vragen ze volgens mij bijna nooitquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb net gestemd en er is niet om een paspoort gevraagd
met als motivatie: bureaucratie boven democratie?quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:32 schreef HiZ het volgende:
Ik ga over een uurtje of anderhalf 2 ja-stemmen uitbrengen. Heb hier op mijn werk nog 3 mensen overkunnen halen tot 'ja'.
Heb je dat draadje over de Brusselse bemoeienissen met de hypotheekrenteaftrek ook gelezen? Kortom, je hebt vast nog wel een paar uur om de schade weer ongedaan te maken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:32 schreef HiZ het volgende:
Ik ga over een uurtje of anderhalf 2 ja-stemmen uitbrengen. Heb hier op mijn werk nog 3 mensen overkunnen halen tot 'ja'.
Ik heb een beter idee: laten we allemaal VOOR gaan stemmen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Laten we allemaal JA gaan stemmen wordt het nog spannend![]()
toch nee..vertel?quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:27 schreef zoalshetis het volgende:
het is tóch een 'nee' geworden. was er wel tot 8 uur vanochtend mee bezig.
Dat vroeg ik me dus af, kon je uberhaupt blanco stemmen en zo ja, hoe?quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:34 schreef ChrisJX het volgende:
Zijn er nog mensen die blanco hebben gestemd? Ik hoorde in de trein iemand vertellen dat je dat deed door de voor en tegen knop tegelijk in te drukken
Was net op het nieuws, ja het kan, er zit namelijk ook een blanco knopje (verstopt) op de stemcomputerquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:43 schreef Perzikje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus af, kon je uberhaupt blanco stemmen en zo ja, hoe?
2 keer NEE is toch JA?quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:48 schreef DionysuZ het volgende:
nietes! 2x op de NEE duwen en dan op de rode knop is blanco
Met als motivatie dat een klein beetje democratie meer altijd nog beter is dan geen democratie vergroten.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:34 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
met als motivatie: bureaucratie boven democratie?
Ja, dat heb ik gelezen. Maar ten eerste is dat niet iets waar Brussel over gaat, en ten tweede zou het een reden te meer zijn om 'voor' te stemmen. Ik ben namelijk tegen de hypotheekrenteaftrek.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:34 schreef Saleheim het volgende:
[..]
Heb je dat draadje over de Brusselse bemoeienissen met de hypotheekrenteaftrek ook gelezen? Kortom, je hebt vast nog wel een paar uur om de schade weer ongedaan te maken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |