abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27492477
quote:
op maandag 30 mei 2005 19:58 schreef meditrinea het volgende:

[..]

hé, dit is echt superdesuper zeg! echt geweldig, een lichtpuntje. mijn zoon is ook helemaal enthousiast. heel erg bedankt!
graag gedaan. ik heb 't zelf ook een tijd gedaan toen ik in de shit zat.
pi_27496189
mag ik jullie allemaal bedanken voor je bijdrage? ik ga de reacties op een rijtje zetten en met een beetje liefde, gezond verstand en mazzel komt het goed.
pi_27498938
quote:
op maandag 30 mei 2005 22:31 schreef meditrinea het volgende:
mag ik jullie allemaal bedanken voor je bijdrage?
en van mij natuurlijk hetzelfde. dank, mensen.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_27611106
quote:
op zondag 29 mei 2005 20:13 schreef roellio het volgende:
ik denk dat een flink oudhollandsch pak voor de broek hier op de plaats is.
dat denk ik ook, als iemand van je steelt zou ik hem/haar zowiezo een klap geven... laat hem maar huur betalen idd... wil hij dat neit, dan gaat hij maar uit het huis. denk dat je niet zo tollerant moet zijn.

ik heb ook vroeger dag in dag uit geblowed en ik begrijp niet dat het hem ook niet een keer verveeld. bij mij iig wel, ik moet er wel aan toevoegen dat ik een paar jaar later aan de xtc ben begonnen maar dat dat nu ook verveeld. ik test gewoon graag dingen behalve heroine of crack of lsd...

gewoon wat harder optreden... of een regel: niet stoned thuis zitten, is hij wel stoned slaapt hij maar ergens anders. je ziet het toch gelijk aan zijn ogen toch..
They execute an american tourist, we tactically nuke an entire city...
pi_27615325
meditrinea, ff een tjdje niet meegelezen, dus ff snel door de reacties gescrold. als ik dubbele, debiele opmerkingen maak, excuseer mij.

maar ff het volgende:
voel jij je schuldig, omdat je er een tijd niet bij hebt kunnen zijn? wil je iets inhalen em jezelf te bewijzen? als dit niet zo is, moet je het volgende als bullsjit beschouwen. is het wel zo:

je kun niets inhalen, met vadereigenschappen wordt je geboren of niet. als je er mee geboren wordt, kun je alles bijleren, ook als je er een tijd niet geweest bent. je neemt nu eenmaal dingen mee uit eigen ervaringen, eigen achtergrond. je eigen waarden en normen etc.

je hebt er mogelijk een tijd niet kunnen zijn voor je zoon, waardoor hij zich mogelijk heeft kunnen ontwikkelen in zijn persoonlijkheid, iets waar je tijdelijk geen invloed op hebt gehad. dit is nu eenmaal een feit, of je het wilt of niet. wat je absoluut niet moet doen is dat als je je schuldig voelt, je dit laten door schemeren bij je zoon, door nu onwijs intensief met hem bezig te zijn. je zoon is niet achterlijk, heeft heus wel door dat jij je mogelijk gefaald voelt als vader. door dat door te laten schemeren leg je ook druk bij hem neer die hij niet aankan. gevolg? blowen en zich isoleren. hij voelt zich al onzeker over zichzelf, maar nu moet hij ook nog eens doen met jou eigen onzekerheid.

zoals ik al zei, mogelijk is het allemaal bullsjit in jou situatie, maar ik heb hier al veel vaders mee zien worstelen, misschien dat jij iets hebt aan de ervaringen van andere vaders.

succes!
  vrijdag 3 juni 2005 @ 18:35:40 #156
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_27615395
quote:
op vrijdag 3 juni 2005 18:33 schreef an24 het volgende:
meditrinea, ff een tjdje niet meegelezen, dus ff snel door de reacties gescrold. als ik dubbele, debiele opmerkingen maak, excuseer mij.

maar ff het volgende:
voel jij je schuldig, omdat je er een tijd niet bij hebt kunnen zijn? wil je iets inhalen em jezelf te bewijzen? als dit niet zo is, moet je het volgende als bullsjit beschouwen. is het wel zo:

je kun niets inhalen, met vadereigenschappen wordt je geboren of niet. als je er mee geboren wordt, kun je alles bijleren, ook als je er een tijd niet geweest bent. je neemt nu eenmaal dingen mee uit eigen ervaringen, eigen achtergrond. je eigen waarden en normen etc.

je hebt er mogelijk een tijd niet kunnen zijn voor je zoon, waardoor hij zich mogelijk heeft kunnen ontwikkelen in zijn persoonlijkheid, iets waar je tijdelijk geen invloed op hebt gehad. dit is nu eenmaal een feit, of je het wilt of niet. wat je absoluut niet moet doen is dat als je je schuldig voelt, je dit laten door schemeren bij je zoon, door nu onwijs intensief met hem bezig te zijn. je zoon is niet achterlijk, heeft heus wel door dat jij je mogelijk gefaald voelt als vader. door dat door te laten schemeren leg je ook druk bij hem neer die hij niet aankan. gevolg? blowen en zich isoleren. hij voelt zich al onzeker over zichzelf, maar nu moet hij ook nog eens doen met jou eigen onzekerheid.

zoals ik al zei, mogelijk is het allemaal bullsjit in jou situatie, maar ik heb hier al veel vaders mee zien worstelen, misschien dat jij iets hebt aan de ervaringen van andere vaders.

succes!
meditrinea is zijn moeder
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_27615537
euh, dan heb ik echt wat gemist, das minder sorry ts (zal eerst maar uitzieken voordat ik weer wat post pfff)
pi_27616110
quote:
op vrijdag 3 juni 2005 18:33 schreef an24 het volgende:

maar ff het volgende:

succes!
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')