Aangezien TS een uiterst moedige koersverandering heeft ingezet neem ik hierbij deze opmerking terug...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:05 schreef D1 het volgende:
Kan TS wel begrijpen...
Zelfs de paus draagt (droeg) een sjaaltje, waarom zouden we TS dat ontgunnen...![]()
[afbeelding]
Dude?quote:Op maandag 30 mei 2005 01:24 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hoezo? Een sjaal is juist erg handig. Als het bijvoorbeeld aan een eind van zomerdag wat afkoelt is een sjaal perfect om je warm te houden.
Jezus wat een gay-reactie zeg.... draag je een roze kontflosser ofzo... jeez..quote:Op maandag 30 mei 2005 18:53 schreef 8PacK het volgende:
[..]
Ben jij soms hierde gay. Je lijkt wel n homofoob en je weet t de mensen die er het meetse afkeer tegen hebben zijn het vaak zelf. Zelf draag ik wel een sjaal maar dan in de winter voor tegen de kou. Verder heb ik ook n schoudertas maar daar lopen meerdere jongens mee rond dus volgens joiuw definitie zijn die dus gay. En laat mensen toch lekker zelf dragen wat ze willen.
Nou ik heb wel een collega die een haarband draagt, om zijn enorme (formaat Jackson-five) afrokapsel in bedwagn te houden. Maar dat is gelukkig geen bling bling geval...quote:Op maandag 30 mei 2005 01:36 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik kan vooral mijn lach niet inhouden als ik van die gozertjes zie met een diadeem in
En dan zie je ze ruig lopen, zien ze dat je staat te lachen kijken ze boos. Moet ik nog harder lachen, wat een idioten
Daar heb ik dan wel weer respect voor moet ik zeggen!quote:Nou ik heb wel een collega die een haarband draagt, om zijn enorme (formaat Jackson-five) afrokapsel in bedwagn te houden.
Sjaaltjes (quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:08 schreef yootje het volgende:
Even mensen: niemand heeft zo'n verdomde sjaal nodig. Je vriest echt niet dood ofzo, we leven niet in Rusland.
Als je een jas hebt die je niet tot bovenaan toe dicht kunt ritsen, dan is het nu 's ochtends vroeg toch best frisjes op de fiets. En dan is het prettig je nek en kin te verstoppen achter een sjaal.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:08 schreef yootje het volgende:
Even mensen: niemand heeft zo'n verdomde sjaal nodig. Je vriest echt niet dood ofzo, we leven niet in Rusland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |