quote:
Op dinsdag 26 september 2006 00:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Ik denk idd dat ie t niet heeft gedaan, maar wtf heeft ie met Mike te maken is het mysterie denk.
Wel een keitoffe ep!
Hm... Mike vroeg iets over zijn tandartsdiploma... dat was volgens mij de aanleiding. Ik concludeerde gewoon dat Orson bang was dat Mike achter zijn geheim zou komen (het geheim waar de kijker dus nu al achter is). Maar nu bedenk ik pas dat er misschien nog wel andere dingen spelen.
Wat als Orson een undercover agent is? Misschien dat zijn voormalige vrouw er achter kwam dat hij dingen verborgen hield en hem daarom wilde verlaten. Vervolgens heeft hij haar de waarheid verteld, waarna ze (voor haar eigen veiligheid natuurlijk) het witness protection program in moest. Daarna kwam Mike op zijn pad, die misschien zijn cover (als tandarts) zou ontmantelen. In paniek heeft Orson vervolgens de aanrijding beraamd.
Nog iets te vergezocht, al vind ik het idee van een undercover agent en een witness protection program wel tof. Maar gezien de agressieve manier waarop Orson op Mike is ingereden, kan hij geen good guy zijn, toch? Tenzij hij denkt dat Mike een bad guy is...
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(