abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 september 2006 @ 00:58:35 #295
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42130661
Ik denk idd dat ie t niet heeft gedaan, maar wtf heeft ie met Mike te maken is het mysterie denk.
Wel een keitoffe ep!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_42141592
Ik vond juist deze aflevering te geforceerd overkomen. Alleen Bree en Gaby waren hilarisch, maar de verhaallijnen van susan en lynette vond ik gewoon ronduit irritant.
(1) Greys Anatomy, (2) Lost, (3) Heroes
  dinsdag 26 september 2006 @ 15:31:29 #297
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_42142624
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 00:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk idd dat ie t niet heeft gedaan, maar wtf heeft ie met Mike te maken is het mysterie denk.
Wel een keitoffe ep!
Hm... Mike vroeg iets over zijn tandartsdiploma... dat was volgens mij de aanleiding. Ik concludeerde gewoon dat Orson bang was dat Mike achter zijn geheim zou komen (het geheim waar de kijker dus nu al achter is). Maar nu bedenk ik pas dat er misschien nog wel andere dingen spelen.

Wat als Orson een undercover agent is? Misschien dat zijn voormalige vrouw er achter kwam dat hij dingen verborgen hield en hem daarom wilde verlaten. Vervolgens heeft hij haar de waarheid verteld, waarna ze (voor haar eigen veiligheid natuurlijk) het witness protection program in moest. Daarna kwam Mike op zijn pad, die misschien zijn cover (als tandarts) zou ontmantelen. In paniek heeft Orson vervolgens de aanrijding beraamd.

Nog iets te vergezocht, al vind ik het idee van een undercover agent en een witness protection program wel tof. Maar gezien de agressieve manier waarop Orson op Mike is ingereden, kan hij geen good guy zijn, toch? Tenzij hij denkt dat Mike een bad guy is...
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  dinsdag 26 september 2006 @ 16:28:52 #298
28033 Pek
je moet wat
pi_42144162
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:47 schreef lady23 het volgende:
Alleen Bree en Gaby waren hilarisch
"You should talk to my friend: Su Mee!"
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  dinsdag 26 september 2006 @ 16:42:51 #299
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_42144596
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 16:28 schreef Pek het volgende:

[..]

"You should talk to my friend: Su Mee!"

Tom: "She sat down so quickly! I didn't know what to say!"
Lynette: "How about "Move bitch! You're in the frame!""

En Edie en Mrs McLusky in het begin was ook mooi.
  dinsdag 26 september 2006 @ 16:45:48 #300
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42144670
"You are meanest person,"
"I am the meanest person! You've been in this country for a year ? modify your nouns, damn it!"
Xiao-Mei: "What a bitch!"
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_42144802
Geweldige aflevering weer! Ik heb het gevoel dat dit seizoen veel en veel beter gaat worden dan het 2e, ook zeker omdat Marc Cherry heeft geluisterd naar wat de fans niet leuk vonden en wat ze juist wel leuk vonden (bijv. dat de huisvrouwen in seizoen 1 allemaal achter 1 ''groot'' geheim aanzaten - in seizoen 2 waren het meer losse verhaallijntjes) en dat zag je ook wel een beetje terugkomen in deze aflevering vond ik.

Moet wel zeggen dat ik gelijk aan de pilot (en Mary-Alice) moest denken toen Orson's vrouw en haar ''ongebruikelijke dag'' werden beschreven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')