Bedankt voor het bod, maar zoals gezegd gaat verkoop in zijn geheel voor biedingen op onderdelen...quote:Op maandag 30 mei 2005 10:36 schreef Fwnk het volgende:
ik wil wel die 20 gig schijf hebben, 15 euro?
Bedankt voor het bod.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:01 schreef Keiichi het volgende:
Mag de 3com kaart ook los weg? 4 euro ex verzendkosten
Genoteerd...quote:
Software zit er niet bij. Windows XP draait uiteraard prima. Ik zal binnenkort een foto maken van de kast (uiteraard zonder CD-rom en floppydrive dan...)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:51 schreef iamredleader het volgende:
Zeer interessant geheel, even een paar vragen.
Software? Operating system? Kast-foto, is wel interessant, hoeveel ruimte? Wat heb je eigenlijk ter vervanging?
Tevens kleine TVP, ga nog in overleg thuis of fiancee interesse heeft.
Genoteerdquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:00 schreef hwgoring het volgende:
100 euro
Tsja, eigenlijk een discussiepunt:quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:49 schreef GertJanPeter het volgende:
even een vraagje: Duron is toch het budget merk van AMD of niet? Hoe verhoudt deze machine zicht tot bijvoorbeeld een Celeron? Aan welke snelheid moet ik dan denken (1200mhz Celeron????)
Ben namelijk best geinteresseerd in deze bak!!!
Geen probleem. Mag ik vragen wat het voorbehoud is?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:06 schreef GertJanPeter het volgende:
Woon je in de buurt van het Station? Zo ja...want dan is een treinreis met mijn OV'tje wel te doen voor dit systeempje
105 euro..onder voorbehoud
Morgen komt er iemand naar de pentium 2 kijken (die kaduuk isquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Geen probleem. Mag ik vragen wat het voorbehoud is?
Prima, houd me maar op de hoogte, a.u.b.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:29 schreef GertJanPeter het volgende:
[..]
Morgen komt er iemand naar de pentium 2 kijken (die kaduuk is)..als die te maken is dan zie ik af van het bod
Als ik goed ben geinformeert zijn de Duron en de Celeron wel enigzins vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:49 schreef GertJanPeter het volgende:
even een vraagje: Duron is toch het budget merk van AMD of niet? Hoe verhoudt deze machine zicht tot bijvoorbeeld een Celeron? Aan welke snelheid moet ik dan denken (1200mhz Celeron????)
Ben namelijk best geinteresseerd in deze bak!!!
Foto's kan ik sturen indien gewenst... Picserver werkt niet echt mee, dus ze komen niet online. Laat dan even je mailadres achter...quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:59 schreef iamredleader het volgende:
Komt er nog een foto van de kast? Zonder de randapparatuur die niet wordt megeleverd?
Done...quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:42 schreef iamredleader het volgende:
username @ hotmail . com graag en alvast bedankt.
Prima, bedankt voor de interesse!quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:52 schreef iamredleader het volgende:
Mooie foto's, maar ik vrees dat ik moet afhaken. Toch geen interesse, krijg ik net te horen. In elk geval bedankt voor de moeite, veel succes met de verkoop!
Spontaan!quote:
Voor de duidelijkheid: Kast zit er wel bij, enkel geen floppy/cd-rom...quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:45 schreef GertJanPeter het volgende:
misschien overbodig...maar de kast zit er wel bij of niet? er zit dan alleen geen floppy of Cd-rom in...
* TeleluvR is in onderhandeling met Sjwanz01!quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:16 schreef Sjwanz01 het volgende:
u've got mail!
Sjwanz01 heeft zojuist aangegeven niet meer geinteresseerd te zijn.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:23 schreef TeleluvR het volgende:
Sjwanz01, kun je nog even reageren op de mail?
Prima, ik hoor het wel!quote:Op maandag 6 juni 2005 22:16 schreef TheEagle het volgende:
hou hem effe apart voor mij aub....
Niks meer vernomen van TheEagle, wat mij betreft is de pc voor chopmax...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:36 schreef chopmax het volgende:
110 den haag cs?
Je wilt de pc wel graag he?quote:
Volgende week is wat mij betreft ook oké, maar ik word een beetje gek van mensen die op het laatste moment afzeggen...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:51 schreef mark_dabomb het volgende:
nou ja, ik kon toch inderdaad pas volgende week ofzo komen halen....bij deze issie dan voor chopmax
Met het vorige bericht bedoelde ik te zeggen, dat het me niet uitmaakt wie de pc krijgt, als ie maar gehaald wordt. Wat mij betreft door degene die het eerst reageert...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:58 schreef mark_dabomb het volgende:
ach, gelukkig dat chopmax hem graag wilt hebben en dat voor jou dichter bij is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |