Spugen en schelden is erg gevaarlijk.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:14 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon een tijd geleden gekocht bij de dumpzaak hoor.
Maar buiten dat om, ik moest mij toch verdedigen?
quote:Op zondag 29 mei 2005 17:15 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Tja, het is nou eenmaal zo.
Kan er nu ook niets meer aan doen.
Als verdediging mag je alleen terug spuwen (Serieus) en verder [rpberen de politie te bellen.quote:
Spuug jij dan maar eens een agent in zijn bek.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:15 schreef XiChico het volgende:
Maar serieus, spugen mag gewoon. Dus als je naar de politie toe wilt () dan zul jij alleen opgepakt kunnen worden voor mishandeling. Ze hebben gescholden, daar kun je geen aanklacht voor doen. En voor spugen ook niet ..
Mishandeling?quote:Op zondag 29 mei 2005 17:15 schreef Woutey het volgende:
ik zelf vin t ook een strakke actie
maar ik zou het er niet op wagen naar de politie te stappen om de schade te verhalen met de kans dat hij aangifte doet voor mishandeling.
In Nederland is het altijd het tegenovergestelde, dus jij zult zwaar genaaid worden denk ik.
Als jij de boete betaaltquote:Op zondag 29 mei 2005 17:16 schreef Swolly het volgende:
[..]
Spuug jij dan maar eens een agent in zijn bek.
Jij snapt me.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:16 schreef Swolly het volgende:
[..]
Spuug jij dan maar eens een agent in zijn bek.
quote:Op zondag 29 mei 2005 17:17 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Mishandeling?
Ik voelde mij bedreigd door die groep en heb me bij voorbaat verdedigd.
Dat procesverbaal kunnen ze op hun buik schrijven, ik stond in mijn recht.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:16 schreef MartiniRosso het volgende:
je had beter moeten weten; je had ze moeten negeren en gewoon door moeten rijden. dan had je en die knakker niet van de fiets af hoeven meppen en je had geen lakbeschadiging gehad en waarschijnlijk ook geen proces verbaal, en die gaat zeker volgen!!
Ja, blijf daar maar in gelovenquote:Op zondag 29 mei 2005 17:19 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Dat procesverbaal kunnen ze op hun buik schrijven, ik stond in mijn recht.
Als ik niets had gedaan, waren ze me aangevallen.
Dat is anders .. dan beledig je een ambtenaar in functie. Je mag in NL ook op de straat spugen zonder daarvoor opgepakt te worden.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2005 17:11 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Hún aangifte doen?
Ik heb me moeten verdedigen tegen een groep die zich tegen mij keerde!
Het is echt een supergrappig topic op zondagmiddag. Ik kom niet meer bij hierquote:Op zondag 29 mei 2005 17:20 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Wat was daar grappig aan?
Zo leuk was het echt niet hoor..
En je werd niet eens aangevallenquote:Op zondag 29 mei 2005 17:21 schreef Infiniti_FX het volgende:
[..]
Als jij wordt aangevallen, mag je je toch verdedigen?
Je had erbij moeten zijn. Het was niet alleen het spugen.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:21 schreef XiChico het volgende:
[..]
Dat is anders .. dan beledig je een ambtenaar in functie. Je mag in NL ook op de straat spugen zonder daarvoor opgepakt te worden.
Bovendien, iemand mishandelen (Zo noemen hun dat) telt wat zwaarder als op iemands auto spugen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |