Als ze gemachtigd zijn dan heb je bij de politie niks te zoeken.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:20 schreef doemaardrie het volgende:
Doe eens aangifte van diefstal zou ik zeggen.
Idd, kunnen we lachenquote:Op zondag 29 mei 2005 22:20 schreef doemaardrie het volgende:
Het lijkt me schrijnend... hebben ze soms zelf schulden?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:18 schreef basalphenaar het volgende:
Het is zelfverdiend geld.
Ik zal het even in de OP zetten.
???Had je erin gespuugd ofzo, of het tegen de muur aangegooid? Maar hey, zelfs dan. Je ouders zijn gestoord.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:24 schreef basalphenaar het volgende:
Ik moet er trouwens wel even bijzeggen dat de ruzie plaatsvond tijdens het nuttigen van een opgehaalde Chinees maaltijd, en dat mijn ouders dus vonden dat die verpest was, en het bedrag wat zij dus overschreven was hoeveel de Chinees kostte.
Klinkt heel vaag, vind ik zelf ook, maarja het is zo.
het verandert de zaak wel, wat is er dan gebeurd met het eten? wat was de aanleiding van die ruzie?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:24 schreef basalphenaar het volgende:
.
In heel veel landen moeten kinderen zelfs de hele dag bedelen, of 20 uur in een smerige fabriek werken en al het schamele geld wat ze verdienen direct afgeven. Natuurlijk hoeft dit in Nederland niet, maar toch vind ik het logisch dat een kind leert bij te dragen aan het huishoudbudget.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Het lijkt me schrijnend... hebben ze soms zelf schulden?
En BHFH: de ouders van tegenwoordig (goede bandnaam trouwens) mogen uberhaupt blij zijn als ze normale kinderen hebben. Als de TS geen klootzak is dan hoef ie voor mij ook geen bijdrage te geven voor het huishouden. Die ouders wilden toch kinderen? Uitzondering is natuurlijk een extreem armoedig (gebroken) gezin.
Ik dacht dat het om > 100 euro ging ofzoquote:Op zondag 29 mei 2005 22:24 schreef basalphenaar het volgende:
.
Dit is iets totaal anders dan in het geval van de TS.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
In heel veel landen moeten kinderen zelfs de hele dag bedelen, of 20 uur in een smerige fabriek werken en al het schamele geld wat ze verdienen direct afgeven. Natuurlijk hoeft dit in Nederland niet, maar toch vind ik het logisch dat een kind leert bij te dragen aan het huishoudbudget.
In dit geval is er echter iets totaal anders aan de hand.
Z'n ouders zijn financieel verantwoordelijk voor hem, dus de politie zal niks doen. Opvoedkundig kun je hier idd wel je bedenkingen bi hebben.jquote:Op zondag 29 mei 2005 22:20 schreef doemaardrie het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |