abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27554122
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 19:56 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik gelezen. Maar ten eerste is dat niet iets waar Brussel over gaat, en ten tweede zou het een reden te meer zijn om 'voor' te stemmen. Ik ben namelijk tegen de hypotheekrenteaftrek.

P.S. ik heb geen flauw idee hoe je hier in Amsterdam blanco moet stemmen?
gewoon leeg formulier indienen
pi_27554240
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 19:56 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik gelezen. Maar ten eerste is dat niet iets waar Brussel over gaat, en ten tweede zou het een reden te meer zijn om 'voor' te stemmen. Ik ben namelijk tegen de hypotheekrenteaftrek.

P.S. ik heb geen flauw idee hoe je hier in Amsterdam blanco moet stemmen?
Nee maar het geeft wel aan wat Brussel wil. Bemoeienis met alles wat ze niet aangaat.

In Amsterdam moet je blanco stemmen door niets in te kleuren hoorde ik op het nieuws.
pi_27554648
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 20:06 schreef Saleheim het volgende:

[..]

Nee maar het geeft wel aan wat Brussel wil. Bemoeienis met alles wat ze niet aangaat.

In Amsterdam moet je blanco stemmen door niets in te kleuren hoorde ik op het nieuws.
ik zou willen dat Brussel die hypotheekrenteaftrek kon afschaffen.
pi_27554694
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 20:19 schreef HiZ het volgende:

[..]

ik zou willen dat Brussel die hypotheekrenteaftrek kon afschaffen.
kan als er maar een goed alternatief wordt aangeboden waar niemand extra benadeeld wordt
pi_27554835
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

kan als er maar een goed alternatief wordt aangeboden waar niemand extra benadeeld wordt
Kan makkelijk, laagste tariefgroep van de inkomstenbelasting verlagen naar 28% of zo
  woensdag 1 juni 2005 @ 20:25:31 #256
111863 JackyVie
No shit, Sherlock?
pi_27554878
Ik begin meer en meer tegen een democratie te zijn.
Op hoe veel punten heeft nu over de kern van de zaak discussie gevoerd. Zowel JA-kamp, als Nee-kamp gebruiken echt argumenten die zo weinig mogelijk met de hele zaak te maken hebben.
Die ene affiche met stemmen voor de grondwet = stemmen voor stierengevechten, voor ganzen volproppen, voor bont, voor dierenmishandeling. Kijk nou toch eens naar de grond van de zaak.
Voor mij persoonlijk betekent de grondwet gewoon een vergemakkelijking van de werking van de unie, dus ik ben er voor. Maar wie om andere (gefundeerde) redenen tegen stemt kan even goed gelijk hebben.
  woensdag 1 juni 2005 @ 21:01:42 #257
67174 Dos37
Come on Twente
pi_27556015
Het is dus nee geworden
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_27556473
En niet zo'n beetje ook
  woensdag 1 juni 2005 @ 21:36:36 #259
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_27557489
Balkenende:

"Wij delen de teleurstelling over het nee met velen"

Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_27560093
Kutland
pi_27560288
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 22:40 schreef ChrisJX het volgende:
Kutland
Mja, Limburgers en Nederland
pi_27561292
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 22:44 schreef veekeend het volgende:

Mja, Limburgers en Nederland
Ja, vertel eens, wat is daarmee

Oh wacht, meneer denkt dat ík een Limburger ben? Wat schattig
pi_27565470
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 20:06 schreef Saleheim het volgende:

[..]

Ach, bemoeienis is er sowieso al veel te veel. Of die nu Nederlands is of Europees kan me aan m'n reet roesten.

Soms zie je juist prachtige voorbeelden van hoe Brussel bemoeienis van de Nederlandse overheid kan tegengaan. Zie bijvoorbeeld de bezwaren tegen subsidies aan voetbalclubs, culturele instellingen en dierentuinen. Het doet me goed dat er in ieder geval iets aan gedaan wordt, al is het natuurluurlijk jammer dat men niet tot de kern van de zaak doordringt, en die dingen inhoudelijk van tafel veegt, maar het gooit op 'Europese regels'. Ministers mogen ook gewoon toegeven dat het belachelijk is om bedrijven te subsidiëren. Dat is niet afhankelijk van of het wel of niet in andere EU-landen gebeurt. Maar als dat de motivatie is om zulke problemen op te lossen, het zij zo.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_27565542
ze hadden gewoon moeten beslissen zonder het volk te raadplegen
beetje tegen stemmen omdat nederland eruit ligt bij het songfestival
pi_27573676
referendum is voorbij.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties