Ach, je een keertje gemeen voelen is ook wel goedquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:36 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Niet mee zitten, doen die bloedmooie wijven ook niet met iedere kerel die ze afpoeieren
Een gezond ego in termen van een eigendunk en zelfvertrouwen is prima.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:10 schreef Moja het volgende:
stomme vraag misschien, maar wat is nu eigenlijk exact het verschil tussen arrogantie en een groot ego. zo veel verschilt dat niet van elkaar toch?
Klopt toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:18 schreef kamagurka het volgende:
[..] Ze denken écht dat ze uitverkoren zijn temidden van 6 miljard anderen![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:19 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Klopt toch?
Jij kent mij niet eens...
Heb jij geen speigel thuisa sdan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:28 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ach, je een keertje gemeen voelen is ook wel goed
maar toch, deze was...
Een onzekere vriendin, dat vindt in echt niks. Die worden ook onzeker over het samenzijn, dat is vragen om problemen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:59 schreef boempa het volgende:
Daarom kan je als man beter een onzekere redelijk mooie, maar niet superknappe vriendin nemen, dan hoef je niet alles te betalen.
Mee eens. Maar dan moet zo'n vrouw wel een beetje normaal doen en gewoon haar plaats weten ipv. ergens hoog rond te zweven en denken dat ze mata hari de superhoer isquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:54 schreef star_gazer het volgende:
Een vrouw is een vrouw. Een vrouw wil een krachtige, zelfverzekerde man die haar kinderen kan geven en opvoeden. Het is allemaal instinct, we fokken ons alleen teveel op met allerlei culturele regeltjes en verwachtingen...
De vrouw die ik hier omschrijf wil een flink oudere sales-manager die in een afgezaagde Seat Leon rondtuft. Hij schenkt haar dure geurtjes, dure mixjes. Hij draagt kostuums van Italiaanse snit. Woont in een ruim koop-appartement en heeft een jacuzzi.quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:54 schreef star_gazer het volgende:
Een vrouw is een vrouw. Een vrouw wil een krachtige, zelfverzekerde man die haar kinderen kan geven en opvoeden. Het is allemaal instinct, we fokken ons alleen teveel op met allerlei culturele regeltjes en verwachtingen...
De vrouw die ik omschrijf wil sexquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
De vrouw die ik hier omschrijf wil een flink oudere sales-manager die in een afgezaagde Seat Leon rondtuft. Hij schenkt haar dure geurtjes, dure mixjes. Hij draagt kostuums van Italiaanse snit. Woont in een ruim koop-appartement en heeft een jacuzzi.
Ze zal er alleen na een jaar achterkomen dat deze vlotte meneer er een dubbele, of zelfs driedubbele agenda op nahoudt. Alweer verloren. De wereld is verrot. Ze moeten altijd mij hebben.
Was dat maar zo. Sex met dat soort vrouwen valt vaak bar tegen hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:03 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Mee eens. Maar dan moet zo'n vrouw wel een beetje normaal doen en gewoon haar plaats weten ipv. ergens hoog rond te zweven en denken dat ze mata hari de superhoer is
Alle mannen drinken bier...zo niet, dan zijn ze homo, en wat heb je er dan aan?quote:Op maandag 30 mei 2005 00:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik ben 't gewend aangesproken te worden tijdens 't uitgaan. Ik lig goed in de markt, dat weet ik. Ik ben een mooie vrouw. Iedereen zit op mij te wachten, iedereen wil vriendjes met me zijn. Al die kerels die me om m'n nummer vragen *zucht*. Houdt dat nou nooit eens op? Denk je echt dat je een kans maakt, dikke sukkel. Hey jij daar, achterin. Jij hebt een leuk koppie. Als je nu niet binnen 5 minuten met een super originele zin aankomt, kan je 't vergeten. Oh nee, hij drinkt bier, laat maar.
*checkt fotos*quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:32 schreef Electrocute het volgende:
Hallo! Gefrustreerde mannen van Nederland!![]()
Eigenlijk juist welquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:03 schreef McCarthy het volgende:
[..]
*checkt fotos*
We hebben het niet over jou hoor
quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:03 schreef McCarthy het volgende:
[..]
*checkt fotos*
We hebben het niet over jou hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |