-Angel- hoef je niet serieus te nemen.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:02 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Jij moet gewoon echt een troll zijn, anders ben je de meest kansloze persoon die ik ken.
quote:Op zondag 29 mei 2005 18:02 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Niets mis mee hoor, prima maatschappij.
Nooit problemen mee gehad (zij ook niet met mij)
Doe ik zeker niet in jou geval...quote:Op zondag 29 mei 2005 18:01 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Stel je bij 'papierwerk' niet teveel voor hoor.
Veelal onderhoudscontracten en garantiezaken etc. van auto's
Tja, ik wou deze toen persé hebben. En meer geld had ik niet gespaard. Simpel.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:00 schreef alsem het volgende:
enne, waarom heb je niet doorgespaart voor een fx45? die is veel vetter, vriend van me heeft er ook een, met 21' wielen ofzo, vet groot, en veel vetter dan de fx35
precies: een karige auto, bij een karig persoonquote:Op zondag 29 mei 2005 18:04 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Tja, ik wou deze toen persé hebben. En meer geld had ik niet gespaard. Simpel.
Ben er echter hartstikke tevreden mee, alsof hij speciaal voor mij is gemaakt
Camera ligt op de zaak, ben nu thuis.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:01 schreef boskov het volgende:
maak jij nou maar eens een foto van die kras..
Nee, ik geef Infiniti_FX gewoon groot gelijk. Ik vindt dat hij nog beheerst gehandeld heeft. Je wordt tegenwoordig niet goed van die groepen jongeren die denken dat ze breed over de weg kunnen gaan rijden. Dit stoort mij wanneer ik op een warme zomerdag aan het touren ben, wanneer ze weigeren aan de kant te gaan dan moeten ze maar voelen.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:02 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Jij moet gewoon echt een troll zijn, anders ben je de meest kansloze persoon die ik ken.
Ja, het kon ook anders. Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:01 schreef S-Two het volgende:
[..]
Omdat je anders had kunnen reageren. Jezelf verdedigen is alleen maar goed, natuurlijk. Maar dit hoeft niet zonder zo'n ploertending ofso en dan het verhaal erna. Dat je de schade wilt verhalen op zo'n koter. Denk je echt dat dat lukt? Jij slaat hem van zn fiets af waardoor die fiets tegen jouw auto valt. Logisch dus dat de oorzaak bij jezelf ligt. Dat hij je daarvoor uit heeft gescholden doet daar niets aan af.
ga jij even verder met lego spelen aub?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:06 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Nee, ik geef Infiniti_FX gewoon groot gelijk. Ik vindt dat hij nog beheerst gehandeld heeft. Je wordt tegenwoordig niet goed van die groepen jongeren die denken dat ze breed over de weg kunnen gaan rijden. Dit stoort mij wanneer ik op een warme zomerdag aan het touren ben, wanneer ze weigeren aan de kant te gaan dan moeten ze maar voelen.
Probeer 1 minuut lang je verhaal te evalueren ( dat is nadenken over wat er is gebeurt)quote:Op zondag 29 mei 2005 18:07 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ja, het kon ook anders. Daar heb je gelijk in.
Maar het is nu eenmaal zo gelopen, kan ik nu
weinig meer aan doen. Maar die schade kunnen
we misschien wel delen ofzo. Het gaat mij meer
om het principe
Jij snapt gelukkig wat ik bedoel.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:06 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Nee, ik geef Infiniti_FX gewoon groot gelijk. Ik vindt dat hij nog beheerst gehandeld heeft. Je wordt tegenwoordig niet goed van die groepen jongeren die denken dat ze breed over de weg kunnen gaan rijden. Dit stoort mij wanneer ik op een warme zomerdag aan het touren ben, wanneer ze weigeren aan de kant te gaan dan moeten ze maar voelen.
Nou vraag je wel iets heel erg moeilijks van TSquote:Op zondag 29 mei 2005 18:10 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Probeer 1 minuut lang je verhaal te evalueren ( dat is nadenken over wat er is gebeurt)
en dan een conclusie trekken
Ho eens jitz... ik leg de moeilijke woorden uit he!!quote:Op zondag 29 mei 2005 18:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou vraag je wel iets heel erg moeilijks van TS![]()
is goed houd ik je aanquote:Op zondag 29 mei 2005 18:05 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Camera ligt op de zaak, ben nu thuis.
Zal morgenvroeg wel even een paar foto's maken.
Op maandagmorgen is het toch nooit zo druk.
Ja, maar daar wordt het echt niet makkelijker voor voor TS. Kijk eens hoe lang hij al niets heeft gezegd. Al zeker 5 min niet meerquote:Op zondag 29 mei 2005 18:11 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ho eens jitz... ik leg de moeilijke woorden uit he!!![]()
Zinloos geweld was het niet; Ze zullen in het vervolg zoiets wel laten.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:10 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Probeer 1 minuut lang je verhaal te evalueren ( dat is nadenken over wat er is gebeurt)
en dan een conclusie trekken over hoe groot je kans is dat je daadwerkelijk iets terug krijgt na wat jij allemaal hebt gedaan....
ik refereer ( bedoel ) hiermee:
zinloos geweld
schade door eige toedoen
In bezit zijn van een illegaal wapen
Poging tot doodslag (want dit kan die jongen er van maken)
Ik denk dat hij hier vast looptquote:Op zondag 29 mei 2005 18:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar daar wordt het echt niet makkelijker voor voor TS. Kijk eens hoe lang hij al niets heeft gezegd. Al zeker 5 min niet meer
quote:Probeer 1 minuut lang je verhaal te evalueren ( dat is nadenken over wat er is gebeurt)
Die laatste zin duid gewoon op dat je komt rellen... Laat maarquote:Op zondag 29 mei 2005 18:13 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Zinloos geweld was het niet; Ze zullen in het vervolg zoiets wel laten.
Schade door eigen toedoen ook niet; Als die gast niet had gespuugd, was er niet gebeurd.
Illegaal wapen; Die weet ik niet, heb het gewoon gekocht bij een dump.
Poging tot doodslag was het al helemaal niet; Ik wou hem absoluut niet doodslaan.
Ik kijk wel uit, heb nu net weer alles zo'n beetje voor elkaar..
quote:Op zondag 29 mei 2005 18:13 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Zinloos geweld was het niet; Ze zullen in het vervolg zoiets wel laten.
Schade door eigen toedoen ook niet; Als die gast niet had gespuugd, was er niet gebeurd.
Illegaal wapen; Die weet ik niet, heb het gewoon gekocht bij een dump.
Poging tot doodslag was het al helemaal niet; Ik wou hem absoluut niet doodslaan.
Ik kijk wel uit, heb nu net weer alles zo'n beetje voor elkaar..
Kloon? Ik ben geen schaap ofzo!quote:Op zondag 29 mei 2005 18:10 schreef IntruderAlert het volgende:
Username: Infiniti_FX
rel kloon
![]()
Blijf dat gelovenquote:Op zondag 29 mei 2005 18:15 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Kloon? Ik ben geen schaap ofzo!
En een rel heb ik al helemaal niet veroorzaakt.
Ok, zet ze morgenvoeg wel even hier neer.quote:
Nou, stel je voorquote:Op zondag 29 mei 2005 18:16 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ok, zet ze morgenvoeg wel even hier neer.
Kan je zelf zien hoe diep de kras is.
Echt, de grondverf zie je gewoon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |