Ja. Zo jammer van die enorme EGO's.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:40 schreef tommytheman het volgende:
Lees ik hier een bepaalde vorm van frustratie?
quote:Op maandag 30 mei 2005 00:40 schreef tommytheman het volgende:
Lees ik hier een bepaalde vorm van frustratie?
Tuurlijk. Het is weer zondag, dan zit ik vol inspiratie.quote:
Hij's wel bijzonder treffend moet ik toegeven.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Tuurlijk. Het is weer zondag, dan zit ik vol inspiratie.
Ik meen het, m,n eigen bijna-dood ervaring. Beiden gingen zich keren tegen mij, niks van geleerd en weer geflikt bij volgende ruziende duo.quote:
Klopt, want het einde van het liedje is dat je ze gezamelijk tegen je hebtquote:Op maandag 30 mei 2005 00:42 schreef BMW_Master het volgende:
vrouwen onderling, totale poep. Een tip, als 2 kuthoeren ruzie hebben. Kom dan niet tussen, dat wordt je dood.
dat is het enige voorspelbare aan vrouwen.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:44 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Klopt, want het einde van het liedje is dat je ze gezamelijk tegen je hebt
Generalisatiequote:Op maandag 30 mei 2005 00:44 schreef zhe-devilll het volgende:
![]()
![]()
Bij dit soort topics denk je ...
Ineens weet je het...
Je gaat bij de Lesbi ......Zucht![]()
![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 00:49 schreef tommytheman het volgende:
Mooie vrouwen die moet je neuken en dan dumpen via de sms, dat zal ze leren, want wij mannen zijn het sterke geslacht, dat word nog wel eens vergeten![]()
Je hoeft het woord niet te kennen om er één te hebben.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:52 schreef boognish het volgende:
Er bestaan ook hele mooie domme vrouwen. Die hebben geen EGO omdat ze dat woord niet eens kennen. Probeer de volgende keer eens zo eentje te versieren, zou ik zeggen.
Kapsters? Partyflock sletjes?quote:Op maandag 30 mei 2005 00:52 schreef boognish het volgende:
Er bestaan ook hele mooie domme vrouwen. Die hebben geen EGO omdat ze dat woord niet eens kennen. Probeer de volgende keer eens zo eentje te versieren, zou ik zeggen.
Heb je gister toevallig een blauwtje gelopen ofzo??quote:Op maandag 30 mei 2005 00:56 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Kapsters? Partyflock sletjes?
Die hebben meestal een lelijke gozer met stoere tribals en een bijna-verboden Staffordshire terrier zich bewegend in een vehikel met booskijkers. Die wijven zijn te dom om in te zien dat ik volledig superieur ben aan die door compensatie-gedrag-overlopen machokerels van ze.
Dat klopt. Ik ben zo'n lelijke gozer en daarom heb ik wel een mooi wijf en jij niet.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:56 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Die hebben meestal een lelijke gozer met stoere tribals en een bijna-verboden Staffordshire terrier zich bewegend in een vehikel met booskijkers. Die wijven zijn te dom om in te zien dat ik volledig superieur ben aan die door compensatie-gedrag-overlopen machokerels van ze.
Neen, niet.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:01 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Heb je gister toevallig een blauwtje gelopen ofzo??![]()
![]()
Jerryquote:Op maandag 30 mei 2005 01:02 schreef boognish het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik ben zo'n lelijke gozer en daarom heb ik wel een mooi wijf en jij niet.
Ik dacht juist dat het andersom was. Vrouwen onderling zijn redelijk te pruimen maar samen vormen ze een blok tegen de man en voor de emancipatie.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:42 schreef BMW_Master het volgende:
vrouwen onderling, totale poep. Een tip, als 2 kuthoeren ruzie hebben. Kom dan niet tussen, dat wordt je dood.
Als ik 10 minuten kermispraat houd tegen je chickie, mag jij weer aan de handkar. Maar dat doe ik niet, want ik ben een goed en eerlijck heerschap.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:02 schreef boognish het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik ben zo'n lelijke gozer en daarom heb ik wel een mooi wijf en jij niet.
Niet erg. Hbo-ertje. Maar gelukkig is intelligentie niet per definitie inherent aan schoolopleiding. Dat zou jij in moeten zien, als intelligent iemand.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:10 schreef menesis het volgende:
[..]
hoe slim ben jij dan in termen van opleidingen?
In dit geval was het een Linda. Is trouwens geen verzinsel.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:14 schreef boognish het volgende:
Ik vind Linda niet echt een naam voor een kermiswijf trouwens. Daar had je beter Ramona van kunnen maken, was geloofwaardiger geweest.
Okee dan. Maar terugkomend op de bitch uit je OP, heeft iemand anders haar nog gescoord die avond?quote:Op maandag 30 mei 2005 01:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
In dit geval was het een Linda. Is trouwens geen verzinsel.
Nee het is een samenvatting gebaseerd op eigen ervaringen met dergelijk volk. Het kan gewoon nooit eens op een normale manier, terwijl dat met de vrouwen die iets minder van zichzelf overtuigd zijn, vaak wèl kan.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:28 schreef boognish het volgende:
[..]
Okee dan. Maar terugkomend op de bitch uit je OP, heeft iemand anders haar nog gescoord die avond?
"als een dom blondje"quote:Op maandag 30 mei 2005 01:34 schreef Tuinman het volgende:
ga ff in je oortje peuteren en zie wat eruit komt
en droom lekker verder als een mooi dom blondje
Misschien mot je eens een keer niet proberen te scoren in een willekeurige louche discoquote:Op maandag 30 mei 2005 01:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nee het is een samenvatting gebaseerd op eigen ervaringen met dergelijk volk. Het kan gewoon nooit eens op een normale manier, terwijl dat met de vrouwen die iets minder van zichzelf overtuigd zijn, vaak wèl kan.
En waar vind je die zonder dat je meteen afgeblaft wordt of zelfs een klap in je gezicht krijgt omdat je haar probeert te versieren waar het, let's face it, toch alleen om draait ?quote:Op maandag 30 mei 2005 01:43 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Misschien mot je eens een keer niet proberen te scoren in een willekeurige louche disco
Vrouwen die iets 'minder van zichzelf overtuigd' zijn, zijn over het algemeen wel een stuk intelligenter en kijken wel mooi uit voor ze zich in zo'n zaak laten zien.. in hun uppie.
In jouw geval: nietquote:Op maandag 30 mei 2005 01:45 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
En waar vind je die zonder dat je meteen afgeblaft wordt of zelfs een klap in je gezicht krijgt omdat je haar probeert te versieren waar het, let's face it, toch alleen om draait ?
quote:Op maandag 30 mei 2005 00:56 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Promotie? Compliment!quote:Op maandag 30 mei 2005 01:48 schreef PDOA het volgende:
R&P?
Zijn zo duur tegenwoordig.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:49 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wtf is er nou weer mis met kapsters
moet je t beter regelen!quote:Op maandag 30 mei 2005 01:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Zijn zo duur tegenwoordig.
Nee laat maar, ik had het topic maar met een half oog doorgelezen en dacht dat je het wijf uit de OP wasquote:Op maandag 30 mei 2005 01:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Niet erg. Hbo-ertje. Maar gelukkig is intelligentie niet per definitie inherent aan schoolopleiding. Dat zou jij in moeten zien, als intelligent iemand.
Kappersschool is graits; en meestal doen ze daar extra hun bestquote:Op maandag 30 mei 2005 01:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Zijn zo duur tegenwoordig.
Kappersacademie is niet gratis, wel goedkoperquote:Op maandag 30 mei 2005 01:53 schreef menesis het volgende:
[..]
Kappersschool is graits; en meestal doen ze daar extra hun best
Alleen ben ik er nog nooit heen gegaan
Dat is bést een goed idee.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:52 schreef mother-mother het volgende:
[..]
moet je t beter regelen!
ga daten met n kapster, laat dr je haar knippen en maak t weer uit![]()
lekker goedkoop![]()
tis alleen nog maar de vraag of je oren nog intact zijn als je naar buiten loopt en of er nog haar op je hoofd zit , maar voorderestquote:Op maandag 30 mei 2005 01:53 schreef menesis het volgende:
[..]
wellusquote:Op maandag 30 mei 2005 01:54 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Kappersacademie is niet gratis, wel goedkoper
Whehehhe opletten hè.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:52 schreef menesis het volgende:
[..]
Nee laat maar, ik had het topic maar met een half oog doorgelezen en dacht dat je het wijf uit de OP was
blablabla
Geinig bedacht als je het zelf bedacht hebt
Het kán wel; ik ken zelfs een prachtig dame met een écht lief en altijd vrolijk karakter. Probleem met die (overigens naar mijn idee zeldzame) types is alleen dat ze al jaaarenlang een relatie met eenofandere gozer hebben *zucht*quote:Op maandag 30 mei 2005 01:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nee het is een samenvatting gebaseerd op eigen ervaringen met dergelijk volk. Het kan gewoon nooit eens op een normale manier, terwijl dat met de vrouwen die iets minder van zichzelf overtuigd zijn, vaak wèl kan.
Lopen docenten rond die alles controleren en ze zijn heel voorzichtig met lengte en het initiele grove knippen. Het oren verhaal is alleen wel een riciso idd.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:54 schreef mother-mother het volgende:
[..]
tis alleen nog maar de vraag of je oren nog intact zijn als je naar buiten loopt en of er nog haar op je hoofd zit , maar voorderestgoeie tip
Laatst belde er eentje op. Ze zochten een model met lang haar. Ik zei, wat ben je er mee van plan dan. "Afknippen". Toedeloe, succes met je zoektocht.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:53 schreef menesis het volgende:
[..]
niet.quote:
ja en dauw die docenten ff je nekmes in hun handen om t ff voor te doen, en je model is gewond, dat had ik dusquote:Op maandag 30 mei 2005 01:56 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Lopen docenten rond die alles controleren en ze zijn heel voorzichtig met lengte en het initiele grove knippen. Het oren verhaal is alleen wel een riciso idd.
Mijn pa heeft dat ooit eens gehad, al had t meisje er meer last van als hij
ja rotterdamquote:Op maandag 30 mei 2005 01:57 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
niet.
zal wel niet een consequente regel zijn anders, want in rotterdam betaal je toch echt.
ik heb ook ooit eens een Linda gezien mét gouden naamketting én dikke memmen in een klein topje waar een beertje op stond afgebeeld.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:14 schreef boognish het volgende:
Ik vind Linda niet echt een naam voor een kermiswijf trouwens. Daar had je beter Ramona van kunnen maken, was geloofwaardiger geweest.
Sheeshquote:Op maandag 30 mei 2005 01:57 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja en dauw die docenten ff je nekmes in hun handen om t ff voor te doen, en je model is gewond, dat had ik dus![]()
Die komt vast niet uit Nederland of spreekt een onverstaanbaar dialect.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:56 schreef menesis het volgende:
[..]
Het kán wel; ik ken zelfs een prachtig dame met een écht lief en altijd vrolijk karakter. Probleem met die (overigens naar mijn idee zeldzame) types is alleen dat ze al jaaarenlang een relatie met eenofandere gozer hebben *zucht*
In rotterdam hoeven de modellen ook niet te betalen, maar daar wordt je eventueel apart voor gevraagd in de academie zelf, als je al op de stoel zit bij wijze. dan vragen ze je over x aantal weken model te staan.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:58 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja rotterdam![]()
ik zat in delft en was al blij dat ik uberhaupt n model kon vinden![]()
Oeh... Nu je dat zegt.. Dat zijn meiden die over 20 jaar op een Tomos met hun chagerijnige uitgerangeerde huisvrouwenbek door de stad heen tuffen.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:58 schreef Herald het volgende:
[..]
ik heb ook ooit eens een Linda gezien mét gouden naamketting én dikke memmen in een klein topje waar een beertje op stond afgebeeld.
Ben benieuwd wat voor futuristische Tomossen er dan zijn.quote:Op maandag 30 mei 2005 02:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Oeh... Nu je dat zegt.. Dat zijn meiden die over 20 jaar op een Tomos met hun chagerijnige uitgerangeerde huisvrouwenbek door de stad heen tuffen.
Die lopen dan op ego's... Aangedreven door de oververheerlijkte zelfbeelden van vrouwen zullen die machines bijna de snelhied van het licht gaan benaderen.quote:Op maandag 30 mei 2005 02:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor futuristische Tomossen er dan zijn.![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 00:56 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Die wijven zijn te dom om in te zien dat ik volledig superieur ben aan die door compensatie-gedrag-overlopen machokerels van ze.
Weet je mn adres nog?quote:Op maandag 30 mei 2005 02:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Die lopen dan op ego's... Aangedreven door de oververheerlijkte zelfbeelden van vrouwen zullen die machines bijna de snelhied van het licht gaan benaderen.
Ja ik hoef me niet te bewijzen. Ik ga gewoon met nerds om, rijd in een aftandse VW Jetta en draag lelijke kleding.quote:
dat maakt het nog triesterquote:Op maandag 30 mei 2005 02:10 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja ik hoef me niet te bewijzen. Ik ga gewoon met nerds om, rijd in een aftandse VW Jetta en draag lelijke kleding.
quote:
Hey dat is wel de beste manier... Om op te vallen moet je je juist onderscheiden in je vriendenkring. Zo ben je namelijk het mooist van het stel met als gevolg dat een meid het eerst op jou zal afstappen.quote:
Die zijn gewoon 't coolst. Geen ego hè, that does the trick.quote:
meest down-to-earth ook...daarom kan ik niet zo tegen uitspraken als "ik ben superieur aan..."quote:Op maandag 30 mei 2005 02:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Die zijn gewoon 't coolst. Geen ego hè, that does the trick.
Ik zeg nooit dat ik superieur ben, ik ben al tevreden met "ik ben goddelijk".quote:Op maandag 30 mei 2005 02:15 schreef fayakill het volgende:
[..]
meest down-to-earth ook...daarom kan ik niet zo tegen uitspraken als "ik ben superieur aan..."
Lees eens terug wat je net post man.quote:Op maandag 30 mei 2005 02:12 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
en jij kent mijn geval. Internet discussies
![]()
Och, heus niet volledig superieur. Ik heb waarschijnlijk kleinere spierballen.quote:Op maandag 30 mei 2005 02:15 schreef fayakill het volgende:
[..]
meest down-to-earth ook...daarom kan ik niet zo tegen uitspraken als "ik ben superieur aan..."
vergeet het maar. Zoek maar eens op de term kutnijd...quote:Op maandag 30 mei 2005 01:04 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat het andersom was. Vrouwen onderling zijn redelijk te pruimen maar samen vormen ze een blok tegen de man en voor de emancipatie.
Idd.. Hoe erg de ruzie ook is..Binnen enkele ogenblikken ben JIJ ineens de gemeenschappelijke vijand...quote:Op maandag 30 mei 2005 00:42 schreef BMW_Master het volgende:
Oh, so true...quote:Op maandag 30 mei 2005 07:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
vergeet het maar. Zoek maar eens op de term kutnijd...
als er twee vrouwen met ambitie in een ruimte werken, is er een teveel.
ahum, wie proberen altijd onze aandacht te trekkenquote:Op maandag 30 mei 2005 00:49 schreef tommytheman het volgende:
Mooie vrouwen die moet je neuken en dan dumpen via de sms, dat zal ze leren, want wij mannen zijn het sterke geslacht, dat word nog wel eens vergeten![]()
zo zielig hequote:Op maandag 30 mei 2005 01:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Als ik 10 minuten kermispraat houd tegen je chickie, mag jij weer aan de handkar. Maar dat doe ik niet, want ik ben een goed en eerlijck heerschap.
Ik kwam gisteren een shoarma-tent binnen. Zat er zo'n kermiswijf aan de bar met naamketting om. Linda. Ik zei; "Hey Linda, hoe gaat 't met je!" "Je vraagt je nu vast af, hoe ik weet dat jij Linda heet!"
"Euh, ja!"!!!
net weekend geweestquote:Op maandag 30 mei 2005 11:43 schreef SEMTEX het volgende:
Ah, dit is het wekelijkse 'ik voel me op mijn pik getrapt door vrouwen'-topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |