quote:Op zondag 29 mei 2005 20:37 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Omdat dit soort zooi op Tweakers altijd gelijk weer gesloten wordt en ik het toch wel leuk vond om te verspreiden: (Ik had hem zelf dus nog liggen.)
[afbeelding]
http://rapidshare.de/files/2051432/Katja_Laser_Computers.avi.html
Klik op FREE wacht tot hij refreshed naar de download link, klik erop en leechen maar. Mocht iemand hem ergens anders beter kunnen hosten voel je er vrij toe. Dit filmpje werd oorspronkelijk met Laser computers op CD-Rom bij de computer gelevert. Dikke humor.
En nee ik heb zelf nooit een Laser gehad maar kwam er door mijn destijdse werk aan. En nee ik kom hier niet weer vast posten maar wilde deze wel even delen met jullie.![]()
Have fun.
Hij staat er helemaal op.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:04 schreef Vow het volgende:
[..]tnx!
Staat dat hele clipje trouwens ook op die CD? Van dat nummer waar je op het eind een stukje van ziet?
Zou je die please voor mij ook online kunnen zetten?quote:
Hij staat helemaal online op bovenstaande link, gewoon even die instructies volgen.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:15 schreef Vow het volgende:
[..]
Zou je die please voor mij ook online kunnen zetten?
Pretty please?![]()
..with suger on top?![]()
Dus een bi-sexueel triootje waarbij zij het kruisje moet vinden zit er niet in.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:46 schreef Martijn_77 het volgende:
Lache filmpje!!
Er vilen me wel twee dingen opZe raad multitasken af!! Ze kent het kruis rechtsboven niet!!
Nee ik bedoel dat liedje op het einde, wat je er ook tussendoor hoort. Dit is alleen het refreintje. Destijds is er een single single + videoclip van gemaakt en uitgebracht. Ik hoopte dat die hele clip er op zou staan.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:45 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ehrm hij staat er gewoon en je kunt hem downloaden. Dat is toch wat je wilde?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hem gevonden. klikquote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 11:43 schreef classpc het volgende:
Maare... hoe moet ik mijn pijltje bewegen dan?
Bedoelt ze daar de pijltjes mee die op het toetsenbord staan?
Thanxquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:21 schreef nietzman het volgende:
Kusje Spiegelmans!
Ja, daar sta je niet meer bij stil dat het nog nauwelijks tien jaar geleden is dat websites van grote bedrijven er zo amateuristisch uitzagenquote:
Zeg dat dan. Ik dacht dat je te beroerd was om hem te sharen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:22 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
ThanxHee is bovenstaande ook die clip? Die had ik dus niet meer omdat die CD half vernaggeld was. (Voetsporen erop en zo, had die CD al met gevaar voor eigen leven in de CD-player gehangen om die eerste te grabben.)
Bronquote:Te weinig geheugen in een DOS box in Windows 95 ?
Te weinig laag geheugen in Dos? De oplossing is een herconfiguratie met Memmaker.
Ook de DOS Box in WIN95 kan te weinig laag geheugen (geheugen onder de 1 Megabyte grens) hebben, dit is als volgt te verhelpen:
Kopieer van de WIN95 CDROM uit de directory \OTHER\OLDMSDOS alle bestanden (*.*) naar C:\WINDOWS\COMMAND
Kopieer van de directory C:\WINDOWS de files EMM386.EXE en HIMEM.SYS naar C:\WINDOWS\COMMAND
Vervolgens Klik op Start -Afsluiten-
U krijgt een dialoog window met en aantal keuzen selecteer :
De computer opnieuw opstarten in MSDOS-modus.
En bevestig met enter
Er verschijnt een zwart scherm met C:\WINDOWS prompt (aanwijzer)
toets nu in: memmaker
Druk bij de opeenvolgende meldingen in het geel
'doorgaan', op enter
'volledige setup', op enter
EMS geheugen 'Nee' op enter
en 'Doorgaan' op Enter.
De computer start opnieuw op en geeft aan 'Berekening voltooid' Memmaker heeft de optimale konfiguratie uitgerekend.
Druk op enter bij de vraag: 'Doorgaan'
De computer start opnieuw op en komt met de vraag:
'Werkt Uw systeem correct ?'JA
Druk op enter om 'Ja' te accepteren.
De computer kan met de melding komen:
' Uw computergeheugen was optimaal gekonfigureerd voordat u memmaker startte ..... er volgt verder een uitgebreide uitleg'
Accepteer ondanks de melding de configuratie d.m.v. F3.
De computer gaat verder met Windows 95.
U zult zien dat U nu in de Dos box meer geheugen onder de 1 Megabyte beschikbaar heeft door middel van het commando mem
Voor DOS-toepassingen kan volstaan worden met een snelkoppeling naar de toepassing, onder eigenschappen-geheugen is verder alles in te stellen.
Toen zag ze er nog lekker uit.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:49 schreef milagro het volgende:
lief
wat had ze een mager bekkie daar in dat clipje op het einde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |