quote:Op maandag 30 mei 2005 21:02 schreef DaisyDuke het volgende:
Gelijkertijd een top-3 hit? 2 nummers in de top-3 dus?
Leadbelly (Huddie Ledbetter) inderdaad!quote:Op maandag 30 mei 2005 21:10 schreef Berkery het volgende:
Ledbelly?
Kwam net voorbij fietsen in m'n playlist, leuk nummerquote:Op maandag 30 mei 2005 21:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Cameo - Candy
quote:Op maandag 30 mei 2005 21:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Pearl Jam - Jeremy
quote:Op maandag 30 mei 2005 21:55 schreef Berkery het volgende:
Talking Heads - Once in a lifetime
geloof ik
ik denk t welquote:Op maandag 30 mei 2005 21:55 schreef Berkery het volgende:
Talking Heads - Once in a lifetime
geloof ik
Ik heb een paar clips op mijn harde schijf staan, newbie heeft daar een site voor geloof ikquote:Op maandag 30 mei 2005 22:04 schreef GLO het volgende:
Hoe komen jullie eigenlijk aan die videostills?
quote:Another one we might recall is’s breakthrough single, a cover of
’s “
.”
While the song was not really bad in any compelling sense, it was totally unnecessary in every possible sense. Was it better than’s version? Certainly not, since
, reprehensible pervert or not, could bring a tune to life like a sonofabitch. Was it reinterpreted in a striking enough way as to be fresh and new and interesting? No, it sort of sounded like the
song sung by white people. Someone immune from cynicism would conclude that it was covered just for the sake of covering it, but it’s hard not to think that it was a shameless grab at airplay: cover the hit song, promote the hell out of it, and watch the cash roll in. It’s hard not to let it dim one’s view of
’s capabilities on their own terms.
Heb ik ook. Clips op mijn HD bedoel ik. Maar hoe maak je daar een still van dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:06 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb een paar clips op mijn harde schijf staan, newbie heeft daar een site voor geloof ik
Niet. Tenminste, mij is dat niet gelukt. Dus beperk ik me vooralsnog tot beschrijvingen van het scriptquote:Op maandag 30 mei 2005 22:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Op dezelfde manier als mijn antwoorden: Google dus
Ik gebruik daarvoor Irfanview. Via Options -> Extract all framesquote:Op maandag 30 mei 2005 22:10 schreef GLO het volgende:
[..]
Heb ik ook. Clips op mijn HD bedoel ik. Maar hoe maak je daar een still van dan?
ik deed net bij Google afbeeldingen Talking Heads video invoeren et voiláquote:Op maandag 30 mei 2005 22:13 schreef GLO het volgende:
[..]
Niet. Tenminste, mij is dat niet gelukt. Dus beperk ik me vooralsnog tot beschrijvingen van het script
PrintScreen pakt een bewegend beeld?? Volgens mij heb ik dat al 's geprobeerd, maar ging het niet lukken. Ik probeer het nog 's.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Op print screen drukken en plakken in paint bijv...
Verrek. Je hebt gelijkquote:Op maandag 30 mei 2005 22:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
ik deed net bij Google afbeeldingen Talking Heads video invoeren et voilá
Thnx. Ga ik ook proberen. Binnenkort van mij een videoshot als vraagquote:Op maandag 30 mei 2005 22:15 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik gebruik daarvoor Irfanview. Via Options -> Extract all frames
Dat is lullig. Probeer het zelf nog ff: AAF.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:17 schreef thaleia het volgende:
Ik gok op Michael Jackson - Smooth Criminal, maar omdat ik de naam van het bandje dat het coverde niet meer weet, mag iemand anders, mocht het goed zijn, het punt inkoppen
ben wel online, maar voor alsnog geen idee..quote:Op maandag 30 mei 2005 22:30 schreef thaleia het volgende:
Volgens mij had ik al zeker vijf delen geen punt meer gehad.
Is er iemand online die deze dame & heer nog kent:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |