Je moet daar voor betalen of zie ik het nu verkeer??quote:Op zondag 5 juni 2005 16:02 schreef Monus het volgende:
Een werknemer van google post waardevole informatie...
http://www.webmasterworld.com/forum30/29720.htm
Ga aub niet posten in die tread.
Nee, omdat er zoveel vragen gesteld waren aan google (GoogleGuy) hebben ze een topic speciaal voor hem geopend.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:27 schreef skinny-nl het volgende:
[..]
Je moet daar voor betalen of zie ik het nu verkeer??
Je kunt toch én alt én title gebruiken?quote:Op zondag 5 juni 2005 23:03 schreef Lkw het volgende:
Wat ik pas heb ontdekt en onterecht en verbazingwekkend vind:
Google indexeert wél ALT-mededelingen bij een plaatje, maar geen TITLE-tekst. Heb ik net alle tags omgezet zodat er ook tekstballonnetjes verschijnen bij alternatieve browsers, word ik daarvoor 'gestraft' door Google
Weet iemand hier iets meer van, eventueel een mooie complete oplossing zodat zowel Google de boel indexeert als dat er een tekst verschijnt bij mouse-over?
Okee, dat is zo, had er niet eens aan gedachtquote:Op zondag 5 juni 2005 23:09 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Je kunt toch én alt én title gebruiken?
Zou iemand de tekst willen copy-pasten van die GoogleGuy? Ik heb niet zoveel zin om me speciaal daarvoor te registreren daar.
1 2 3 | <noframes> <?php include('naam-van-bestand-dat-inhoudframe-is'); ?> </noframes> |
BBClonequote:Op woensdag 1 juni 2005 08:37 schreef JortK het volgende:
En bijvroobeeld goede tellers om je gedetailleerde stats bij te houden?
Wat voor pakketten gebruiken jullie daarvoor?
BBclone is erg leuk om je het altijd up 2 date is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |