quote:1996 Dodge Viper GTS - Brooks is the proud owner of this awesome example of a "Fast Cool Car." His best ET and MPH to date is 11.62 @ 120.61 on regular Michelin Pilot SX street tires. HRE 545 Full Polished wheels, 10 inch wide front, 13 inch wide rear, 18 inch tires. Michelin Pilot Sport, P275/35ZR18 front, and P335/30ZR18 on the rear. 1999 spec brakes, Baer Eradispeed Rotors, front discs, 13 inch x 1.26 inch vented, rear discs, 13 inch x 0.87 inch vented, front calipers, four opposed, fixed pistons, and rear calipers, single piston, slider-type. When you have the power to go... you definitely need the power to stop.
ontkentquote:
quote:Op zondag 29 mei 2005 17:17 schreef hermandeperman het volgende:
Mooi topique
En zo komt je wel aan je posts eh TF
zonder mij werdt er gewoon niet geslowchatted.....quote:Op zondag 29 mei 2005 17:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zonder ons kon jij hem in je 1tje volposten
leuk is dat he, kende de codes noooooit uit me hoofd maar dat lukt nu welquote:Op zondag 29 mei 2005 17:22 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Zo is er tenminste nog iemand die test of de smileys nog werken
Ik ken ze nog steeds niet, te veel fora gebruiken verschillende codes, kutsmileys ookquote:Op zondag 29 mei 2005 17:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
leuk is dat he, kende de codes noooooit uit me hoofd maar dat lukt nu wel
Sjoewe
quote:Op zondag 29 mei 2005 17:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zonder mij werdt er gewoon niet geslowchatted.....
Waren te te moeilijk voor je?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
leuk is dat he, kende de codes noooooit uit me hoofd maar dat lukt nu wel
Sjoewe
Wat is daar nou leuk aan?? Is toch veel spannender als iemand met een minuut voorsprong op kop ligtquote:Op zondag 29 mei 2005 17:41 schreef ThaFreak het volgende:
http://www.putfile.com/media.php?n=Os%20velhos%20tempos%20da%20F1
F1 zoals F1 hoort te zijn![]()
![]()
Tof filmpjequote:Op zondag 29 mei 2005 17:41 schreef ThaFreak het volgende:
![]()
geweldig filmpjequote:Op zondag 29 mei 2005 17:41 schreef ThaFreak het volgende:
![]()
zet er even "Ik vind" voorquote:Op zondag 29 mei 2005 18:02 schreef Mad-Matt het volgende:
Viper = rijdende lul
tering dat vliegtuig wat die vent opzuigtquote:Op zondag 29 mei 2005 18:08 schreef ThaFreak het volgende:
http://www.putfile.com/media.php?n=yougotownedwmv
owned, zitten een paar echt goede bij![]()
Vet ideequote:Op zondag 29 mei 2005 18:19 schreef Sjoewe het volgende:
Snel naar de UK vliegen, begint het 'een uurtje eerder'
Jah, dikke afterburner daarnaquote:Op zondag 29 mei 2005 18:20 schreef Pharell het volgende:
[..]
tering dat vliegtuig wat die vent opzuigt
Whehequote:
Wajooquote:Op zondag 29 mei 2005 18:20 schreef Pharell het volgende:
[..]
tering dat vliegtuig wat die vent opzuigt
Kijk dit zijn de filmpjes zoals we die willen zienquote:Op zondag 29 mei 2005 17:41 schreef ThaFreak het volgende:
![]()
Ik zit met het zelfde probleemquote:Op zondag 29 mei 2005 18:29 schreef PeuRac het volgende:
ik moet eens gaan bedenken wat ik ga eten, mn ouders zijn een week op vakantie en mn broertje een lang weekend weg, nu moet ik zelf koken
Arme zielquote:Op zondag 29 mei 2005 18:29 schreef PeuRac het volgende:
ik moet eens gaan bedenken wat ik ga eten, mn ouders zijn een week op vakantie en mn broertje een lang weekend weg, nu moet ik zelf koken
ik heb van mn ouders maar 30 euro gekregen om de week door te komenquote:Op zondag 29 mei 2005 18:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Arme ziel
Dus wat ga je 'koken'? Chinees, pizza, rotti, of giros?
luiheidquote:Op zondag 29 mei 2005 18:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb van mn ouders maar 30 euro gekregen om de week door te komenen ik heb niet zo'n zin om wat te halen, of te koken, dus eet ik maar gewoon brood ofso
bak ik er wel een ei bij
niks doenquote:
Dan moet ik naar Schotlandquote:
* BoJo ineens vette trek in giros heeftquote:Op zondag 29 mei 2005 18:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Arme ziel
Dus wat ga je 'koken'? Chinees, pizza, rotti, of giros?
Dat spul vult ook niet suffequote:Op zondag 29 mei 2005 18:51 schreef Fugie het volgende:
ik heb net een halve kilo friet op met 2 frikandellen maar heb nog steeds honger
Whehehe, ik eet, behalve als ik bij m'n ouders ben altijd op de bank, terwijl ik wel een normale eettafel heb.quote:
nee maar ik heb al een paar dagen ontzettende hongerquote:
ongesteld?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee maar ik heb al een paar dagen ontzettende hongerGister ook, om 6 uur pizza gegeten, om 11 uur pizza gegeten en om 2 uur shoarma
![]()
nee kweet niet hoehet komt, denk dat het te maken heeft met het potje kickboksen van afgelopen woensdag, beetje veel energie opgemaakt ofzoquote:
quote:Op zondag 29 mei 2005 18:36 schreef Hugster het volgende:¤30 voor een week
als ze dat bij mij doen vinden ze er ook een zooi kassabonnen bij om te declareren![]()
Bij mij ookquote:Op zondag 29 mei 2005 18:59 schreef Sjoewe het volgende:
Bij m'n kamer in ondiep is de pizzeria op kruipen-zonder-ledematen-afstand, en alle pizza's 6 euro als je 'm ophaalt, bezorgen kan ook natuurlijk, de hele 20 meter
kansloosquote:Op zondag 29 mei 2005 19:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij mij ookIk heb ze zelfs wel eens een keer laten bezorgen
Was echt te lui om naar buiten te gaan
En maandag-dinsdag-woensdag alle pizza's 5,50!![]()
Cool man! Over een maand ben je een echte amerikaan!quote:Op zondag 29 mei 2005 19:26 schreef vlad het volgende:
heb net ontbeten met mcdonaldsen eet vanavond weer mcdonalds
complete menu's zijn maar 2,5 euro. daarvoor ga ik niet in de keuken prutsen met dit weer
![]()
ga lunchenquote:
Rijkeluiszoontjequote:
spijker, kopquote:
Het is u vergeven... Het is niet jouw schuldquote:
dankuquote:Op zondag 29 mei 2005 20:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het is u vergeven... Het is niet jouw schuld
nog 30min to TGquote:
quote:
Komop wens me dan een keiharde dood toequote:Op zondag 29 mei 2005 20:35 schreef Xtreem het volgende:
Ik geef mezelf volgende week vrij.
Als een smufr dit leest: ik wil een ban t/m 8 juni
Ga zeep oprapen in een opvangethuis voor HIV-besmette kickboxersquote:
Dat is veelste indirectquote:Op zondag 29 mei 2005 20:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ga zeep oprapen in een opvangethuis voor HIV-besmette kickboxers
ga vliegen met onur airquote:
Banaanvraag!!!quote:
ach laat doe extreem toch.....quote:Op zondag 29 mei 2005 20:46 schreef Sjoewe het volgende:
TF, TJABBOOOOOOOOOOO, EXTREEM WIL ME DOOD HEBBEN
quote:Op zondag 29 mei 2005 20:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ach laat doe extreem toch.....
hij weet niet beter![]()
been there done thatquote:Op zondag 29 mei 2005 20:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ga 'n Touareg pijpen
nu echt weg is, sowwy tf![]()
Dagquote:Op zondag 29 mei 2005 20:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
been there done that![]()
en nu optievfen jij![]()
quote:
Adrian van Hooydonk.. heb ik laatst al verteld datk daar heen zou gaan.. heb jij gemist denk kquote:
Niet gezien, maar uiteraard terechtquote:Op zondag 29 mei 2005 21:47 schreef Youp het volgende:
GVD bij topgear.. een 635CSidat ze nog een zeldzamere auto nemen om te verneuken
-edit- (alweer ja)
die mitsu ook trouwens
lol wil je een koekje?quote:
Rennuh faber zo lang je het doetquote:
veel plezierquote:Op zondag 29 mei 2005 23:42 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek gaat film kijken![]()
moet morgen om 8 uur op mijn werk zijn![]()
Als je het vaak gevolgt heb zal je weten dat alle mensen die niet al te best in de media liggen dood zijn. En ja ze zijn allemaal bij Harry geweest en een paar weken of maanden waren ze einde verhaalquote:
Tering 3 uurtjes slaap. En heb al zo weing geslapen dit weekend. Ik ben vanmiddag doodquote:Op maandag 30 mei 2005 03:35 schreef ook_gek het volgende:
shit moet morgen om half 7 opstaan
http://photo.partyflock.nl/images/36339/main/164061.jpgquote:Op maandag 30 mei 2005 09:15 schreef Sjoewe het volgende:
Welke foto?
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://photo.partyflock.nl/images/36339/main/164061.jpg.
Die foto valt nog reuze meequote:Op maandag 30 mei 2005 09:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
post je die ook hier?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Straks staat er denk ik een erge op, want daar staan alleen Tim en ik op!
Goedemorgen.
Ja, ik ben heel zielugquote:
ben jij die lekkere met dat zwarte ding en roze hoed op?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ben jij die lekkere met dat zwarte ding en roze hoed op?![]()
Neequote:Op maandag 30 mei 2005 10:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
succesquote:Op maandag 30 mei 2005 10:56 schreef Sjoewe het volgende:
Lalalalalalala, ok ik ga naar de super kruipen, ik zal toch wàt moeten eten
Ik meen een halte verder naar rechts, of verpest ik nu het garpjequote:Op maandag 30 mei 2005 10:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
whehehehequote:Op maandag 30 mei 2005 10:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik meen een halte verder naar rechts, of verpest ik nu het garpje
Als t maar lekker isquote:
Die er achter staatquote:
GA DANquote:Op maandag 30 mei 2005 10:56 schreef Sjoewe het volgende:
Lalalalalalala, ok ik ga naar de super kruipen, ik zal toch wàt moeten eten
Ga vreten halen kreng voor dat je dood neervalt van de honger:r!!!quote:
ehh....quote:Op maandag 30 mei 2005 10:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik meen een halte verder naar rechts, of verpest ik nu het garpje
co en ad hesi zekerquote:Op maandag 30 mei 2005 11:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zijn vrienden.
Ja écht. Ik heb vrienden.
Hippe vrienden heb je .quote:Op maandag 30 mei 2005 11:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zijn vrienden.
Ja écht. Ik heb vrienden.
Wel een kop demotivatiequote:
Kijk even onder het pak "maandagochtenddepressie"quote:
vroger waren mijn enige vrienden tasm en tlink.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee érger.
Lars, Ralf (of met ph), Rob en Tim.
niet zo boeiend, sta nog steeds quitte. Maari kheb niet zoveel tijd meer.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je gepoker afgelopen?
Nieuwe OP al gezien?quote:
quote:Daywalkur, Vigile, PeuRac, knox_
Houniet, R-alph, babba_, achterdeur, mr Z en Doppie
Ik heb niet veel met jullie gepraat
maar ook jullie waren toppie!!
quote:
Ik nog een maandquote:Op maandag 30 mei 2005 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik moet binnenkort ook al afscheid nemen daaro
![]()
dat is een ding wat zeker is, en koffiequote:
Ik eigenlijk nog 3weken, maar ik vind het wel goed zoquote:
waaro ?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik moet binnenkort ook al afscheid nemen daaro
![]()
Vast het stagairs topicquote:
Mn stage, over 2 weken alquote:
sterktequote:Op maandag 30 mei 2005 11:47 schreef hermandeperman het volgende:
maar ben nu de oversteek maken naar de grote stad
Ook een week OV?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:47 schreef hermandeperman het volgende:
maar ben nu de oversteek maken naar de grote stad
Héééééééél vééééél geluk ofnie?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:50 schreef PeuRac het volgende:
Donderdag met wat geluk de hele dag in een Merc CLS rond tuffen![]()
![]()
Nee, moet mn op een MB stand staan met een CLS erop, en hoe leer je de auto beter kennen dan er een rondje mee te rijdenquote:
Kom ff een bakkie halen dan!quote:Op maandag 30 mei 2005 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, moet mn op een MB stand staan met een CLS erop, en hoe leer je de auto beter kennen dan er een rondje mee te rijdenIk bel donderdag wel, als je thuis bent doen we ff de Zuilense ring testen
Mail me je nummer maar, ff pimpen door je straat heenquote:
Dat is al die rotzooi uit de uitlaten van je burenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:59 schreef BoJo het volgende:
er lag een grote laag stof op mijn Jeep vanochtend
En dat in een weekje tijd maar![]()
Je vriend?quote:Op maandag 30 mei 2005 11:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mail me je nummer maar, ff pimpen door je straat heenKan toruwens ook zijn dat ik een B-klasse of de nieuwe ML mee krig, maar mn vriend en ik hebben om de CLS gevraagd.
Zo flauwquote:Op maandag 30 mei 2005 12:07 schreef Thermo het volgende:
[..]
Je vriend?
Wist ik niet, gefeliciteerd!
quote:Op maandag 30 mei 2005 12:07 schreef Thermo het volgende:
[..]
Je vriend?
quote:Op maandag 30 mei 2005 12:07 schreef Thermo het volgende:
[..]
Je vriend?
En er dan ook nog op ingaanquote:Op maandag 30 mei 2005 12:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]gewoon een goede vriend van me, ben heterosexueel
eigenlijk wel jaquote:
* BoJo bananen meeneemt morgenochtend.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is al die rotzooi uit de uitlaten van je buren![]()
Bij mij rijdt er dan wel geen Enzo door de straat heen, maar wel dagelijks een testarossa, met zo'n klein pianogeil mannetje erin.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:30 schreef aKra het volgende:
Anders reed er net een Enzo even door de straat?![]()
![]()
(Groene platen zat 1 monteur in en 1 man in pak, zal wel Kroymans geweest zijn dus)
Ik woon erzelfs inquote:
Ligt eraan soms wordt hij ook wel eens gereden in z'n blauwe rolls, door z'n secetaresse.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 12:49 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ik woon erzelfs in
[..]
Ligt eraan soms wordt hij ook wel eens gereden in z'n blauwe rolls, door z'n secetaresse.
Was wel humor, hij reed ooit een keer in z'n Testarossa, beetje pimpen voor het stoplicht, wat gas geven zo nu en dan, wil hij weg rijden, slaat z'n ferrari af![]()
Hij wist daarna niet hoe snel hij moest weg komen
Zou kunnen, maar de ferrari val nog wel op, die CLK's rijden hier ook 10 in een dozijn van rond, met Kamp Beukbergen in de buurt.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
gekke gast is het wel
Ik kom hem wel eens tegen op de kartbaan, hij heeft toch ook een CLK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |