abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27461889
hmm zelf zou ik als ik wat ruimte wou besparen een 1 persoons bed ombouwen,
aan het hoofdeinde de poten er onderuit. aan het voeteneinde opklapbare poten.
hoofdeinde aan de muur maken met zware scharnieren.

wil je je bed aan de kant omdat je de ruimte nodig hebt om bv. het als studeer kamer te gebruiken dan klap je het bed omhoog en zet het vast met een haakje bv.

heb je tenminste een bed van wat kwallitijd. en is redlijk vlot weg tewerken.
pi_27461907
quote:
Op zondag 29 mei 2005 19:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Waarom neem je niet zoiets met een goed matras erin?

[afbeelding]
Ik ben een kerel

En ik heet geen Ken.
pi_27462092
quote:
Op zondag 29 mei 2005 20:00 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ik ben een kerel

En ik heet geen Ken.
Ze zijn er ook in het zwart en met een paar leuke kussens is het toch best leuk?
Je hebt dan gewoon een bank waar je ook comfortabel op kunt slapen.

Maar goed, succes ermee he
  zondag 29 mei 2005 @ 20:14:38 #29
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27462277
quote:
Op zondag 29 mei 2005 19:57 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Hahaha als ik niet zo vol doemscenario's zat kweekte ik vast wel net zoveel van die platjes als mijn huisgenote schimmel in haar huisraad en lichaamshoeken (volgens mij). Maar omdat ik in no-time van niet-roker (sig.) naar kettingroker ben gegaan en het heeeelll veel moeite kostte om dat een halt toe te roepen, heb ik het bij één keer blowen gehouden Aan de andere kant....handeltje-handeltje?

Maar dat idee wat jij zegt had ik idd, maar dan dus een slaapbank (bed én bank past daar niet door het keukenblok en ik ben juist blij dat ik van het veredelde-ziekenhuiskamer-idee af ben). Moeilijk moeilijk moeilijk.... Ik ga anders wel ff naar de woonsdag woensdag van Ikea. Voor een advies ofzo... Ik weet het écht niet meer...
kweken was natuurlijk een geintje, net als pees kamer. maar een hoogslaper in je woonkamer is een goed plan. zet je je bankje eronder en de tv ervoor. doe je in je 'slaapkamer' een study.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_27490447
quote:
Op zondag 29 mei 2005 20:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

kweken was natuurlijk een geintje, net als pees kamer. maar een hoogslaper in je woonkamer is een goed plan. zet je je bankje eronder en de tv ervoor. doe je in je 'slaapkamer' een study.
Nou, in de slaapkamer moet het ook lukken! Ik neig nu toch meer naar een hoogslaper Zag zelfs dat er 2-pers hoogslapers bestaan, of ja, twijfelaars dan denk ik, en daar pas ik toch beter in met m'n 1.93 denk ik... Moet ik er alleen nog wél in kunnen komen
pi_27491114
Even een schaaltekeningetje gemaakt: als de slaapkamerdeur ricting gángetje openslaat (wat ik sowieso qua ruimte mag hopen maar even ben vergeten), past de door mij gewenste hoogslaper ook nog!
pi_27491988
Ik heb een slaapbank van de ikea en dat ding slaapt best goed. Ik gebruik hem alleen voor loges en soms als het te warm is (die bank staat in een kamer die beter is te koelen dan mijn slaapkamer). Op zich zou ik er geen problemen mee hebben om er altijd op te slapen, als het echt zou moeten. In-/uitklappen is in 20 seconden gebeurd.
Unox, the worst operating system.
  maandag 30 mei 2005 @ 20:42:54 #33
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27492357
quote:
Op maandag 30 mei 2005 19:37 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Nou, in de slaapkamer moet het ook lukken! Ik neig nu toch meer naar een hoogslaper Zag zelfs dat er 2-pers hoogslapers bestaan, of ja, twijfelaars dan denk ik, en daar pas ik toch beter in met m'n 1.93 denk ik... Moet ik er alleen nog wél in kunnen komen
alweer een goed advies van zoalshetis
pi_27492563
quote:
Op maandag 30 mei 2005 20:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

alweer een goed advies van zoalshetis
Dat is...... zoals het is! en een maar he ipv of

Nu nog bidden, smeken en rituele slachtingen uitvoeren, in de hoop dat het dan ook daadwerkelijk past..
pi_27492659
Mijn slaapbank slaapt heerlijk
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_27497824
je kan toch een hoogslaper nemen en daaronder een bank neerzetten
sorry voor al m'n typfouten
  dinsdag 31 mei 2005 @ 00:04:40 #37
37887 Dauthi
Progressive
pi_27499495
wat je ook doet ga niet op de vloer liggen, oftewel alleen een matras, want dat is ongezond. Aangezien je dan op tochthoogte ligt en ook nog is al het stof in ademt e.d.

Ik heb veel op een slaapbank geslapen, maar als dat ik vergelijk met mijn Hästens dan heb ik echt zoiets van nooit op een slaapbank
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_27499953
Past dat echt niet, een bankje en een klein burootje in die huiskamer??

Slaapbankjes zijn erg kut, ik heb ooit eens m'n heiligbeentje overbelast door die kutdingen, maar ik sliep er dan ook al maanden op..
Maar het lijkt me gewoon onhandig om te slapen in je woonkamer.
Apart slapen is gewoon frisser. En ik geloof dat zelfs je keuken in je woonkamer zit?
En daarbij is een burootje in de huiskamer waar de tv staat veel gezelligger.
pi_27500391
In de huiskamer komt een kast en een 3-zitsbank. Met een bureau in de sl.k. ben ik minder snel afgeleid én ik wil dus van het veredelde-ziekenhuiskamer-idee af. Woonkamer = woonkamer, en in het andere hok kan ik ongestoord studeren en slapen. En een mooie hoogslaper heb je bij Ikea al voor 150 euro

Dat woonkamertje is al klein, ik wil het niet te vol en opgepropt....
  dinsdag 31 mei 2005 @ 00:42:56 #40
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27500433
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 00:41 schreef Waxxer het volgende:
In de huiskamer komt een kast en een 3-zitsbank. Met een bureau in de sl.k. ben ik minder snel afgeleid én ik wil dus van het veredelde-ziekenhuiskamer-idee af. Woonkamer = woonkamer, en in het andere hok kan ik ongestoord studeren en slapen. En een mooie hoogslaper heb je bij Ikea al voor 150 euro

Dat woonkamertje is al klein, ik wil het niet te vol en opgepropt....
hey waxxertje, prima keuze. ik kon gewoon je maten niet goed zien. beter zo . wees blij ermee en leef nog lang en gelukkig.
pi_27502571
quote:
Op zondag 29 mei 2005 19:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Waarom neem je niet zoiets met een goed matras erin?

[afbeelding]
Die werkt niet als bank. Heb hem ook gehad, en de breedte van een maras is te lang als totaal zit oppervlakte. En kussens tegen je rug zakken weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')