Duwen, meppen. Hou het maar ergen daar tussenin.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:39 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Nu mep je hem weer.. net duwde je hem nog...
Ik wil serieus morgen nog een keer horen wat er gebeurdeben benieuwd wat er dan is gebeurt...
En dat is wel jou schuld want als jij gewoon was doorgereden had je nu geen kras gehad... omdat jij jezelf zonodig moet verlagen om daar op in te gaan....
@ jitz.... Ik ben alleen maar objectief bezig
Adem in... Adem uit.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:38 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
HIJ vanlt toch tegen mijn wagen? Dan mag HIJ ook die schade betalen!!
En wat nou 'leren omgaan met fokking agressie???
Hou je tips maar lekker voor je!!1!
Kras die er al inzat?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:36 schreef MartiniRosso het volgende:
volgens mij had de TS al een kras in zijn auto en heeft hij dit verhaal verzonnen.
het is wel een slap verhaal
quote:Op zondag 29 mei 2005 17:40 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Duwen, meppen. Hou het maar ergen daar tussenin.
Tja, als ik was... Je kunt het ook anders zien;
Als hun niet waren begonnen met schelden..
Heb je dat nooit geleerd dan, vroeger: "Schelden doet geen zeer, slaan veel meer."quote:Op zondag 29 mei 2005 17:40 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Als hunzij niet waren begonnen met schelden..
Ja als jij gewoon een baan had en niet op zondags gaat werken zoals ieder ander dan was dit ook niet gebeurt.... moek hiermee doorgaan of heb je ook normale argumenten?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:40 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Duwen, meppen. Hou het maar ergen daar tussenin.
Tja, als ik was... Je kunt het ook anders zien;
Als hun niet waren begonnen met schelden..
Nee, nee. Ik zocht geen ruzie omder iemand dat riep.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:41 schreef Toeps het volgende:
[..]
Adem in... Adem uit.
Als jij hem niet had geslagen, was hij ook niet tegen je auto gevallen. Ik zie een causaal verband.
Verder is het nogal overdreven om ruzie te gaan zoeken als iemand je voor kankerlijer uitscheldt. Als ik dat zou moeten doen, iedere keer dat ik kankerlijer hoor, ben ik hier in Den Haag non-stop aan het vechten.
Ja, en waarom overkomt dat nou nét altijd jou? Ik snap er ook niks van.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:43 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Nee, nee. Ik zocht geen ruzie omder iemand dat riep.
Ik wou alleen degene erop aanspreken, en vragen waarom.
Toen de groep zich tegen mij keerde, liep het helemaal mis.
De groep zich tegen jou keerdequote:Op zondag 29 mei 2005 17:43 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, ik kan alleen hetgeen is gebeurd niet meer veranderen.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:43 schreef Toeps het volgende:
[..]
Heb je dat nooit geleerd dan, vroeger: "Schelden doet geen zeer, slaan veel meer."
Dat zinnetje heeft hij vaak genoeg gehoord. Vroeger zei hij namelijk ook altijd 'hun waren begonnen met schelden als hij weer een klasgenootje had geslagen. De grammaticafout zit er in omdat hij zo gewend is die fout vroeger ook al te makenquote:Op zondag 29 mei 2005 17:43 schreef Toeps het volgende:
[..]
Heb je dat nooit geleerd dan, vroeger: "Schelden doet geen zeer, slaan veel meer."
Het was niet echt mijn bedoeling om over fietsen heen te rijden.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:44 schreef -Angel- het volgende:
Waarom heb je niet over meer fietsen heen gereden? Ik bedoel ze zorgen wel dat er een kras op je auto zit.
Ah nu zie ik het .... Voorstander van de postbus 51 reclame....quote:Op zondag 29 mei 2005 17:43 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ik heb pas de ploertendoder gepakt toen zij begonnen met schelden en er een tegen mijn wagen spuugde.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De groep zich tegen jou keerde![]()
In je OP staat dat een deel doorfietste, en jij een paar achteropkomendd leden van de groep met een ploertendoder tegen de grond hebt gewerkt. En er vervolgens over heen gereden bent met je auto
Wat heeft dit nou met stoer te maken?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:47 schreef -Numlock- het volgende:
Wat een stoere knakker.
Nou, dat iemand tegen je wagen spuugde en je uitschold is inderdaad een reden om ze tegen de grond te werken met een ploertendoder.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:48 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ik heb pas de ploertendoder gepakt toen zij begonnen met schelden en er een tegen mijn wagen spuugde.
Als dat niet was gebeurd, had ik ook niets gedaan.
Door dat spuug is je lak zeker weggesmolten...quote:Op zondag 29 mei 2005 17:48 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ik heb pas de ploertendoder gepakt toen zij begonnen met schelden en er een tegen mijn wagen spuugde.
Als dat niet was gebeurd, had ik ook niets gedaan.
Ja, als ze rustig waren gebleven, zou ik het ook zijn geweest.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, dat iemand tegen je wagen spuugde en je uitschold is inderdaad een reden om ze tegen de grond te werken met een ploertendoder.![]()
Want dat is inderdaad wel het laatste dat je bentquote:Op zondag 29 mei 2005 17:49 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou met stoer te maken?
Daarom.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Want dat is inderdaad wel het laatste dat je bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |