En weer terug naar de topper van de laatste weken DaisyDuke +1quote:Op maandag 30 mei 2005 15:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Andrew Bird
Nee, dat heb ik niet gelezen. Het was gewoon een vraag die ik nog klaar had staan.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:53 schreef Prep2Fight het volgende:
DaisyDuke, is dat niet naar aanleiding van het stukje van Springsteen uit de aloha?
Ook verre van.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:30 schreef DaisyDuke het volgende:
Amsterdam Klezmer Band?
quote:Taking a punk-like approach to a mixture of Latin, rai, and folk music,create an infectuous dance music. Initially comprised of family members, friends and lovers,
has come a long way since their earliest performances. Although most members of the band didn't play an instrument until coming together in late-1987, the group has continued to evolve into a very exciting ensemble.
Zo knap dat je dat weetquote:Op maandag 30 mei 2005 16:50 schreef DaisyDuke het volgende:
Is het Les Negresse Vertes?
quote:Op maandag 30 mei 2005 16:50 schreef DaisyDuke het volgende:
Is het Les Negresses Vertes?
Ken je ze niet Prep? Gelijk uitchecken dan. Met name hun eerste album Mlah uit 1988. Wereldband!quote:
Doe ik, misschien dat me pa er een plaatje van heeft.. zal het vragen straksquote:Op maandag 30 mei 2005 16:54 schreef GLO het volgende:
[..]
Ken je ze niet Prep? Gelijk uitchecken dan. Met name hun eerste album Mlah uit 1988. Wereldband!
quote:Op maandag 30 mei 2005 16:55 schreef Z het volgende:
Antony And the Jonsons - I'm A Bird now
Legendarische editie was dat. Legendarisch optreden van LNV ook trouwens, waarbij zanger Helno precies tijdens Zobi La Mouche geplaagd werd door een vette dikke bromvlieg. Alsof het zo geregisseerd was!quote:Op maandag 30 mei 2005 16:54 schreef DaisyDuke het volgende:
Die Metropolis hint deed het 'm op de een of andere manier!
Die draaide ik vanochtend nogquote:
Ik wist het niet meer exactquote:Op maandag 30 mei 2005 17:08 schreef Z het volgende:
Push Barman To Open Old Wounds om precies te zijn.
bigshadow +1
quote:Schoonheid is niet te maken, je moet het vangen en met veel geduld tot volle wasdom laten komen.weet als geen ander; goede liedjes schrijven, dat kost tijd. Soms wel jaren. Jaren waarin wordt gewikt en gewogen, geluisterd en geruzied, geschreven en herschreven. Nu zijn die liedjes allemaal klaar, de plaat is af. Het is zelfs zo’n vreselijk goede, hemeltergend persoonlijke, op-het-janken-af mooi album geworden, dat de jongens van
blij zijn dat ze alle tijd hebben genomen. Het besef dat iets goed is kun je namelijk niet in tijd uitdrukken. Het is een oogopslag. Een klank. De zon die je achterhoofd verwarmt. Een pasgeboren kind dat voor het eerst naar je lacht. Een koud biertje op de eerste terrasdag van het jaar. Een plaat. Deze plaat: “
”.
Ja, erg knap, van de website dus misschien een beetje gekleurdquote:Op maandag 30 mei 2005 17:16 schreef GLO het volgende:
Is het Racoon?
Een beetje maarquote:Op maandag 30 mei 2005 17:18 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ja, erg knap, van de website dus misschien een beetje gekleurd![]()
ik vind m ook best aardig, maar las dat Belsen m weer doorverkocht had...quote:Op maandag 30 mei 2005 17:20 schreef GLO het volgende:
[..]
Een beetje maarstaan best wel leuke liedjes op
Dus als Belsen hem niet zo goed vind is het een mindere plaatquote:Op maandag 30 mei 2005 17:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind m ook best aardig, maar las dat Belsen m weer doorverkocht had...![]()
Vreemde conclusie...quote:Op maandag 30 mei 2005 17:24 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Dus als Belsen hem niet zo goed vind is het een mindere plaat?
Die van Rammstein?quote:Op maandag 30 mei 2005 17:27 schreef GLO het volgende:
Videoclip van welk nummer (titel + uitv.?)
Plaats van handeling: een loods of een hangar. In het midden staat een backline opgesteld, compleet met instrumentarium. Er rijdt een lange witte limo de hal in. De auto stopt. Een langbenige chauffeuse stapt uit en opent de passagiersdeur voor een kolossale, blubbervette man in een wit maatpak. Er blijken nog meer witte auto's gearriveerd te zijn, en nog meer dikke, trekkebenende of gehandicapte heren. Ze blijken de bandleden te zijn. Ze spelen een nummer. De grote dikke zingt, maar moet halverwege aan de beademing. Ook de anderen hebben het zichtbaar moeilijk. Toch doen ze hun plicht: headbangen tot ze erbij neervallen. Als het nummer afgelopen is stapt iedereen weer in en rijdt weg. Alleen de gehandicapte blijft over.
Blubbervet? Fat Joe?quote:Op maandag 30 mei 2005 17:27 schreef GLO het volgende:
Videoclip van welk nummer (titel + uitv.?)
Plaats van handeling: een loods of een hangar. In het midden staat een backline opgesteld, compleet met instrumentarium. Er rijdt een lange witte limo de hal in. De auto stopt. Een langbenige chauffeuse stapt uit en opent de passagiersdeur voor een kolossale, blubbervette man in een wit maatpak. Er blijken nog meer witte auto's gearriveerd te zijn, en nog meer dikke, trekkebenende of gehandicapte heren. Ze blijken de bandleden te zijn. Ze spelen een nummer. De grote dikke zingt, maar moet halverwege aan de beademing. Ook de anderen hebben het zichtbaar moeilijk. Toch doen ze hun plicht: headbangen tot ze erbij neervallen. Als het nummer afgelopen is stapt iedereen weer in en rijdt weg. Alleen de gehandicapte blijft over.
En Sack Blabt het puntje meequote:Op maandag 30 mei 2005 17:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Rammstein - Keine Lust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |