Daar komt bij dat het testtrack een ongelovelijk hoerig kut circuit is. Echt een belachelijk circuit gewoon, met onbeperkt rare bochten en gewoon shit. Kan het niet anders zeggen.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:31 schreef Heintje het volgende:
Welke pestkop bij Microsoft heeft naast het bedenken van het Test Track Infield ook nog eens bedacht dat je er ook de andere kant op kan rijden.
Of het circuis 1 kant op leren al niet genoeg werk is.
Geen last van hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:52 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Daar komt bij dat het testtrack een ongelovelijk hoerig kut circuit is. Echt een belachelijk circuit gewoon, met onbeperkt rare bochten en gewoon shit. Kan het niet anders zeggen.
Ja, ik heb dus een ton in die C6 gestopt, maar die mogen ze van me houden, ik ga het morgen wel idd met die goude corvette proberen, is dat btw niet de sledgehammer?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:52 schreef truSteh het volgende:
Ik heb echt geen problemen met die corvette racesVind ze zelfs vrij makkelijk. Heb die goud/bruine corvette gebruikt, alle mogelijk upgrades of dingen erbij gedaan en ik won met 2 vingers in me neus.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:27 schreef Bastard het volgende:
Wat dacht je van gewoon automaat rijden, en die stress niet hebben van schakelen.
Dat was inderdaad wat ik deed, viel me op dat ik op het laatst de meeste bochten maar in z'n 4 namquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:16 schreef twi het volgende:
Bij die Corvette C6 moet je gewoon schakelen zodra je voelt dat je 'm kwijt raakt bij 't optrekken achter. Niet zo netjes maar 't werktwel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |