Opzoeken mag hier. 't Is geen muziektrivia.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:52 schreef placebeau het volgende:
tja, ik ben slecht in foto's en opzoeken is tegen mijn principe
Alle gevonden namen zijn correct, als ik het me wel herinner.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:17 schreef ATuin-hek het volgende:
Thabit er zijn toen d'r tijd al enkele namen opgezocht. Zou je degene die daarvan correct zijn in een lijstje willen zetten?
Wat ik zei dusquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:55 schreef PlanetX het volgende:
Ah die had ik over 't hoofd gezien.
Ja dan zijn we er al.
Chronologische volgorde: 2 - 1 - 6 - 3 - 5 - 4
Dat is dat 1 punt voor placebeau!quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:54 schreef placebeau het volgende:
ik gok op het tweede
quote:
hoera!quote:
ah, ik had er al 4 zelf gevondenquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:57 schreef PlanetX het volgende:
Close finish dan, omdat Placebeau als eerste de chronologoische volgorde online heeft...![]()
Ah ok, dan ben je terechte winnaar! (en heb ik dus feitelijk 1/6 puntquote:
Hmm, alle vier waren in elk geval geestesziek.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:59 schreef placebeau het volgende:
[..]
hoera!
Nieuwe vraag, weeral wiskunde maar deze keer gelukkig zonder prentjes
Wie hoort er niet thuis in het rijtje en waarom?
Cantor - Gödel - Erdös - Nash
nee, één ervan niet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:27 schreef thabit het volgende:
[..]
Hmm, alle vier waren in elk geval geestesziek.
Juistquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:27 schreef PlanetX het volgende:
Nash, Georg Cantor en Gödel hebben allemaal last (gehad) van mentale aandoeningen/stoornissen.
Erdös was wel wat vreemd ( http://en.wikipedia.org/wiki/Erd%F6s )maar verder geestelijk in orde, en valt dus af.
Met en paar hints zou het wel lukken. Het verhaal van Nash is trouwens vrij bekend door één of andere film dacht ik.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:34 schreef PlanetX het volgende:
Ik denk dat als met opzoeken wil verbieden men dan veel simpelere vragen moet stellen. Dit soort vragen zijn juist leuk om op te zoeken, zonder die mogelijkheid was ik erg benieuwd wie het 'toevallig' zou hebben geweten...
Ok, weer nadenken over een vraag.
Cantor, omdat alle 1e letters van de andere woorden samen het woord GEN vrmenquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:59 schreef placebeau het volgende:
[..]
hoera!
Nieuwe vraag, weeral wiskunde maar deze keer gelukkig zonder prentjes
Wie hoort er niet thuis in het rijtje en waarom?
Cantor - Gödel - Erdös - Nash
Die tweede zou wel eens nash kunnen zijn. misschien.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:12 schreef PlanetX het volgende:
Ok een hint dan: een van de drie kwam ook in het vorige raadsel voor....
Tis trouwens wel erg rustig vandaag.
Klopt! Nu verder...quote:Op zondag 5 juni 2005 15:00 schreef placebeau het volgende:
[..]
Die tweede zou wel eens nash kunnen zijn. misschien.
Laat ik deze vraag maar even herhalen. Het lijkt erop dat niemand er uitkomt en dat het dus weer tijd is voor een hint.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:48 schreef thabit het volgende:
In welke tak van wetenschap moeten we het zoeken?
Nee, t heeft meer met micro-economie te maken.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:36 schreef Bensel het volgende:
IS het misschien over die voospellende formule voor beurskoersen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |