Ik heb geen idee of het bij Zilvermeeuwen is. Ligt dat in de buurt van de voetbalvereniging Zilvermeeuwen? (zal haast wel) Dat moet wel te vinden zijn...quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:17 schreef OO00ooltje het volgende:
@ LuNaTIC
Ik kan idd niet wachten! Ik vertrek vrijdag naar Thailand, en dan ga ik de 19e naar Tokio!
@Abonides:
Zaandam? Zilvermeeuwen zeker? Ben ik laatst ook geweest. Veel nieuwelingenpartijen, krijg je leuke indruk hoe het er aan toe gaat.
Die maat van me is ook zo een enorme maaier. Hij heeft totaal geen techniek maar is echt ongelovelijk sterk en heeft een behoorlijk incasserings vermogen. Hij is ook een verwoed rugby-er.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:54 schreef OO00ooltje het volgende:
Ja bij die sportvelden idd.
Niveau van N-classe... Vooral veel maaien maar best vaak wel leuke partijtjes hoor. Ik heb zelf 3 N partijen gedraaid. Zit nu in C-klasse, wordt al stuk technischer gevochten.
Wie heeft eigenlijk gewonnen? Ik wist dat ze tegen elkaar moesten.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:13 schreef SimtekF1 het volgende:
Dat is Typisch K1.
Zie de partij van Sapp tegen Sefo.
Sapp heeft Sefo in een hoek, maait hem constant op z'n achterhoofd, Sefo neemt het over en geeft Sapp dezelde behandeling en gelijk springt de scheids er tussen.
jaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:12 schreef Riert het volgende:
Is dat de héeele grote?
Die even blauw haar had?
Voor het laatst tegen Gary Goodridge, als superfight bij de GP van 2004. En daarvoor verloren van Musashi in de final eliminations. Is inderdaad niet echt bijster actief, maar is altijd wel erg populair in Japan. Zeker na zijn partij met Le Banner is er best een kansje dat hij die plek krijgt. Maar daar zijn natuurlijk nog meer gegadigden voorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:54 schreef Riert het volgende:
Way Cool, thanks.
Geen Abidi? Kan me behalve dat gevecht tegen LeBanner eigenlijk ook niet herinneren die voor het laatst gezien te hebben. Doet'ie geen toernooien meer of zo? Zou wel erg jammer zijn.
Mijn verwachting is dan ook dat Schilt tegen of Hoost of Bonjasky moet. Het is nog steeds niet zeker of Bonjasky sowieso een 'bye' krijgt zoals vorig jaar, maar gezien de vechters die over zijn lijkt dat niet waarschijnlijk. Hij moet gewoon aan de bak om zich weer te plaatsen vrees ik, en het zou me niks verbazen als er twee Nederlanders tegen elkaar moeten. Zowel Hoost (draw) als Bonjasky (verloren) hebben al eens een niet al te beste partij tegen Schilt gedraaid dus een rematch zou zeker ot de mogelijheden horen. Bovendien willen die Japanners vast niet het risico lopen om 4 Nederlnaders in de GP te krijgen... Deden ze overigens al eens een paar keer eerder, bv Aerts vs Venetiaan in 2003 en Van Dams vs Aerts een paar jaar daarvoor...quote:Laatste 6 plekken met nog 3 Nederlanders te verdelen wordt wel spannend.
Wordt geen makkie, maar op ervaring moet Aerts het kunnen klaarspelen. Aerts kan wel tegen een stootje al heeft Mo natuurlijk die overhand right. Toch moet ie hem op afstand kunnen houden met lowkicks en wat combo's. Daarnaast is Aerts erg handig in de clinch mocht Mo toch dichtbij komen (moet wel als ie die rechtse wil plaatsen). Denk wel dat Aerts slim genoeg is om een decision naar zich toe te trekken, al zie ik een TKO vanwege de lowkicks ook nog wel tot de mogelijkheden.quote:Aerts tegn Mo. brrrr.....spannend
Weinig nieuws eigenlijk voor zover ik weet. Heeft eigenlijk niet echt een verpletterende indruk achtergelaten. Mo was idd een beetje teleurstellend, maar ook tegen Nordstrand waar ie op het laatst tegen moest in de GP van Scandinavie (viel in voor de zieke Kruth) was het verre van overtuigend. Maar goed die Nordstrand was dan ook best een verrassing om te zien vechten. Veelbelovend wel. Over zijn partij tegen Mercer hoeven we het al helemaal niet te hebben want dat was natuurlijk een lachertje. Kon hij ook niks aan doen natuurlijk, dat terzijde.quote:Trouwens nog nieuws over Bonjasky? Tegen Mo was niet erg indrukwekkend. Ik zag hem veel te weinig vliegen
is die souwer die nederlander en gaat het over die finale? ik vond het zon kut gevecht die pramuk bedorf alles met zijn geclinch. ook al vecht ie normaal we lgoed.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:23 schreef dragon25 het volgende:
Nou, Souwer heeft dus gewonnen. Baal ervan. Por Pramuk is een duizend keer betere vechter. Liep allen continue te clinchen. Shit zooi...![]()
Bonjasky is als titel verdediger sowieso al geplaatst. Het gevecht tegen Ignashov is een superfight, geen gevecht voor plaatsing iig.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Aerts gaat het moeilijk krijgen tegen Mighty Mo. Vooral die harde punch van bovenaf zijn dodelijk. Het zou mooi zijn als onze landgenoot ook voor het 13de jaar aanwezig zou zijn op het eindtoernooi.
Feitosa is de laatste tijd beter geworden maar mag niet al teveel problemen opleveren voor Schilt. Semmy slaat met zijn lange armen dwars door iedere verdediging heen.
Ignashov is altijd een favoriet van me geweest, maar zijn mentaliteit is niet die van een absolute topsporter. Als hij afgetraind is en de wil heeft, kan hij het Bonjasky erg moeilijk maken. Toch denk ik dat de titelverdediger Remy door moet kunnen gaan.
Kakuda is oud en klein maar daar tegenover staat ervaring. Hij moet tegen de vrij onbekende Australier kunnen winnen.
Botha had in het begin moeite om mee te komen in de K1 wereld maar lijkt steeds beter zijn draai te vinden. Ondanks dat, zal Musashi met zijn saaie vechtstijl de overwinning claimen.
Het gevecht tussen Goodrigde en LeBanner zal ongetwijfeld weer een spektakel worden. Lekker elkaar ophitsen om na afloop de meerdere te erkennen in Le Banner. Gelukkig maar, want die blonde vrouw van Goodrigde wil ik zo min mogelijk zien.
Sapp en Choi zijn niet per toeval tegenover elkaar gezet. Twee boomstammen van gasten waarbij de Koreaan het klunsigste uitziet. Itt die andere reus uit Brazilië, weet Choi wel te winnen en zal dus een lastige partij zijn voor Sapp.
Het mooiste gevecht zal waarschijnlijk komen van Sefo vs Kaoklai. Die laatste heeft zich in rap tempo ongekend populair gemaakt door zijn vechtstijl. Sefo is een monument in de K1 wereld en zal met zijn gedrongen lijf tegen de beweeglijke armen en voeten van Kaoklai een halt toe moeten roepen.
Ik hoop nog altijd dat Sapp ergens in het toernooi tegen hele harde klappen van Aerts oplooptquote:Op woensdag 7 september 2005 16:50 schreef LuNaTiC het volgende:
Stiekem hoop ik op een 'bowling-injury' voor de winnaar vna dit gevecht en dat deze door Iggy vervangen zal worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |