Gelijk 1 team kiezen, met alle spelers op deze aardbolquote:Op zondag 29 mei 2005 17:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
Alleen nu actieve spelers lijkt me het leukst.
Moet ik nu beginnen met één speler?
1. Cehquote:Op zondag 29 mei 2005 17:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gelijk 1 team kiezen, met alle spelers op deze aardbol
Ja ik blijf bezig..quote:Op zondag 29 mei 2005 18:00 schreef Suijk het volgende:
Nog een spelletje? Ik dacht dat het een tournament was.
Hoelang?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:38 schreef VoreG het volgende:Dan post ik toch gewoon 15 keer een aangepaste playlist!
Ja maar daar doen we niet aan he! Je mag pas weer reageren als er 2 beurten voorbij zijn. En het moet ook een tijd duren voordat de betreffende speler weer mee mag doen!
Beurt of 10, anders krijg je een constante ruzie Van Basten was beter nee nietes welles nietes.quote:
die spitsquote:Op zondag 29 mei 2005 18:10 schreef DivineJester het volgende:
Gordon Banks.
Danny Buijs, Beckenbauer, Rijkaard, van Aerle
van Hanegem, Rivelino, Platini
Garrincha, Dirk Kuijt, Ryan Giggs
quote:Op zondag 29 mei 2005 17:38 schreef VoreG het volgende:
* WELKOM BIJ Het Grote 'Wat is het beste team' topic deel 1! *Dan post ik toch gewoon 15 keer een aangepaste playlist!
Van sommigen zijn er meerdere met dezelfde achternaamquote:Op zondag 29 mei 2005 19:05 schreef Yeahinho het volgende:
Wéér een spelletje erbij...
Nouja, waarom bij sommige alleen de voornaam en bij anderen de achternaam erbij?
Heb ik gedaan, maar ik geef gewoon mijn favoriete opstelling. Misschien off-topic, maar boeiend........quote:
Inderdaad offtopic en niet wat je in dit topic hoeft te plaatsen.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:05 schreef Shreyas het volgende:
Heb ik gedaan kneus, maar ik geef gewoon mijn favoriete opstelling. Misschien off-topic, maar boeiend........![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 21:17 schreef Yeahinho het volgende:
Kunnen we niet wat meer variatie in de opstellingen maken?
3-4-3 ofzo, of 3-3-4, kunnen we lekker veel aanvallers kwijt.
quote:Op zondag 29 mei 2005 17:38 schreef VoreG het volgende:
Welke spelers mag ik posten?
Je mag vrijwel elke speler posten zolang diegene maar binnen de opstelling past. Je kan de opstelling aanpassen, maar alleen zolang de spelers ook op hun eigen positie spelen. We willen natuurlijk niet ineens Van Breukelen in de spits zien lopen!
Ja dat snap ik dus niet helemaalquote:
quote:Dino Zoff.
Cafu, Rijkaard, Roberto Carlos
van Bommel, Rivelino, Gunter Netzer
Garrincha, Gerd Muller, Koen van de Laak, Arjen Robben
Ok, het is me duidelijkquote:Op zondag 29 mei 2005 21:24 schreef VoreG het volgende:
Ja het kan wel, maar het moet niet zo worden dat we ineens met 5 spitsen gaan spelen. Het moeten wel normale opstellingen blijven
Klopt, mijn excuses, ik heb het aangepastquote:Op zondag 29 mei 2005 20:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad offtopic en niet wat je in dit topic hoeft te plaatsen.
En oh ja, andere users met kneus aanspreken terwijl je zelf niet uitblinkt met je postgedrag is ook not done.
Leuk topic!quote:Op maandag 30 mei 2005 10:04 schreef Lizz-n het volgende:
Rinat Dassaev
Johan Abma, Rio Ferdinand, Stam, Paolo Maldini
Lampard, Gerrard ,Ronaldinho
Cruyff, Ibrahimovic, Robben
Ruud Suurbier ?quote:Op maandag 30 mei 2005 17:13 schreef golfer het volgende:
Lev Yashin
Ruud Suurbier, Rio Ferdinand, Fabio Cannavaro, Maxwell
Michael Laudrup, Gerrard ,Ronaldinho
Cruyff, Shevchenko, Rensenbrink
met hem waren we wereldkampioen geworden zoals tong dat altijd zegtquote:
Jazeker, WK 1990. Goycochea heette hij.quote:
hij's bijna net zo grappig als Jan van Beveren op t hok zettenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jazeker, WK 1990. Goycochea heette hij.
Keeper van Argentinië. Daar was ik even mee in de war.
Ik zal ook niet ontkennen dat ie goed was (voor zijn tijd) maar er zijn betere, wat zeg ik, veel betere keepers na hem gekomen...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:52 schreef tong80 het volgende:
Jan van Beveren is de meest atletische doelman ooit. Hij had de genen van zijn vader die Nederlandskampioen op de 100 meter was. Steek jij je kop maar in het zand en blijf middelmatige hardlopers van deze tijd plaatsen.
Ja daarom neem jij Watereus in je elftal op.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:55 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Ik zal ook niet ontkennen dat ie goed was (voor zijn tijd) maar er zijn betere, wat zeg ik, veel betere keepers na hem gekomen...
Waterreus is gewoon een held van een keeper... maar zeker niet de beste nee (zie dan ook dequote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja daarom neem jij Watereus in je elftal op.
Wereldtopper idd
quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Welke sukkel haalt Van Kleef er uit potverdorie! Waardeloos topic!!
Jah dan gooi je Van Kleef er toch weer in......quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Welke sukkel haalt Van Kleef er uit potverdorie! Waardeloos topic!!
Dat mag toch niet direct weer?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jah dan gooi je Van Kleef er toch weer in......
Kheb al ge-editquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:14 schreef Dos37 het volgende:
ik mis een keeper SG
Je mag na een bepaald aantal posts in dit topic weer een speler die al eerder in het elftal heeft gestaan herplaatsen als je dat wilt...quote:
Ja, die doen we vooral voor de foto van Apekoek.quote:
Panini album WK'94 stond ie nog zo mooi op kan ik mij herrinerenquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, die doen we vooral voor de foto van Apekoek.
quote:Frans de Munck
Trabelsi , Franco Baresi, Colin Hendry, Lee
David Beckham, Frank Lampard, Philip Cocu
Marc Overmars, Marco van Basten, Brian Laudrup
Te billijken, me dunkt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Schandalige keuze weer van gras!
In het geheel niet. Urby had een andere verdediger moeten vervangen!quote:
Carboquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ronnie Hellström
Nico Jan Hoogma , Frank Rijkaard, Bennie Wijnstekers
Maniche, Raul , Jari Litmanen, Johan Neeskens
Manuel Sanchez Torres, Willy Carbo, Cyrille Makanaky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |