Okay. Ik ben vandaag nog bij de IKEA in Utrecht geweest en daar stond nog helemaal niets, maar dan ga ik na 1 Juni nog wel even langs. Dank je voor de tip!quote:Op maandag 30 mei 2005 22:05 schreef Adelante het volgende:
IKEA biedt vanaf 1 juni ook "op-maat-service" voor vouwgordijnen, service is getest in Eindhoven en wordt volgende maand ook in alle andere stores uitgerold
alleen het assortiment vind ik nog niet echt denderend
Ik schrok gewoon van de prijs in vergelijking met onze huidige "normale" gordijnen. Ik had een bedrag van zo'n 400-500 in gedachten tot ik zag dat je minstends 700 euro kwijt was. Ga je voor een merk zoals Luxaflex bijvoorbeeld dan kan je er al gauw nog zo'n 200-300 erbij optellen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:02 schreef Daiha het volgende:
Wij hebben ze bij de Praxis gekocht maar ben me ook rot geschrokken van de prijs. Ze hebben daar wel een uitgebreid assortiment.
Al wil je een beetje kwaliteit dan zal je toch flink in de buidel moeten tasten.....
idd ik heb een handige schoonmoeder die dit voor ons heeft gedaan. Als ze op maat gemaakt moeten worden dan ben je vermogen kwijt aan arbeid..... Je zou ze eigenlijk in een Aziatisch land moeten laten vermaken.....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:39 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wij hebben ook de fout gemaakt de gordijnen bij de Hema te bestellen. Veel te duur!!
Als je zelf een beetje handig bent koop je een standaard maat ( die zijn veel goedkoper ) en werkt die zelf bij.
Leve kinderarbeid en onderbetaling..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:52 schreef Daiha het volgende:
[..]
idd ik heb een handige schoonmoeder die dit voor ons heeft gedaan. Als ze op maat gemaakt moeten worden dan ben je vermogen kwijt aan arbeid..... Je zou ze eigenlijk in een Aziatisch land moeten laten vermaken.....![]()
"Normale" gordijnen zit natuurlijk veel minder arbeidstijd in. Logisch dat die goedkoper zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:31 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Ik schrok gewoon van de prijs in vergelijking met onze huidige "normale" gordijnen. Ik had een bedrag van zo'n 400-500 in gedachten tot ik zag dat je minstends 700 euro kwijt was. Ga je voor een merk zoals Luxaflex bijvoorbeeld dan kan je er al gauw nog zo'n 200-300 erbij optellen.
Dat is gewoon echt veel geld..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |