Was erg gezelligquote:Op zondag 29 mei 2005 17:33 schreef PlanetX het volgende:
Trouwens: ATuin, hoe was je feestje zaterdagavond?!![]()
Thanx. Ben newbiequote:Op maandag 30 mei 2005 13:28 schreef ATuin-hek het volgende:
planetX kijk ff hoe de andere de punten aangeven. Dat telt straks makkelijker
Mijn HAVO is lang geleden men.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:14 schreef pfaf het volgende:
Ja, nadat ik het typte had ik ook wel een beetje twijfels bij m'n boute uitspraak, maar inderdaad Newton is correct.
Overigens had je voor m'n vorige trivia een beetje kennis van stromingsleer nodig, vereist deze vraag niet meer dan Havo-4 natuurkunde.
Mwah... Navier Stokes kwam bij mij pas in 't 3e jaar van mn studie natuurkunde aan bod... Dus een 'beetje kennis' is wat eufemistisch!quote:Op maandag 30 mei 2005 16:14 schreef pfaf het volgende:
Overigens had je voor m'n vorige trivia een beetje kennis van stromingsleer nodig, vereist deze vraag niet meer dan Havo-4 natuurkunde.
Beetje kennis van de Stromingleer!quote:Op maandag 30 mei 2005 16:34 schreef PlanetX het volgende:
[..]
Mwah... Navier Stokes kwam bij mij pas in 't 3e jaar van mn studie natuurkunde aan bod... Dus een 'beetje kennis' is wat eufemistisch!
Ach stom, ik had [C] = A/s maar das natuurlijk A.s , en dan heb je gelijk.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:45 schreef pfaf het volgende:
Ik denk dat ik Bensel's antwoord goed moet rekenen, hoewel planetX in feite ook al het goede antwoord gaf( of in ieder geval de voorzet ), op een saillant detail na: Coulomb * Volt = Joule
Het antwoord is dus Energie en het punt gaat naar Bensel
Overigens planetx: Het is W=J/S
helemaal goed.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:01 schreef Bensel het volgende:
okee.. deze was niet moeilijk (te vinden)
496 is een perfect getal..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |