quote:Op maandag 30 mei 2005 21:02 schreef Notoire_Gek het volgende:
Hele toernooi is niks meer waard zonder Safin. Safin is verreweg de beste speler aller tijden. Nu zitten er enkel saaie prutsers bij de laatste acht. Zonde voor de organisatie, publiek zal wel thuis blijven.
Ja verliezen is nieuw voor me, het is even wennenquote:
zozo netjes hoorquote:
Serieus ?? PLeur je gewoon alles op die baggerclubquote:Op maandag 30 mei 2005 21:31 schreef Boomlaars het volgende:
Morgen 1000 Euro op RBC @ 2.3
Heb mijn vakantiegeld binnengehad en een leuke bonus. RBC kan onmogelijk verliezen.
Dat wordt 1300 Euro winst![]()
Screeshotje zou leuk zijnquote:Op maandag 30 mei 2005 21:31 schreef Boomlaars het volgende:
Heb mijn vakantiegeld binnengehad en een leuke bonus. RBC kan onmogelijk verliezen.
idd, want 1000 is wel erg veelquote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 21:31 schreef Boomlaars het volgende:
iemand die die quotes al weet, ze staan nog niet op Mr. Bookmaker iig, maar ik ga ook flink veel op Sharapova inzetten, Henin zat er geheel doorheen vandaag en had last van pijntjesquote:Op maandag 30 mei 2005 22:41 schreef Boomlaars het volgende:
Heb wel een tip voor morgen, Sharapova die Henin gaat verslaan. Henin speelt wisselend de laatste wedstrijden terwijl Sharapova een stijgende lijn in haar spel heeft..
3-2 gewonnenquote:Op maandag 30 mei 2005 22:58 schreef Gelderland het volgende:
[..]
btw. heeft die ene van NG nu al gewonnen, of heeft dat MBL team verloren![]()
Wordt momenteel afgeslacht zie ikquote:heeft die ene van NG nu al gewonnen, of heeft dat MBL team verloren
voor de dames niet geloof ik die moeten morgen weerquote:Op maandag 30 mei 2005 23:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
En volgens mij is er morgen een rustdag, iig voor de heren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |