quote:Op maandag 6 juni 2005 22:04 schreef thabit het volgende:
[..]
"FREE WEB HOSTING" is Engels voor "Zoek de tien verschillen".
Ze hebben een anti-redirect script. Wanneer een pagina wordt opgevraagd, wordt aan de server meegegeven vanaf welke pagina er gelinkt wordt. De server "ziet" dus dat ze gelinkt zijn vanaf fok, en de beheerder van de server wil kennelijk niet dat er gelinkt wordt vanaf andere websites..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 07:44 schreef Jopiexjoker het volgende:
Ik snap het niet...
Als ik in de adresbalk de URL intik, werkt het wel, maar als ik de link van mijn vorige post volg, dan werkt ie niet.... heeft iemand hier verstand van ?
FF op herhaling dan maar. Sorry dat ik het niet eerder kon doen... Succes!quote:Op maandag 6 juni 2005 21:52 schreef Jopiexjoker het volgende:
Wat hebben de volgende plaatjes met elkaar te maken.
en
Ohja, zit in mijn vakgebied zal ik maar zeggen...
succes ermee![]()
PS / Met dank aan ATuinhek voor de webspace
LOL!!!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:52 schreef thabit het volgende:
Het volgende levert een interessant resultaat bij Google, doch waarschijnlijk niet het antwoord op de puzzel. "russian father" "french mother" cycles
De Simplex...quote:Op zondag 12 juni 2005 01:21 schreef Jopiexjoker het volgende:
Eigenlijk is het al goed, maar alleen het fietsmerk klopt niet... moet niet zo moeilijk denken, je hebt het eigenlijk al genoemd, of zoek op google.
Het was mijn vraag niet.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:04 schreef Fatality het volgende:
planetx mag ie de volgende keer 'ietsjes' bekender.
Het is GOED !!quote:
... maar is 'm nietquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:03 schreef ATuin-hek het volgende:
die derde heeft wel wat weg van Pierre Curie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |