Hoezo? Wat heeft het ermee te maken dat ik al eens eerder failliet ben gegaan?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Die laatste zin duid gewoon op dat je komt rellen... Laat maar
En dan werk je een paar fietsers tegen de grond?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:17 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Hoezo? Wat heeft het ermee te maken dat ik al eens eerder failliet ben gegaan?
Dat was al jįren geleden hoor. Sta nu weer stevig, en op eigen kracht.
Meid, wat een narigheidquote:Op zondag 29 mei 2005 18:18 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ja, is echt niet meer normaal hoor. Baal er ontzettend van.
Ja hallo, ze waren zelf begonnen.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan werk je een paar fietsers tegen de grond?![]()
Dat is in ieder geval beter dan die lakse houding die jij waarschijnlijk aan zal nemen. Jij zal zeker gewoon een kwartier achter ze aan blijven rijden? En bang in de binnenspiegel kijken wanneer je ze voorbij rijdt. Als ik de TS was had ik er met flinke vaart voorbijgereden, vervolgens met piepende bandjes gestopt, en ze vervolgens even een lesje geleerd.quote:
Niet allemaal, ik weet ook niet wie wat riep.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:19 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval beter dan die lakse houding die jij waarschijnlijk aan zal nemen. Jij zal zeker gewoon een kwartier achter ze aan blijven rijden? En bang in de binnenspiegel kijken wanneer je ze voorbij rijdt. Als ik de TS was had ik er met flinke vaart voorbijgereden, vervolgens met piepende bandjes gestopt, en ze vervolgens even een lesje geleerd.
Waren het trouwens nog Nederlandse jongeren Infiniti_FX?
Stoere knulquote:Op zondag 29 mei 2005 18:19 schreef -Angel- het volgende:
Dat is in ieder geval beter dan die lakse houding die jij waarschijnlijk aan zal nemen. Jij zal zeker gewoon een kwartier achter ze aan blijven rijden? En bang in de binnenspiegel kijken wanneer je ze voorbij rijdt. Als ik de TS was had ik er met flinke vaart voorbijgereden, vervolgens met piepende bandjes gestopt, en ze vervolgens even een lesje geleerd.
mod kan hier slotje op... als je goed zijn replies leest vooral die laatste om mij dan kun je zien dat hij reactie uitlokt en dus waarschijnlijk alles uit zijn duim zuigt... zijn datum van registreren zet ook vraagtekens bij de serieusheid hiervan.... alvast bedanktquote:
Moet dit topic dicht vanwege de titel ofzo?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:23 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
mod kan hier slotje op... als je goed zijn replies leest vooral die laatste om mij dan kun je zien dat hij reactie uitlokt en dus waarschijnlijk alles uit zijn duim zuigt... zijn datum van registreren zet ook vraagtekens bij de serieusheid hiervan.... alvast bedankt
En TS heeft ook al moeite met lezenquote:Op zondag 29 mei 2005 18:25 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Moet dit topic dicht vanwege de titel ofzo?
Ik kan de titel helaas niet meer veranderen,
anders had ik het wel gedaan. Sorry.
@ mod... dit dus...quote:Op zondag 29 mei 2005 18:25 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Moet dit topic dicht vanwege de titel ofzo?
Ik kan de titel helaas niet meer veranderen,
anders had ik het wel gedaan. Sorry.
Ok, kan zo'n moderator de topictitel aub wijzigen dan?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:27 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
@ mod... dit dus...
erg post opkrikkend hoor![]()
DracoAkaIk, waardeloos en zwak. Alleen maar roepen mod, mod, mod. Net als een klein kind. Door mensen zoals jij, denken deze jongeren tegenwoordig dat ze alles maar kunnen maken. Een gebrek aan opvoeding noem ik dit.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:27 schreef DracoAkaIk het volgende:
@ mod... dit dus...
En die van jou niet ? Gebruik gewoon de topic-report functiequote:Op zondag 29 mei 2005 18:27 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
@ mod... dit dus...
misschien welquote:Op zondag 29 mei 2005 18:28 schreef blackmage het volgende:
trouwens ik denk dat de ts iets gelezen heeft
http://www.myg0t.com/index.php?rage=forumraging
Ja weet ik.... en @ jajoah.. is al gedaan hoor.. maar hij ziet het waarschijnlijk niet...quote:Op zondag 29 mei 2005 18:29 schreef -Angel- het volgende:
[..]
DracoAkaIk, waardeloos. Alleen maar roepen mod, mod, mod. Net als een klein kind. Door mensen zoals jij, denken deze jongeren tegenwoordig dat ze alles maar kunnen maken. Een gebrek aan opvoeding noem ik dit.
Lees eens goed de reacties. Het gaat niet om de TT.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:29 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ok, kan zo'n moderator de topictitel aub wijzigen dan?
Was niet mijn bedoeling iemand voor het hoofd te stoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |