Erg bedankt, zat steeds te kloten met een Audi en Porsche, maar op zesde positie beginnen alleen al is vrij klote. Zal m'n 1,6 miljoen credits eens goed gaan bestedenquote:Op maandag 26 september 2005 22:54 schreef rockstah het volgende:
Chrysler #16 SCCA CTS-V (overall het beste)
Volvo #24 At-Speed S60 R
Dodge #23 viper Competition Coupe
Porsche #23 IMSA 911 GT3-RS
Ford #10 Tiger Racing Mustang
Chevrolet #73 3R Racing Corvette Z06 (persoonlijke favoriet)
Dat zijn de GT auto's die de moeite waard zijn.
Zit qua snelheid niet bijzonder veel verschil in dus ik heb ze allemaal gebruikt om de single player wat minder eentonig te maken. Scoren allemaal goed op de leaderboards.
De Caddie is de beste van de USA regio en de volvo is dat van europe.
Van azië heb ik geen flauw idee. Die heb je ook niet nodig geloof ik.
Verder moet je voor jezelf maar kijken welke je het lekkerst vind rijden.
Nou, dat hoeft niet per se, geef me 3 rondjes en ik sta sowieso wel eerste, maar in de eerste 3 is toch wel fijn met wegkomen enzoquote:Op maandag 26 september 2005 23:05 schreef rockstah het volgende:
Als je persé op #1 wil starten moet je de volvo halen
Ik heb het even aangekeken, speel het spel nu sinds twee weken vrij regelmatig. Ala je wordt ingehaald door een andere auto dan tikt ie altijd je achterkant aan. Je staat dan meteen andersom op de weg. Doe jij dit bij een van je A.I. tegenstanders, dan gebeurt er niks. Voor mij is dit zo irritant dat ik het spel niet meer wil spelen, al het realisme verdwijnt hierdoor als sneeuw voor de zon.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:09 schreef CittaR het volgende:
ik zit nu op 40% ofzo, en het word al wat saaier inderdaad. de 1e paar races zijn te makkelijk, dan krijg je van die races dat je niet meer dan 500pk mag hebben, die zijn ook makkelijk. maar in die standaard races, doe je veel moeite om 1e te blijven rijden, en word in de laatste bocht je achterkantje weggetikt.
iets in de 7 minuut 3X geloof ik.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:24 schreef peristilius het volgende:
Mzraki, wat was je tijd op TT #21?
Ik heb dat echt één keer gehad ofzo, snap dat gezeur daarover niet. Misschien moet je wat meer in een "protective line" rijden als iemand je op de hielen zit, dus aan de binnenkant blijven en vroeg apexen. Dan kunnen ze niet binnendoor inhalen. Want volgens mij gebeurt dat alleen als je ze probeert af te snijden.quote:Op maandag 5 december 2005 10:30 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb het even aangekeken, speel het spel nu sinds twee weken vrij regelmatig. Ala je wordt ingehaald door een andere auto dan tikt ie altijd je achterkant aan. Je staat dan meteen andersom op de weg. Doe jij dit bij een van je A.I. tegenstanders, dan gebeurt er niks. Voor mij is dit zo irritant dat ik het spel niet meer wil spelen, al het realisme verdwijnt hierdoor als sneeuw voor de zon.
Ik heb nu 7:38:805quote:Op maandag 5 december 2005 13:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
iets in de 7 minuut 3X geloof ik.
Met de #8 LMP-02 Chevrolet heb ik de Nürburgring trouwens nog een stuk sneller gedaan, daar zat ik zelfs in de 7 minuut 2X ofzo.
Tijd geleden, wil het wel voor je opzoeken anders, wat heb jij nu staan dan?
Dat is netjes, zal eens kijken of ik vanavond misschien een paar rondjes kan maken, of ik het nog kanquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb nu 7:38:805
Wel wat stomme fouten gemaakt, maar nu geen zin om het te verbeteren.
Ben je net 4 minuten perfect bezig, maak je weer een klein kutfoutje.
Dat is inderdaad echt een kutbocht, geen idee hoe ik die moet nemen. Misschien maar eens een replay downloaden van live ofzo.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat is netjes, zal eens kijken of ik vanavond misschien een paar rondjes kan maken, of ik het nog kan.
Probeer het ook eens met de LMP-02 zou ik zeggen, dat is eigenlijk wel mijn favoriete bak nu, hoewel je wel moet opletten met die turbo lag.
Bij mij blijft trouwens nog altijd die haarspeltbocht het probleem, kan maar niet snel rijden en op die schuine kant blijven, of langzamer doen, of eruit knallen... Moet toch iets op te vinden zijn zou je zeggen.
Mwa, wel aardig, mooie roffel bij 5000 rpm.quote:Op zondag 11 december 2005 18:01 schreef Furious het volgende:
Tune een Audi RS6 voor de lol volledig, wat een geluid
Haha, ja qua handling valt hij me erg tegen, zeker remmen en inderdaad korte bochten achter elkaar, ding is gewoon veel te zwaarquote:Op zondag 11 december 2005 18:15 schreef Furious het volgende:
De RS6 is nog wel lastig de bochten om te krijgen dus je moet even flink sleutelen aan de setup.
het is ook niet de bedoeling dat je met de RS6 gaat racen.... dat ding is alleen voor de heb in het spel gezet...quote:Op zondag 11 december 2005 18:15 schreef Furious het volgende:
De RS6 is nog wel lastig de bochten om te krijgen dus je moet even flink sleutelen aan de setup.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |