Zit nu op 90% en moet alleen nog 4 events in de championship. En gvd wat zijn die laatste procenten kut. Ben nu met gvd 14 (!) laps Maple Valley bezig in de North American Open en het ZUIGT.
Ben blij als ik er vanaf ben.
Het meest traumatische tot nu toe moet wel de R-GTS series in Proffesional zijn.
Die makers hebben gewoon ingeprogrammeerd dat het altijd een Amerikaanse auto is die wint. Rij je in de Saleen S7R, zoals iedereen, heb je nergens last van en win je de race met een gigantische voorsprong en beland de NPC Saleen ergens in de middenklasse.
Maar vind je de Saleen een ongelofelijke $@^$#@$^@ auto zoals ik, en neem je een andere auto, zoals de #23 Skyline, dan ben je de sjaak.
Wat er gebeurt, je start eerste. Trekt iedereen eruit, rijd de rest van de race foutloos door de geweldige handling van die auto. En dan, in de één na laatste lap, en die races zijn lang, begint er ineens een Saleen godsachterlijk snel in te lopen die eerst ergens in de middenklasse zat van een groep die ruim 20 secondes achter je lag.
Je word zenuwachtig, maakt een foutje en hij loopt nog meer in. Vervolgens ontmoet je hem in het laatste stuk en je rijd rustig door. Je zit op een breed stuk weg en wil de bocht nemen en dan... KNAL!!!!
Die EIKEL knalt recht tegen me op en ik raak de spin in. En dit is niet één, niet twee, maar welgeteld drie keer gebeurt in die series. En ik ben daar dus meerdere malen tweede geworden, zeg maar dag tegen die mooie Mercedes CLK-DTM. En de rest van de races met de Saleen gingen wel gewoon goed. Volgens mij hebben die developers gewoon een hekel aan aziatische auto's
[ Bericht 38% gewijzigd door rockstah op 21-06-2005 12:58:13 ]