Ben ik het niet mee eens, K1 win je echt niet alleen op omvang / lengte. En precies wat de vorigen al zeiden: zo een lap vlees beweegt niet zo flitsend als een thais jongetje van 1 meter 65 nee, maar wel snel genoeg om ervoor te zorgen dat de gemiddelde getrainde tegenstander wakker wordt na de wedstrijd zonder precies te weten wat er gebeurt isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:27 schreef Thijster het volgende:
ik weet dat hij er al heel lang mee bezig is hoor, ik ben niet zomaar iemand die maar stom wat roept...
maar het is wel zo dat of je hebt het of je hebt het niet, en hij heeft het niet, niet de drive zegmaar en de killerinstinct. hij wint omdat hij groot is.....
Dat je het niet mooi vind kan ik wel inkomen, het is inderdaad minder flitsend om te zien. Maar ik vind het wel wat hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:02 schreef Thijster het volgende:
nee, das waar, maar ik zeg dat hij wel wint vanwege zn omvang...
maarja, het komt er gewoon op neer dat ik het niet leuk vind om hem te zien vechten, die naoufal ironleg bijvoorbeeld vocht veel beter en technischer. denk dat die over een paar jaar de vloer aan zou vegen met schilt.
Dat was zeker tegen Ray Mercer? Zie pic. Mercer is/was een enorm goede boxer.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:37 schreef Chepke het volgende:
Gisteren op eurosport had Bonjasky aan 10 seconden en één high kick genoeg om z'n tegenstander te verslaan. (ben z'n naam even kwijt). Was dat een oude wedstrijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
Klein trapje? Ik vind hem toch wel flink hoor. Als je na gaat dat de meest harde en grote vechters al met een lever stoot neergaan, dan zou ik niet willen weten hoe een hiel op je lever aanvoelt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:27 schreef LuNaTiC het volgende:
Mja het was een klein trapje, maar blijkbaar net 'on the right spot'.
Dat uitfluiten heeft volgens mij meer te maken met zijn arrogante gedrag. Ik ken hem alleen vanuit de media. En ook ik mag hem totaal niet. Persoonlijk ken ik Badr Hari niet, misschien is ie irl heel anders. Helaas heeft hij deze image zelf gecreerd. Als hij nou hetzelfde als Bonjasky was geweest, dan had het heel anders geweest. Die toont tenminste altijd respect voor zijn tegenstander.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:24 schreef SimtekF1 het volgende:
Heb de partij van Hari tegen Leko net gezien.
Jammer dat Hari zo snel neergaat, hij was best lekker bezig.
En wat triest van het publiek om hem uit te gaan fluiten als hij wat tegen ze wil zeggen, sjonge jonge dat is echt zooo typisch Nederlands.
Maarja, misschien moet hij ook maar eens wat aan z'n grote mond doen, denk ook wel dat dat heeft meegespeeld.
Ik had het dan ook over de highkick van Remy tegen Mercerquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:25 schreef Abonides het volgende:
[..]
Klein trapje? Ik vind hem toch wel flink hoor. Als je na gaat dat de meest harde en grote vechters al met een lever stoot neergaan, dan zou ik niet willen weten hoe een hiel op je lever aanvoelt.
Ik lees op heel veel fora dat men het uitfluiten lomp vindt, typisch nederlands gedrag, meelopen, etc.quote:]
Dat uitfluiten heeft volgens mij meer te maken met zijn arrogante gedrag. Ik ken hem alleen vanuit de media. En ook ik mag hem totaal niet. Persoonlijk ken ik Badr Hari niet, misschien is ie irl heel anders. Helaas heeft hij deze image zelf gecreerd. Als hij nou hetzelfde als Bonjasky was geweest, dan had het heel anders geweest. Die toont tenminste altijd respect voor zijn tegenstander.
Als hij wat meer voor zijn sport zou leven dan zou hij een van de grootste ooit kunnen worden..quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:40 schreef CANARIS het volgende:
alexei iogasnov
de scorpion
Vecht hij nog of is al in pensioen?
Voor mij 1 van de beste ooit in de ring.
Ignashov bedoel je?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:40 schreef CANARIS het volgende:
alexei iogasnov
de scorpion
Vecht hij nog of is al in pensioen?
Voor mij 1 van de beste ooit in de ring.
Nog een toch?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:32 schreef SimtekF1 het volgende:
Schilt, Bonjasky en Hoost zijn al geplaatst voor de finales, dus wel goed.
Albert Kraus is K-1 max vechter... iig geen heavyweight.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:54 schreef Riert het volgende:
[..]
Nog een toch?
Ik vergeet zn naam de hele tijd, maar hij komt op in een soort riddertenuetje. Beetje halflang haar en een monsterlijk bijdehandte uitstraling
[edit]Albert Kraus bedoel ik
Ach so, ik dacht dat die ronde die hij bereikte de K-1 max heettequote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:05 schreef Abonides het volgende:
[..]
Albert Kraus is K-1 max vechter... iig geen heavyweight.
Aerts zal denk ik vrijwel zeker nog een jaartje proberen mee te draaien. Aerts kan nog best ver komen als ie geen last van blessures (vs Filho 2001, Botha 2004), verneukte of discutabele decisions (Sefo 2002, Musashi 2003), gewoon pure pech (kut Abidi in 2000 die twee kopstoten gaf en waardoor Aerts niet meer verder mocht vechten wegens 2 major cuts in zn voorhoofd, ook al had ie de decision gewonnen).quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:05 schreef Abonides het volgende:
[..]
Albert Kraus is K-1 max vechter... iig geen heavyweight.
Wellicht doet Peter Aerts mee. Ik heb al een tijdje niet van hem gehoord. Aerts heeft tot nu toe altijd in meegedaan in de finale.
Weet iemand trouwens hoe het met Venetiaan zit? Die ging er vorig jaar (of dat jaar ervoor) eruit tijdens de final ellimination?
Ondanks dat Aerts wat trager is zijn zijn lowkicks nog gigantisch hard. Alleen hoor ik van Aerts helemaal niets meer. Hij doet zelden als superfight mee bij een toernooi... vandaar. Heeft ie onlangs dan nog gevochten.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:44 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Aerts zal denk ik vrijwel zeker nog een jaartje proberen mee te draaien. Aerts kan nog best ver komen als ie geen last van blessures (vs Filho 2001, Botha 2004), verneukte of discutabele decisions (Sefo 2002, Musashi 2003), gewoon pure pech (kut Abidi in 2000 die twee kopstoten gaf en waardoor Aerts niet meer verder mocht vechten wegens 2 major cuts in zn voorhoofd, ook al had ie de decision gewonnen).
Aerts is nog steeds een kracht om rekening mee te houden, alhoewel ie wat langzamer en logger oogt, en de highkick niet meer zo brutaal is als ie ooit was.
Aerts heeft een hoop records op zn naam staan en wordt nogal eens in de schaduw van Hoost gesteld. Begrijp me niet verkeerd, want Hoost is een fenomeen. Maar even de feitjes op een rijtje:
- Aerts heeft als enige vechter alle K-1 finales gevochten (12x) en dit zal waarschijnlijk niet meer gebroken worden.
- Aerts heeft 3 keer de Grand Prix gewonnen, 1 keer minder dan Hoost
- Aerts heeft het record van de snelste weg naar de riem: binnen 6:43 in 1998, allemaal KO's in de eerste ronde
- Aerts was de jongste winnaar van de Grand Prix ooit (23 jaar, in 1994)
- Aerts had een KO-ratio van 80% gedurende het grootste gedeelte van zn carriere
Aerts vecht binnenkort trouwens MMA in K-1 Hero's tegen een ex-sumoworstelaar, Wakashoyo.
Venetiaan ging er idd uit in 2003 in de Final Eliminations, en jawel: tegen Peter Aerts... verloren op punten.
Ik zit er overigens niet zo mee, Venetiaan vind ik maar een saaie puntenvechter. Hij wint of verliest op punten en zal nooit iemand KO slaan of zelf KO gaan. Beetje afwachtend en verder niet echt spectaculair.
Ik heb het ook gezien. Ik vond die spinning-back-kick (of hoe ik ook heet) van Leko toch echt wel fantastisch. Wat was ie trouwens pissig dat ie had gewonnen. Ff lekker na schelden dat Hari op de grond lag.quote:
Welke gewichtsklasse is dat dan? Ik ben eigenlijk alleen bekent met K-1 en K-1 max. Volgens de commentator horen beide tot de beste van de wereld in hun klasse. Toch hoor ik weinig van ze in Japan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:04 schreef LuNaTiC het volgende:
zo is dat eigenlijk altijdBad blood oke, maar het respect zit er al zo goed ingebakken, dat leer je denk ik ook wel als je begint met kickboksen
Rayen Simson bedoel je trouwens, een hele goede kickbokser, maar Mes is op dit moment zonder twijfel de sterkste uit zn gewichtsklasse (was de derde keer dat ie van Simson gewonnen had btw)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |