abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juli 2005 @ 11:29:43 #51
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_28505438
Joeri Mes vecht meestal in -76 KG. Simson is wat dat betreft erg flexibel, die duikt zelfs onder de 70 als ie echt moet (juist, de gewichtsklasse van K-1 Max ::)

voor een leuk overzichtje van wat goede vechters zie ook http://www.superleague.tv/fighters_list.php

Superleague is onze Europese antwoord op de K-1 Max (en in meer gewichtsklasses dus ook zoals je ziet). Het niveau is van vele vechters gelijk aan K-1 Max (zoals je misschien wel ziet, vechten een aantal vechters uit Superleague ook in K-1 max: bv Kraus, JW Parr, etc)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_28518788
Naast de SL komt Simon Rutz binnenkort met de SR Trophy. Hierin vechten alle toppers uit de -76 kg klasse. Dit wordt ook erg interessant om naar te kijken. Europa heeft de shit op dit moment wat het Thaiboxen betreft!
pi_28580971
tvp
  dinsdag 12 juli 2005 @ 09:13:23 #54
16494 Riert
rrrataputata
pi_28728392
Gisteren de Japan GP op Eurosport. Ik heb het niet helemaal kunenn zien, maar wel de vernieuwde Sapp zien vechten.
Hij heeft afgelopen maanden getraind om meer kickbokser te worden en hard aan zn conditie gewerkt. En inderdaad was hij behoorlijk veel aan het schoppen...zag er goed lomp uit maar hij kwam ook een keer tot aan het hoofd van zn tegenstander. Lollig.
Nou vind ik Sapp altijd wel grappig om naar te kijken (al ben ik wel nagenoeg altijd voor zn tegenstander), maar weér stootte hij tot 3 keer in 1 pot toe door nadat zn tegenstander op de grond lag. Ultiem ziek vind ik dat en een gele kaart helpt niet bij die kerel. Ze zouden een apparte straf voor hem moeten invoeren dat elke keer als hij doormept 5 rondjes in de ring moet rennen oid.
Bah!
jammer is dat

En hulde voor de commentator op Eurosport wederom, hij was erg grappig
hophop
pi_28734043
Ik zit bij de K-1MAX finale de 20e! Ik zal tzt wat foto's posten hier.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 17:31:08 #56
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_28743449
Jezus ik ben echt fucking jaloers

krijg je zomaar de kans om ook nog eens Dekkers bij een van zn laatste gevechten aanwezig te zijn.

Ik zat even je site door te speuren, en je bent uitgenodigd door Dennis Krauweel? Nu zie ik ook dat je zelf aan MT doet, heb je hem daardoor ontmoet ofzo? Wat is daar het verhaal achter als ik vragen mag? (tis niet altijd dat zo'n coach zomaar iemand uitnodigt )
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_28756231
Ik train sinds kort bij Friends gym olv Dennis. Aangezien ik naar Thailand ging in de periode dat de MAXfinale zou plaatsvinden, vroeg hij of ik naar Tokio wilde komen. Dus zo is dat ongeveer gegaan. Je begrijpt dat ik daar niet echt lang over na hoefde te denken

An offer i couldn't refuse
  woensdag 13 juli 2005 @ 11:14:14 #58
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_28762944
tering

jij boft maar... ik kan alleen maar dromen van zoiets dnek ik Alhoewel ik zeker nog wel eens een K-1 (Max) finale wil bijwonen in Tokyo.... maarja, duur grapje
  woensdag 13 juli 2005 @ 14:12:15 #59
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28768799
Gaaf hoor. Ik ben benieuwd watvoor foto's je mee zal nemen.

Een klein beetje in schril contrast... 17 seprember ga ik naar een simpel kickboks galaatje in Zaandam. Een maat van me wil eens kijken hoe beginners in wedstrijdvorm kickboksen... hij wil zelf allicht ook eens een wedstrijd doen.
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_28774568
@ LuNaTIC

Ik kan idd niet wachten! Ik vertrek vrijdag naar Thailand, en dan ga ik de 19e naar Tokio!

@Abonides:

Zaandam? Zilvermeeuwen zeker? Ben ik laatst ook geweest. Veel nieuwelingenpartijen, krijg je leuke indruk hoe het er aan toe gaat.
  donderdag 14 juli 2005 @ 12:13:06 #61
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28796360
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 17:17 schreef OO00ooltje het volgende:
@ LuNaTIC

Ik kan idd niet wachten! Ik vertrek vrijdag naar Thailand, en dan ga ik de 19e naar Tokio!

@Abonides:

Zaandam? Zilvermeeuwen zeker? Ben ik laatst ook geweest. Veel nieuwelingenpartijen, krijg je leuke indruk hoe het er aan toe gaat.
Ik heb geen idee of het bij Zilvermeeuwen is. Ligt dat in de buurt van de voetbalvereniging Zilvermeeuwen? (zal haast wel) Dat moet wel te vinden zijn...

Wat kan ik trouwens verwachten van het niveau van de beginnelingen?
pi_28802200
Ja bij die sportvelden idd.

Niveau van N-classe... Vooral veel maaien maar best vaak wel leuke partijtjes hoor. Ik heb zelf 3 N partijen gedraaid. Zit nu in C-klasse, wordt al stuk technischer gevochten.
pi_29027029
Ik volg nu ook k-1 sinds ik vorig jaar in december de finales zag, werd uitgezonden op eurosport. K-1 is echt vet , probeer het nu ook meer steeds meer te volgen, maar wat zijn de precieze uitzendtijden op eurosport? Iemand die het weet? Leuk show trouwens dat Fight Club en de commentator is ook wel goed.
pi_29030783
Ben gister terug uit tokio gekomen! Het was gruwelijk om daar in tokio te zijn. Die Japanners zijn helemaal gek van Albert. Op straat gaan ze lopen gillen als ze hem zien, handtekeningen vragen, foto's maken. Fantastisch!

De show zelf was ook super, een echt avondje uit. Veel leukere en vooral aparte sfeer dan in Nederland. Goede partijen, allemaal topvechters. Super!

Ik zit nu in BKK, zal van de week ff proberen wat foto's ergens te uploaden.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 09:54:41 #65
16494 Riert
rrrataputata
pi_29032460
Die Sapp toch, zag hem gister weer iemand van 1.85m op zn hoofd schoppen.

Wat ik niet begrijp: ja mag toch niet op iemand achterhoofd of met iets anders dan je handschoen slaan. Bij die maaien van Sapp komt hij toch regelmatig met het bot van zn onderarm op nagenoeg het achterhoofd en als iemand zn hoofd naar beneden houdt maait hij gewoon van boven naar beneden...ook achterhoofd.
Mag toch niet? Kan iemand me dit uitleggen?
hophop
pi_29035884
Dat is Typisch K1.
Zie de partij van Sapp tegen Sefo.
Sapp heeft Sefo in een hoek, maait hem constant op z'n achterhoofd, Sefo neemt het over en geeft Sapp dezelde behandeling en gelijk springt de scheids er tussen.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 12:19:56 #67
16494 Riert
rrrataputata
pi_29036065
Helaas, was ik al een beetje bang voor.
Tegen Sefo niet gezien trouwens, zapte wat toen ik thuiskwam en pikte nog net de laatste pot mee.
Beetje zure 8tellen ook na iets van 20 seconden
hophop
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 21:56:08 #68
16494 Riert
rrrataputata
pi_29526338
TV tip aanstaande zaterdag op Eurosport.

eerst om 21:00uur, K1 Knock Out mania en dan voor wie het gemist heeft de Superfight tussen LeBanner en Abidi...die is echt geweldig. Hoop dat het orginele commentaar erbij zit, Fredje Dorst (heet'ie zo?) was weer in vorm
hophop
  woensdag 10 augustus 2005 @ 09:14:14 #69
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_29535024
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 14:54 schreef OO00ooltje het volgende:
Ja bij die sportvelden idd.

Niveau van N-classe... Vooral veel maaien maar best vaak wel leuke partijtjes hoor. Ik heb zelf 3 N partijen gedraaid. Zit nu in C-klasse, wordt al stuk technischer gevochten.
Die maat van me is ook zo een enorme maaier. Hij heeft totaal geen techniek maar is echt ongelovelijk sterk en heeft een behoorlijk incasserings vermogen. Hij is ook een verwoed rugby-er.
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:13 schreef SimtekF1 het volgende:
Dat is Typisch K1.
Zie de partij van Sapp tegen Sefo.
Sapp heeft Sefo in een hoek, maait hem constant op z'n achterhoofd, Sefo neemt het over en geeft Sapp dezelde behandeling en gelijk springt de scheids er tussen.
Wie heeft eigenlijk gewonnen? Ik wist dat ze tegen elkaar moesten.
Ik denk alleen wel dat er rekening met Sapp moet worden gehouden tijdens de Final Elimination. Je ziet hem steeds beter worden. Hij kan zomaar een Nederlander uit de finale houden. De enige waarvan ik redelijk zeker ben die hem wel zal verslaan is Semmy Schilt... gewoonweg omdat hij ook een reus is.
pi_29720466
Sefo heeft die partij tegen Sapp gewonnen. In de final elim moet Sapp tegen Choi, onze Koreaanse gigant. Choi zal dat gaan winnen.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 12:12:36 #71
16494 Riert
rrrataputata
pi_29749366
Is dat de héeele grote?
Die even blauw haar had?
hophop
pi_29749874
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 12:12 schreef Riert het volgende:
Is dat de héeele grote?
Die even blauw haar had?
ja
  donderdag 18 augustus 2005 @ 13:02:56 #73
16494 Riert
rrrataputata
pi_29750663
dank
hophop
pi_29752250
Ik zou Sapp niet uitvlakken anders. Ik heb Choi nog geen enkele echte tegenstand zien krijgen van iemand die tenminste nog een beetje in de buurt komt van zijn lengte en kracht (nee, ook Akebono niet ).

Tis nog maar de vraag hoe Choi stand houdt tegen de wilde haymakers van Sapp. En Sapp kan ook wel een stootje hebben over het algemeen. Niettemin is het een partij waar ik niet echt op zit te wachten... wmb mogen ze allebei wegblijven van de finale, maar voor K-1 komt dit mooi uit.

Het is gewoon een win-win situatie, beiden hebben een enorme marketingwaarde (lees: freak-gehalte), dus wie er ook wint, K-1 zal er vrede mee hebben. Aan de andere kant zijn we verzekerd dat een freak het niet haalt. Nouja we zien wel.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 14:27:28 #75
16494 Riert
rrrataputata
pi_29753097
(Zal wel ergens staan)
Hoe werkt die final elimination precies, zijn dat 16 man en de winnaars naar de grote finale?
Kan ik ergens die loting zien? Ideaal lijkt me om Aerts Sapp helemaal naar de ****** te zien meppen & schoppen. Zit dat erin?
hophop
pi_29756103
Nee, dat zit er niet in

want tot nu toe zijn bevestigd:

Sapp vs Choi
Kaoklai vs Sefo

Sterke geruchten die vrijwel zeker zijn: Aerts vs Mighty Mo

De rest moet allemaal nog worden gematched. Er is momenteel nog een plekje over, de rest staat vast. De laatste plek zal K-1 zelf toewijzen.

Oh wacht, hier wat plaatjes die het wat beter zeggen:

1e plaatje is de indeling en overzicht van de toernooien gehouden dit jaar en daarmee het kwalificatiesysteem van de Final Eliminations, daaronder een plaatje met de gevechten tot nu toe. Uiteindelijk blijven er 8 over die naar de finale gaan

donderdag 18 augustus 2005 @ 16:54:39 #77
16494 Riert
rrrataputata
pi_29757303
Way Cool, thanks.

Geen Abidi? Kan me behalve dat gevecht tegen LeBanner eigenlijk ook niet herinneren die voor het laatst gezien te hebben. Doet'ie geen toernooien meer of zo? Zou wel erg jammer zijn.

Laatste 6 plekken met nog 3 Nederlanders te verdelen wordt wel spannend.

Aerts tegn Mo. brrrr.....spannend

Trouwens nog nieuws over Bonjasky? Tegen Mo was niet erg indrukwekkend. Ik zag hem veel te weinig vliegen
hophop
pi_29763462
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:54 schreef Riert het volgende:
Way Cool, thanks.

Geen Abidi? Kan me behalve dat gevecht tegen LeBanner eigenlijk ook niet herinneren die voor het laatst gezien te hebben. Doet'ie geen toernooien meer of zo? Zou wel erg jammer zijn.
Voor het laatst tegen Gary Goodridge, als superfight bij de GP van 2004. En daarvoor verloren van Musashi in de final eliminations. Is inderdaad niet echt bijster actief, maar is altijd wel erg populair in Japan. Zeker na zijn partij met Le Banner is er best een kansje dat hij die plek krijgt. Maar daar zijn natuurlijk nog meer gegadigden voor
quote:
Laatste 6 plekken met nog 3 Nederlanders te verdelen wordt wel spannend.
Mijn verwachting is dan ook dat Schilt tegen of Hoost of Bonjasky moet. Het is nog steeds niet zeker of Bonjasky sowieso een 'bye' krijgt zoals vorig jaar, maar gezien de vechters die over zijn lijkt dat niet waarschijnlijk. Hij moet gewoon aan de bak om zich weer te plaatsen vrees ik, en het zou me niks verbazen als er twee Nederlanders tegen elkaar moeten. Zowel Hoost (draw) als Bonjasky (verloren) hebben al eens een niet al te beste partij tegen Schilt gedraaid dus een rematch zou zeker ot de mogelijheden horen. Bovendien willen die Japanners vast niet het risico lopen om 4 Nederlnaders in de GP te krijgen... Deden ze overigens al eens een paar keer eerder, bv Aerts vs Venetiaan in 2003 en Van Dams vs Aerts een paar jaar daarvoor...
quote:
Aerts tegn Mo. brrrr.....spannend
Wordt geen makkie, maar op ervaring moet Aerts het kunnen klaarspelen. Aerts kan wel tegen een stootje al heeft Mo natuurlijk die overhand right. Toch moet ie hem op afstand kunnen houden met lowkicks en wat combo's. Daarnaast is Aerts erg handig in de clinch mocht Mo toch dichtbij komen (moet wel als ie die rechtse wil plaatsen). Denk wel dat Aerts slim genoeg is om een decision naar zich toe te trekken, al zie ik een TKO vanwege de lowkicks ook nog wel tot de mogelijkheden.
quote:
Trouwens nog nieuws over Bonjasky? Tegen Mo was niet erg indrukwekkend. Ik zag hem veel te weinig vliegen
Weinig nieuws eigenlijk voor zover ik weet. Heeft eigenlijk niet echt een verpletterende indruk achtergelaten. Mo was idd een beetje teleurstellend, maar ook tegen Nordstrand waar ie op het laatst tegen moest in de GP van Scandinavie (viel in voor de zieke Kruth) was het verre van overtuigend. Maar goed die Nordstrand was dan ook best een verrassing om te zien vechten. Veelbelovend wel. Over zijn partij tegen Mercer hoeven we het al helemaal niet te hebben want dat was natuurlijk een lachertje. Kon hij ook niks aan doen natuurlijk, dat terzijde.

Nee, ik denk dat het best wel terecht is als Bonjasky dit jaar gewoon zijn plekje moet verdienen ipv dat ie meteen geplaatst is (was vorig jaar eigenlijk ook alleen maar omdat de K-1 organisatie al lang in gedachten had om Akebono een plekje te geven bij de eliminations.. en aangezien Akebono alles al had verloren zou het niet gerechtvaardigd zijn om het als een volwaardige elimination partij te beschouwen... zodoende werd het een superfight waardoor Bonjasky sowieso geplaatst werd )
  maandag 22 augustus 2005 @ 23:23:17 #79
103745 dragon25
hmmm, donuts.....
pi_29871460
Nou, Souwer heeft dus gewonnen. Baal ervan. Por Pramuk is een duizend keer betere vechter. Liep allen continue te clinchen. Shit zooi...
You're a naughty boy... GO TO MY ROOM!
pi_29874794
tsjah eigen schuld Maar Souwer wordt door velen onderschat toch wel.

en gvd waar was de Ramon Dekkers superfight! Daar kijk ik al een tijdje naar uit! Kun jij daar misschien niet aan komen OO00ooltje ?
pi_30253550
*kick*

http://sport.fok.nl/sport/nieuws/17746

Final Eliminations matchups bekend!
  zondag 4 september 2005 @ 18:49:31 #82
103745 dragon25
hmmm, donuts.....
pi_30265407
Bonjaski automatisch gekwalificeerd!!
You're a naughty boy... GO TO MY ROOM!
pi_30266088
Dat is nog steeds niet helemaal zeker. Maar vooralsnog wel ja
  maandag 5 september 2005 @ 15:09:17 #84
16494 Riert
rrrataputata
pi_30288946
Wordt er een ander aangewezen als Botha niet mag vechten of is Musashi dan gewoon door?
hophop
pi_30301402
Dan wordt er iemand anders aangewezen. Maar de voortekenen vertellen dat het gevecht momenteel gewoon doorgaat... Botha is zich aan het voorbereiden met Lloyd van Dams en Xavit Bahjrami, en K-1 zal waarschijnlijk beroep aantekenen tegen die medische schorsing, of in het ergste geval gewoon negeren.
pi_30327077
weet iemand of er binnenkort nog k1 gevechten zijn in nederland? ik las laatst iets over k1 gala in arena maar kan nergens meer wat vinden.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_30327213
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 23:23 schreef dragon25 het volgende:
Nou, Souwer heeft dus gewonnen. Baal ervan. Por Pramuk is een duizend keer betere vechter. Liep allen continue te clinchen. Shit zooi...
is die souwer die nederlander en gaat het over die finale? ik vond het zon kut gevecht die pramuk bedorf alles met zijn geclinch. ook al vecht ie normaal we lgoed.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_30334264
In 2006 komt K-1 in Nederland. Zowel zwaargewicht als middengewicht. De K-1 Max zal een soort GP/kwalificatietoernooi worden voor Nederlanders voor zover ik weet, en de winnaar krijgt dan de kans om in Japan verder te vechten.

K-1 zwaargewichten zal waarschijnlijk ook een soort GP worden, en wordt in de Arena gehouden. Ze proberen de hele Arena vol te krijgen met diverse prijsklasses waarbij er onder de andere galaprijzen gedoken gaat worden. Vooralsnog wordt dat ergens in mei geplanned geloof ik.

Ben erg benieuwd!
pi_30347046
ik ook thanks, ik dat eerst dat er 17 (meen ik) oktober 1 was.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_30348692
ff leuk om naar te kijken

Ramon Dekker highlights...

http://www.peforum.net/links/Ramon_Dekker.wmv
pi_30353273
Aerts gaat het moeilijk krijgen tegen Mighty Mo. Vooral die harde punch van bovenaf zijn dodelijk. Het zou mooi zijn als onze landgenoot ook voor het 13de jaar aanwezig zou zijn op het eindtoernooi.

Feitosa is de laatste tijd beter geworden maar mag niet al teveel problemen opleveren voor Schilt. Semmy slaat met zijn lange armen dwars door iedere verdediging heen.

Ignashov is altijd een favoriet van me geweest, maar zijn mentaliteit is niet die van een absolute topsporter. Als hij afgetraind is en de wil heeft, kan hij het Bonjasky erg moeilijk maken. Toch denk ik dat de titelverdediger Remy door moet kunnen gaan.

Kakuda is oud en klein maar daar tegenover staat ervaring. Hij moet tegen de vrij onbekende Australier kunnen winnen.

Botha had in het begin moeite om mee te komen in de K1 wereld maar lijkt steeds beter zijn draai te vinden. Ondanks dat, zal Musashi met zijn saaie vechtstijl de overwinning claimen.

Het gevecht tussen Goodrigde en LeBanner zal ongetwijfeld weer een spektakel worden. Lekker elkaar ophitsen om na afloop de meerdere te erkennen in Le Banner. Gelukkig maar, want die blonde vrouw van Goodrigde wil ik zo min mogelijk zien.

Sapp en Choi zijn niet per toeval tegenover elkaar gezet. Twee boomstammen van gasten waarbij de Koreaan het klunsigste uitziet. Itt die andere reus uit Brazilië, weet Choi wel te winnen en zal dus een lastige partij zijn voor Sapp.

Het mooiste gevecht zal waarschijnlijk komen van Sefo vs Kaoklai. Die laatste heeft zich in rap tempo ongekend populair gemaakt door zijn vechtstijl. Sefo is een monument in de K1 wereld en zal met zijn gedrongen lijf tegen de beweeglijke armen en voeten van Kaoklai een halt toe moeten roepen.
  woensdag 7 september 2005 @ 14:58:15 #92
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_30354548
quote:
Op woensdag 7 september 2005 14:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Aerts gaat het moeilijk krijgen tegen Mighty Mo. Vooral die harde punch van bovenaf zijn dodelijk. Het zou mooi zijn als onze landgenoot ook voor het 13de jaar aanwezig zou zijn op het eindtoernooi.

Feitosa is de laatste tijd beter geworden maar mag niet al teveel problemen opleveren voor Schilt. Semmy slaat met zijn lange armen dwars door iedere verdediging heen.

Ignashov is altijd een favoriet van me geweest, maar zijn mentaliteit is niet die van een absolute topsporter. Als hij afgetraind is en de wil heeft, kan hij het Bonjasky erg moeilijk maken. Toch denk ik dat de titelverdediger Remy door moet kunnen gaan.

Kakuda is oud en klein maar daar tegenover staat ervaring. Hij moet tegen de vrij onbekende Australier kunnen winnen.

Botha had in het begin moeite om mee te komen in de K1 wereld maar lijkt steeds beter zijn draai te vinden. Ondanks dat, zal Musashi met zijn saaie vechtstijl de overwinning claimen.

Het gevecht tussen Goodrigde en LeBanner zal ongetwijfeld weer een spektakel worden. Lekker elkaar ophitsen om na afloop de meerdere te erkennen in Le Banner. Gelukkig maar, want die blonde vrouw van Goodrigde wil ik zo min mogelijk zien.

Sapp en Choi zijn niet per toeval tegenover elkaar gezet. Twee boomstammen van gasten waarbij de Koreaan het klunsigste uitziet. Itt die andere reus uit Brazilië, weet Choi wel te winnen en zal dus een lastige partij zijn voor Sapp.

Het mooiste gevecht zal waarschijnlijk komen van Sefo vs Kaoklai. Die laatste heeft zich in rap tempo ongekend populair gemaakt door zijn vechtstijl. Sefo is een monument in de K1 wereld en zal met zijn gedrongen lijf tegen de beweeglijke armen en voeten van Kaoklai een halt toe moeten roepen.
Bonjasky is als titel verdediger sowieso al geplaatst. Het gevecht tegen Ignashov is een superfight, geen gevecht voor plaatsing iig.

Verder ben ik erg nieuwsgierig naar de uitslagen... het zijn allemaal wel leuke gevechten. Het deelnemers veld is dit jaar sterker dan ooit imho.
pi_30357794
Alleen jammer van de Sapp vs Choi matchup. Die ik overigens vooraf al lang en breed vooraf voorspeld had. Is er tenminste 1 freak gegarandeerd door (marketing). Wie er verliest maakt niet zoveel uit, Sapp is nog steeds een van de grootste marketingwaardige figuren in de K-1 en met Choi boren ze een hele nieuwe belangrijke markt in Korea aan. Kortom, een win-win situatie voor K-1.

Stiekem hoop ik op een 'bowling-injury' voor de winnaar vna dit gevecht en dat deze door Iggy vervangen zal worden...
pi_30357974
Waar (zender) zal dit te zien zijn?
pi_30361111
Eurosport, en pas heel erg laat. Het wordt bijna alleen maar in Japan en geregeld in de VS via PPV uitgezonden.. maar meestal wordt het wel gecapped en is het wel op internet terug te vinden
  woensdag 7 september 2005 @ 21:00:32 #96
16494 Riert
rrrataputata
pi_30366233
quote:
Op woensdag 7 september 2005 16:50 schreef LuNaTiC het volgende:
Stiekem hoop ik op een 'bowling-injury' voor de winnaar vna dit gevecht en dat deze door Iggy vervangen zal worden...
Ik hoop nog altijd dat Sapp ergens in het toernooi tegen hele harde klappen van Aerts oploopt

Is ook al bekend wanneer Eurosport het uitzendt?
hophop
pi_30367451
weet iemand een site waar je duidelijk op kan zien wanneer er k1 op eurosport komt? eurosport.com werkt kut. en kickboksen.com is niet meer up 2 date.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_30373785
op de eurosport site kun je je registreren voor een mailbrief waarin de categorieeen kunt ontvangen die je wenst. Heb zelf vechstport en voetbal en tot nu toe werkt dat alleraardigst.

Eurosport is trouwens wel aardig wat weken/maanden achter voordat ze een event uitzenden helaas.
  donderdag 8 september 2005 @ 10:27:58 #99
16494 Riert
rrrataputata
pi_30380057
Ik verdwijn vanaf 23 september ook uit dit topic :|
hophop
pi_30390502
hopelijk kan ik er weer kijken op de 24/25e

maar ervaring leert elke keer weer opnieuw dat ik veels te nieuwsgierig ben en dan toch maar ff de uitslagen lees
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')