Statistieken (stats):quote:Q: Waarom duurt mijn job zo lang?
A: De jobs van verschillende targets kunnen flink varieren in rekentijd. In sommige gevallen kan een job wel enkele dagen duren op een 2GHz+ processor. Als je niet van lang wachten houdt of je processor is niet zo snel dan kan je beter de wat snellere targets uitkiezen en alleen jobs hiervan downloaden. Via deze link kun je makkelijk zien wat de gemiddelde rekentijd is van de jobs van een target. Uiteraard kunnen de rekentijden af en toe flink van het gemiddelde afwijken.
Q: Wat doet die ;1 achter mijn nickname?
A: Zeer waarschijnlijk heb je bij het installeren van meerdere clients niet precies dezelfde gegevens ingevuld. Bij alle clients moeten exact dezelfde e-mail adressen en nicknames worden ingevuld. Denk er ook aan dat de nickname case-sensitive is!
Vul je verschillende gegevens in dan zal je op FaD ook verschillende accounts aanmaken. Die ;1 betekent dat er al een account was met die nickname.
Je kunt zorgen dat alle gegevens in al je clients exact hetzelfde zijn of anders even de hulp van FaD support inroepen die je accounts wel kunnen samenvoegen.
Q: Wanneer verschijn ik in de stats?
A: Voor het verschijnen van de stats moet je eerst een job doorgerekend en ingestuurd hebben. De stats op FaD worden om de 6 uur ge-update (rond 0:00, 6:00, 12:00 en 18:00 engelse tijd).
Q: Hoe wordt het aantal punten dat ik krijg bepaald?
A: Om de zoveel tijd voert de client een soort benchmark uit om de snelheid van je CPU te bepalen (de CPU rating). Het aantal punten dat je voor een job krijgt is het aantal uur rekentijd van de job maal de gemiddelde CPU rating. Het maakt niet uit of je veel kleine jobs doet of 1 grote, als de totale rekentijd hetzelfde is krijg je evenveel punten.
Q: Kan de client hidden draaien?
A: Ja, in de setup kan je aanvinken dat hij niet in de system tray mag verschijnen.
Q: Kan ik ook offline werken?
A: Als je in de queue server een groot aantal jobs download kan je daarna wel een tijdje vooruit zonder online te gaan. Je kunt ook jobs exporteren/importeren naar PC's die helemaal geen internet aansluiting hebben (vanaf een PC die wel internet aansluiting heeft).
Wie dan?quote:Ik heb toestemming gekregen om dit topic te openen. Een soort gelijk bericht zal ook op de FP geplaats worden. - E-jey
E-Jey heeft toestemming gekregen... Oh mag ik geen deel 2 openen?quote:
Geen van de DIG mods weet hier van. En van wie heeft E-Jey toestemming dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 15:44 schreef R-Mon het volgende:
[..]
E-Jey heeft toestemming gekregen... Oh mag ik geen deel 2 openen?
Geen idee.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Geen van de DIG mods weet hier van. En van wie heeft E-Jey toestemming dan?
http://fad.qik.nl registrerenquote:Op maandag 30 mei 2005 16:02 schreef cygnusx het volgende:
ik doe mee, ik heb hem nu op 2 pc's staan. en die gana dus gewoon dom bezig?
mwa. best...
maare, ik heb wel het teamnummer ingevoerd, maar ik zie niet waar ik het Fok!team kan joinen...?
Error: No user found with given name.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:06 schreef R-Mon het volgende:
[..]
http://fad.qik.nl registreren
...............
Je moet minstens 1 job gestuurd hebben, en die pagina moet al geupdate zijn (gebeurt elke 6 uur (2, 8, 14, 20u)).quote:
Doe je goed washandje, Alle nieuwe leden welkom bij DPC.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:41 schreef washandje het volgende:
Ik heb inmiddels vijf jobs achter de rug, sta nog net niet 10.000ste in de stats
Om lid te worden van DPC hoef je niet perse op fad.qik.nl te registreren, nadat je je eerste job heb ingestuurd kom je automagisch in de stats terrecht, wil je echter een subteampje hebben dan moet je je registreren, maar dat duurd een paar dagen. om lid te worden van de Stampede moet je wel op fok.gromba registreren..einde van dit bericht.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:06 schreef R-Mon het volgende:
[..]
http://fad.qik.nl registreren
http://fok.gromba.nl registreren
In die volgorde.
Okee, maar dat was wat ik uit het vorige deel had begrepen.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:54 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Om lid te worden van DPC hoef je niet perse op fad.qik.nl te registreren, nadat je je eerste job heb ingestuurd kom je automagisch in de stats terrecht, wil je echter een subteampje hebben dan moet je je registreren, maar dat duurd een paar dagen. om lid te worden van de Stampede moet je wel op fok.gromba registreren..einde van dit bericht.
Ja dat is fors, ik haal met mijn 3000+ 180 ongeveerquote:Op maandag 30 mei 2005 17:02 schreef ToMm het volgende:
Ik heb gister ook gejoined...
Ben nu met m'n 1e job bezig, kanker onderzoekje, ging in het begin heel snel maar doet nu een uur over 5% ofzo...
Wel al 43 hits, dat schiet lekker op.
CPU rating is 205, vrij hoog voor een 2600+ denk ik?
Mmm, ik heb daar ook even gekeken. Er staat dat ik 0,36 days mee doe, maar ik doe al vanaf zaterdag (quote:Op maandag 30 mei 2005 17:02 schreef washandje het volgende:
Waarom kijkt iedereen op die vreemde stat-sites? Ik kijk gewoon op www.find-a-drug.org.uk en klik daar op statistics --> members en voer mijn nick in. Gaat net zo makkelijk en je hoeft je niet nog een tweede keer te registreren.
Yeahquote:Op maandag 30 mei 2005 17:09 schreef ijsmeis het volgende:
Ik doe nu ook mee, alhoewel ik nog steeds niet weet wat precies de bedoeling is.
Hij is wel wat overgeclockt, maar hij zou als het goed is niet sneller dan een 3000+ moeten zijn...quote:Op maandag 30 mei 2005 17:03 schreef washandje het volgende:
[..]
Ja dat is fors, ik haal met mijn 3000+ 180 ongeveer
Okayquote:Op maandag 30 mei 2005 17:12 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Yeahijsmeis doet ook mee
.
Het is min of meer de bedoeling dat je gewoon je PC berekeningen laat maken (gaat vanzelf)
Hij staat hier (vooral bij lange jobs) ook wel eens een half uur/uur vast op één percentage, dat is dan een moeilijke berekening. Gewoon even wachten dus, lijkt me niet dat ie is vastgelopen, aangezien de seconden nog doortellenquote:Op maandag 30 mei 2005 17:54 schreef Frankvbr het volgende:
niemand enige idee?
want mijn secondeteller loopt maar door, en die cpu staat op 100% maar geen percentages die doorlopen
Weet niet wat voor job je hebt, maar sommigen duren wel 2 dagen. Maakt niet uit voor je punten verder, want die worden berekend door het aantal uren dat je bezig bent, niet het aantal jobs. Als je liever korte jobs wilt, moet je in de setup even bepalen dat je alleen proteome jobs wilt, die duren meestal 2 of 3 uurquote:Op maandag 30 mei 2005 18:20 schreef Frankvbr het volgende:
k bedankt, hij is ondertussen weer iets verder 1/10% en daar blijft ie weer een heel tijdje, maar het zal wel goed komen dan. Niet dat ik iig het programmatje voor niks aan heb staan
Ja die duren lang, heb ik er nu ook één van. Leuk dat je meedoetquote:Op maandag 30 mei 2005 18:24 schreef Frankvbr het volgende:
nee maakt me verder niet zo veel uit, zolang die maar loopt
ik heb nu cancer j1-1uu3-q1
Daar stond ik al de hele tijd, maar toch kreeg ik een mailtje met dat ik er niet in stond ofzo.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:21 schreef washandje het volgende:
[..]
Ja
http://www.funcracker.net/stampede/list.php
Jij snapt het helemaalquote:Op maandag 30 mei 2005 17:22 schreef FallenAngel666 het volgende:
Zit nu op 50% van m'n 6e job en in die job alleen al zitten 40 hits
Ik heb er tot nu toe 62 in totaal. Het is per definitie natuurlijk nuttig om de moleculen te analyseren, maar met hits voelt het nuttiger
Neej, kleine wasjes grote wasjes alles in de wasmachine, laat maar lekker draaienquote:
Je staat er nog niet bij:quote:Op maandag 30 mei 2005 19:36 schreef Zebbie het volgende:
20% en al 5 hits
Ben ik nu wel goed aangemeld enzo?
je komt toch pas op de lijsten nadat je je eerste job hebt voltooid ??quote:Op maandag 30 mei 2005 20:01 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Je staat er nog niet bij:
http://fad.lospetitos.net/stats.php#new
Je weet zeker dat je 2047 ingevuld hebt in de control panel??
anders gaan deze punten verloren, dat zou zonde zijn.
uhuh.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je komt toch pas op de lijsten nadat je je eerste job hebt voltooid ??
Maar hier weer wel:quote:Op maandag 30 mei 2005 20:01 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Je staat er nog niet bij:
http://fad.lospetitos.net/stats.php#new
Je weet zeker dat je 2047 ingevuld hebt in de control panel??
anders gaan deze punten verloren, dat zou zonde zijn.
Dus als ik een kennis heb die me wel wil helpen is dat OK?quote:Op maandag 30 mei 2005 21:33 schreef iisschots het volgende:
Dat mag zeker. Je mag zoveel mogelijk pc's op hetzelfde account zetten. Denk er wel om dat je toestemming hebt van de eigenaar.
Ik zie je naam nog niet bij de volledige lijst staan.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:00 schreef Zebbie het volgende:
Weet iemand of ik nu al goed aangemeld ben enzo?
Ja, iedereen mag jou helpen, zolang je maar toestemming hebt van de eigenaar van de PC.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:38 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dus als ik een kennis heb die me wel wil helpen is dat OK?
Kan het zijn dat je hard bezig bent met iets anders? gamen bv? Dan van FaD weer terug naar van 100% naar 10%, of wat er ook overblijft. De rating wordt elk halfuur berekend.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:03 schreef washandje het volgende:
Ja dat is fors, ik haal met mijn 3000+ 180 ongeveer
Oh zou goed kunnen, die 180 was gewoon op een gemiddeld moment (had niet heel veel aanstaan hoor, misschien winamp, antivirus, firewall e.d.). Nou ja 180 is nog best fatsoenlijkquote:Op maandag 30 mei 2005 21:49 schreef PurpleBear het volgende:
[..]
Kan het zijn dat je hard bezig bent met iets anders? gamen bv? Dan van FaD weer terug naar van 100% naar 10%, of wat er ook overblijft. De rating wordt elk halfuur berekend.
Als het goed is staat het nu goed ingesteld (rechtermuis -> Setup -> General -> Team Number -> 2047)quote:Op maandag 30 mei 2005 21:41 schreef PurpleBear het volgende:
[..]
Ik zie je naam nog niet bij de volledige lijst staan.
Ik weet wel dat je minimaal 5 jobs heb ingeleverd
Trouwens, dat je nu pas 12 uren rekentijd is een beetje vreemd.
a) Je hebt niet 24x7 aanstaan
b) FaD niet heel vaak niet 100% cpu tijd
c) Je hebt een HT maar draait alleen een client (=> max 50% van CPU)
Als je NU in de FaD Control Panel op team 2047 zet, kom je pas na 3:00 vannacht bij DPC.
Je hebt wel geregistreerd bij funcracker (FOK! stampede team), maar je zit nog niet in de DPC team. Dat gaat dus niet werken (in de stampede stat zal je altijd op 0 staan)
Dat is dus niet de bedoelingquote:Op dinsdag 31 mei 2005 03:40 schreef vbmot het volgende:
Ik doe nu ook mee. Nu alleen op m'n laptop, morgen eens op zoek gaan naar een leeg pc lokaal op de hogeschool
normaal mag dat wel, alleen niet bij de stampede. Dit hebben ze gedaan zodat de teams een beetje gelijk zijn qua sterkte. ALs de helft van het team spaart weet je niet wat de totale output is.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 07:44 schreef Youssef het volgende:
Wat ik nog steeds niet begrijp is waar je niet mag sparen. Niet dat dat nu per se hoeft, maar in een GoT topic wordt het zo nadrukkelijk gezegd dat ik dat gewoon wil wetenIs dat om de statistieken niet te verneuqen ofzo?
Klopt ja!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:13 schreef Youssef het volgende:
Ah, zoiets dacht ik al. Ik heb hem nu op "When Online" gezet zodat ik dat tenminste niet vergeet. Nu gaat het vanzelf toch?
Het zijn hermafrodiete koeien. Toch heeft het plaatje wel wat.quote:
Hey Slarioux, kun je achter de schermen niet nog een beetje actie voeren dat er wat meer Mods, FA's, webloggers, FP mensen en A's meedoen? Het is echt maar een handjevol wat meedoet!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:50 schreef Slarioux het volgende:
Te groot en echt gewoon lomp. Doe dan dat plaatje hierboven.
De stats worden elk 6 uur geupdate en wel om 02:45, 8:45, 14:45 en 20:45 (onze zomer tijd). Dus alles wat je gespaard (significant) heb moet je voor 20:15 vanavond versturen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 07:44 schreef Youssef het volgende:
En wanneer moet je maximaal vandaag je jobs uploaden die je hebt gespaard? Voor 0:00 vannacht toch, of is er dan geen updeet?![]()
Beters,quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:27 schreef Conflict het volgende:
Ik heb me aangemeld
edit:quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:52 schreef ToMm het volgende:
[..]
Nee, ben al 40.000 seconden met m'n 1e kankerjob (dubbelzinnig woord) bezig...
Vandaar dus, thx voor de info.
Nee, ben al 40.000 seconden met m'n 1e kankerjob (dubbelzinnig woordquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:21 schreef iisschots het volgende:
Heb je al een job verstuurd. Vervolgens moet je nog zoon 6 uur wachten voordat je er in staat
De vorige stampede hadden we 1000 nieuwe ledenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:45 schreef Nightanimal het volgende:
reeds 738 ledenlets stamp together, stamp stamp, stamp,stamp.
We hebben nog evenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:48 schreef E-Jey het volgende:
[..]
De vorige stampede hadden we 1000 nieuwe ledenIk ben nog lang niet tevreden
uhuhquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:04 schreef Jump het volgende:
is dat zo'n ding dat 100% cpu gebruikt ganse dagen ?
Hahahaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:55 schreef Nightanimal het volgende:
IMPORTANT: kijk even hier : http://gathering.tweakers(...)ge/23492646#23492646
Als je naam er tussen staat dan moet je even reageren in dat topic.
[..]
uhuh
Wil jullie dit meesterlijk draadje niet onthouden:
http://www.techimo.com/forum/showthread.php?t=143522&page=4
Het zweet staat al op hun hoofden,
Ze doen zo hun best om Ukraine voorbij te gaan, komen wij voorbij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
www.find-a-drug.org.uk --> statistics --> members --> naam intypen (elke 6 uur geupdate)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:28 schreef cyberstalker het volgende:
Zeg, hoe kan ik nu precies zien hoeveel punten ik al heb?
Het kon eerst op fad.qik.nl maar nu ik geen nieuwe member meer ben sta ik er niet meer bij.
"we doomed!!!"quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:19 schreef washandje het volgende:
[..]
Hahaha
quoteje:
"WTF-WOW THATS CRAZY"
"Only 116 and more to be added tommorow I don't think they were kidding when they called it a stampede."
Erg netjesquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:42 schreef E-Jey het volgende:
http://fok.gromba.nl/stats/ << eerste opzetje van de nieuwe Fok stampede site. De stats zullen nog flink worden uitgebreid.
whehe, ja net zo zeker als dat het morgen een "JA" wordtquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:01 schreef washandje het volgende:
[..]
Erg netjes
Kom op jongens, we halen die tweakers die allemaal dat ding hebben geinstalleerd op 80 netwerken nog wel in
http://fok.internix.be/ hier kan je de fok layout makkelijk rippenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:01 schreef washandje het volgende:
[..]
Erg netjes
Kom op jongens, we halen die tweakers die allemaal dat ding hebben geinstalleerd op 80 netwerken nog wel in
Waar staan de kolommen vandaag en totaal voor? Wat wordt daar in weergegeven?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:42 schreef E-Jey het volgende:
http://fok.gromba.nl/stats/ << eerste opzetje van de nieuwe Fok stampede site. De stats zullen nog flink worden uitgebreid.
bedankt, dit is zeker handigquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:12 schreef Jump het volgende:
[..]
http://fok.internix.be/ hier kan je de fok layout makkelijk rippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |