Dit vind ik gay/verwijfd/whatever ja. Een normale sjaal kan iedereen dragen. Maar niet zo'n klein kutsjaaltje die je alleen om doet om te matchen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:02 schreef 205_Lacoste het volgende:
[afbeelding]
Je hebt verschillende soorten shawls. Ik ga er van uit dat de TS dit bedoelt.
Het is een kruisjequote:Op zaterdag 10 december 2005 14:01 schreef Solitarias het volgende:
[afbeelding]
Briljant! Wat een stadsdandy!
Zo staat het niet verwijfd.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:01 schreef Solitarias het volgende:
[afbeelding]
Briljant! Wat een stadsdandy!
gast, jij hebt een tattooquote:Op maandag 30 mei 2005 01:31 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
tuurlijk.... maar met wat erin? Boeken met roze kaften? Roze zweetbandjes? Een paar roze sneakers? Een schilderijtje van George Michael?
Mij hou je niet voor de gek hoor
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:55 schreef OBD het volgende:
Over smaak valt niet te twisten. Vrouwen met een shawl ??? Ook leuk. Om de nek of een mooie zijde shawl om hun hoofd. Een beetje jaren vijftig en heel vrouwelijk.
Helemaal mee eens. Ik vind het mooi staan bij mannen die verder ook goed gekleed zijn. Van die onzekere jochies die bang zijn dat hun vriendjes nog eens gaan denken dat ze homo zijn, en daarom in die standaard 'stoere' lelijke, fantasieloze kleding lopen zijn nou precies de reden dat veel mannen er qua kleding niet uitzien.quote:Op maandag 13 november 2006 15:26 schreef fashionboy14 het volgende:
Ik draag meestal een zijden sjaaltje om mijn nek, netjes gestrikt als een soort das. Ik heb er meerdere in verschillende kleuren, maar mijn voorkeur gaat uit naar lichtbruin met donkerbruin motief.
Ik vind het helemaal niet gay. Ik heb gwoon een vriendin en mijn stijl is een reden dat ze op me valt. Ook krijg ik van andere vrouwen vaak complimenten over mijn kledingstijl. In modewinkels kijkt men soms raar op als ik vraag of ze ook zijden sjaaltjes voor mannen verkopen. Ik heb in italie gewoont en daar lopen alle mannen met dergelijke sjaaltjes en bijpassende kleding.
Ik ben erg bewust bezig met mode, ik vind een sjaaltje gewoon een accessoires die niet mag ontbreken.
Wat een vergelijking ook! Jij zit zelf nog in de jaren ' 60??quote:Op maandag 30 mei 2005 01:16 schreef FuifDuif het volgende:
Kan een sjaaltje bij een jongen, of is dat not-done? In principe kan een sjaaltje dienen om je nek wat warm te houden tegen eventuele keelontstekingen, maar ook voor de sier dient het zijn functie. Als vrouwen in lange broeken kunnen lopen, dan kan een jongen toch ook zeker wel een sjaaltje dragen?
Het staat gewoon niet stoer maar het neigt meer naar het watje toequote:Op maandag 13 november 2006 18:45 schreef Fashion4life het volgende:
Ik ben 100% overtuigd van mijn hetero-sexualiteit en draag vrijwel altijd een sjaal(tje), tis meer een accessoire dan noodzaak. En een beetje trendy/ modebewuste man durft dit dan ook te dragen..
Ik wordt zo moe van het feit dat wanneer een man een sjaaltje draagt, dit meteen wordt geasocieert met het " Homo-zijn'.. Dit is zo kortzinnig, waarom zou een man zich niet goed kunnen en mogen(af)kleden)..??
Gr.Niels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |