Het regent hier al... gelukkig ben ik met de auto vandaagquote:Op maandag 30 mei 2005 12:51 schreef Houniet het volgende:
het is hier bewolkt, zwaar grijs.. het gaat zo plensen denk ik
ah oke naja ben je al bijgepraat ?quote:Op maandag 30 mei 2005 12:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ijlien, ik ben er al. maar ik heb het niet gevolgd.... ik had vergadering..
ik ben met de bus.. mn schattie is kapotquote:Op maandag 30 mei 2005 12:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het regent hier al... gelukkig ben ik met de auto vandaag![]()
telkens die schermpjes die omhoog springen (ik kan dat niet uitschakelen omdat ik de webbased versie gebruik) vind ik niet zo kicke nee...quote:Op maandag 30 mei 2005 12:52 schreef Houniet het volgende:
ze zeiken overal om hierwaarom gaan we niet op msn
onee dat vind megter niks
Ja die auto waar ik mee ben is half kapotquote:Op maandag 30 mei 2005 12:53 schreef IJlien het volgende:
[..]
ik ben met de bus.. mn schattie is kapot![]()
Wat heeft ie?quote:Op maandag 30 mei 2005 12:53 schreef IJlien het volgende:
[..]
ik ben met de bus.. mn schattie is kapot![]()
De aansluiting van de slang van de koelvloeistof op de carburateur.. is stuk..quote:
Van de lamaketta's. Ik heb de cd (en het condoom met die tekstquote:Op maandag 30 mei 2005 12:55 schreef Geitje82 het volgende:
Haha,
"Oe oe, die van mien past in die van joe"
![]()
Dat denk ik wel ja. Wanneer kom je nou eens naar goes?quote:Op maandag 30 mei 2005 12:55 schreef Geitje82 het volgende:
Haha,
![]()
oke, volgens mij heeft megter iets uit te leggenquote:Op maandag 30 mei 2005 12:55 schreef Geitje82 het volgende:
Haha,
![]()
Oh, als dat alles is!quote:Op maandag 30 mei 2005 12:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
De aansluiting van de slang van de koelvloeistof op de carburateur.. is stuk..
en dat gebeurde gister... en vandaag moet ie gekeurd worden..
wel vet: hij is opgehaald vanuit hwoude naar zmeer met een trailer
Omdat jij er dit weekend langs bent geweest?quote:Op maandag 30 mei 2005 12:54 schreef Ballicious het volgende:
Het is godverdomme zo schraal overal. Het weer is kut, het topic gaat tenonder. Maar wie bovendien uber-schraal is, dat is ijsmeis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |