijftien doelpunten naar de derde plaats in de Primera División, waardoor het voorronde Champions League mag spelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_29017590
Wat haalt die Riquelme daar nou weer in z'n hoofd?
That's all folks!
pi_29036296
quote:
Bad sign for United

Manchester United's difficult pre-season continues after jokers altered a huge sign at Old Trafford, turning it into a four-letter word.

The impressive neon construction - which sits at the top of the stadium, high above the statue of Sir Matt Busby - usually spells out the club's name.

But somehow pranksters managed to change it to reveal the obscenity.

United officials were alerted to the embarrassing situation by journalists at the Manchester Evening News and acted quickly to restore the sign to normal.

A club spokeswoman dismissed suggestions fans angry at the takeover by the Glazers were responsible.

She said: "We have had contractors in doing work on the stadium. It seems someone has messed with plugs at the back of the lights as a prank.

"We would like to apologise to anyone that took offence - the sign now proudly says Manchester United again."
Goeie grap
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_29062225
Co heeft zijn eerste 4 spelers weggestuurd:
quote:
treinador do FC Porto divulgou hoje os jogadores dispensados e justificou as suas opções. Leandro do Bonfim, Areias e Sandro não fazem parte dos planos de Co Adriaanse para a nova época, o mesmo sucedendo com Léo Lima, cuja dispensa já era conhecida.

ASF
Está a chegar ao fim o estágio na Holanda. Co Adriaanse dialogou com os jogadores que não fazem parte dos seus planos e explicou-lhes as razões por que não conta com eles para a nova época. Os dispensados já regressaram ao Porto, enquanto os restantes elementos cumprem amanhã o último jogo no estágio holandês, com o Brugge.

O técnico portista justificou as suas opções no site oficial do FC Porto:

«Bomfim é um n.º 10 que pode jogar nas alas. Acontece que temos vários jogadores para a esquerda e para a direita e diversas soluções para n.º 10, como Diego, Lisandro, Jorginho e até o Postiga, por isso decidimos que tinha de ser ele a sair.
Para o lugar desempenhado por Areias temos Nuno Valente e Leandro, que em minha opinião são melhores defesas. Foi uma decisão complicada, até porque ele é sócio do clube e vive o FC Porto de forma muito especial. Sinto que tem o clube no coração.
Sandro é um médio defensivo que teve de competir com Raul Meireles, Paulo Assunção e até com Lucho e Bosingwa, que podem cumprir esse papel. Acabou por ser ele o escolhido para deixar o plantel.
Depois da partida de Leo Lima e das decisões que tomámos hoje, já saíram quatro jogadores do grupo de trabalho. Considero que a equipa está fechada. Uma das tarefas de um treinador é tomar decisões. No início dos trabalhos dissemos aos jogadores que o plantel era extenso e alguns teriam de sair, mas que todos teriam as mesmas possibilidades. O mais correcto a fazer, num caso destes, é conversar com eles e desejar-lhes sorte para o futuro. Um treinador toma decisões no dia-a-dia. Tem de ser justo, directo, humano e, essencialmente, respeitar os atletas. É por isso que temos de apresentar argumentos para basear estas decisões.»
Leandro noemt ie een echte nummer 10, maar niet goed genoeg ivm de concurrenten. Met name Sandro zal balen, die kwam in juni pas over van Setúbal. Die club wil hem gelijk weer huren.

Leo Lima zat er ook pas sinds januari, Areias was terug van verhuur.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 23 juli 2005 @ 14:06:43 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_29062245
En er volgen d'r nog meer

pi_29062281
Overigens heeft hij uitgelegd dat Leo Lima in zijn ogen een postbode was en dat Co geen postbodes in zijn elftal wil.
quote:
«Ele foi o primeiro a ser a dispensado porque é o típico jogador brasileiro. Na Holanda, temos uma,expressão para definir esse tipo de futebolistas: são os carteiros. É que os carteiros de verdade entregam cada carta em cada porta. E ele é do género de jogadores que também quer sempre levar a bola. É uma espécie de carteiro do futebol. E eu gosto de futebol corrido.»
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 23 juli 2005 @ 15:37:56 #197
7889 tong80
Spleenheup
pi_29064073
Leuk die Portugeze teksten.

Snap er geen hol van maar zeer vermakelijk.

pi_29065221
Speciaal voor tong
quote:
"Het was eerste één om geëxcuseerd één te zijn omdat hij de typische Braziliaanse speler is. In Holland, hebben wij één, uitdrukking om dit type van futebolistas te bepalen: zij zijn mailmen. Hij is dat waarheidsmailmen elke brief in elke deur leveren. E het is van género van spelers die ook altijd de bal wil nemen. Het is een soort van mailman van het voetbal. Euro I smaak van looppasvoetbal."
  Trouwste user 2022 zaterdag 23 juli 2005 @ 16:41:25 #199
7889 tong80
Spleenheup
pi_29065241

pi_29065664
quote:
Inter Milan call off England tour

25 July Leicester OFF
27 July Crystal Palace OFF
29 July Norwich OFF
31 July Portsmouth OFF
Inter Milan have cancelled their four game pre-season tour of England because of safety fears in the wake of the London bombings.
The Italian club were due to play Portsmouth, Leicester, Norwich and Crystal Palace in July.

"Football takes a step back because of increasing serious events which touch the sensitivity of everyone," said a statement on the Inter website.

"For this reason, and given the situation, we have decided to cancel."

I think that it is a very silly thing to do because it is playing the terrorists' game

London's mayor Ken Livingstone

The Serie A outfit added they did not want to "add to the activities of the emergency forces there, who are already very busy at this time".

However, Leicester City chief executive Tim Davis said the Foxes would be seeking substantial damages from Inter.

"We are extremely disappointed in the actions of Inter Milan," he said.

"We will be contacting the Football Association and Uefa and we shall also be seeking substantial damages from Inter.

"The club has already incurred substantial costs in preparing for the fixture and we had expected a crowd of up to 30,000 supporters - all of whom will be very upset by Inter's late withdrawal."

The club has already said it would refund fans who have bought tickets.

Inter coach Roberto Mancini and club president had insisted on Friday that the tour would go ahead.

Mancini had stated that only one of Inter's matches - at Palace - was in London but the continuing events in the English capital have forced Inter into a change of mind.

Norwich City's chief executive Neil Doncaster described Inter's decision as hugely disappointing and wrong.

He said that for Inter to refuse to travel simply because of the threat of terrorism was giving into the terrorists.

And London's mayor Ken Livingstone was also scathing: "I think that it is a very silly thing to do because it is playing the terrorists' game. They want to change the way we live.

"The terrorists, I am sure, will be celebrating their decision. The idea there might not be an attack back home in Milan, that they are more safe there than here, is a complete illusion.

"The truth is, as we have seen from the horrifying news from Egypt, nowhere in the world is safe."
laffe honden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')