abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juni 2005 @ 16:02:31 #76
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_27647194
Een werknemer van google post waardevole informatie...
http://www.webmasterworld.com/forum30/29720.htm

Ga aub niet posten in die tread.
pi_27649527
quote:
Op zondag 5 juni 2005 16:02 schreef Monus het volgende:
Een werknemer van google post waardevole informatie...
http://www.webmasterworld.com/forum30/29720.htm

Ga aub niet posten in die tread.
Je moet daar voor betalen of zie ik het nu verkeer??
  zondag 5 juni 2005 @ 17:28:47 #78
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  zondag 5 juni 2005 @ 18:46:09 #79
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_27651520
quote:
Op zondag 5 juni 2005 17:27 schreef skinny-nl het volgende:

[..]

Je moet daar voor betalen of zie ik het nu verkeer??
Nee, omdat er zoveel vragen gesteld waren aan google (GoogleGuy) hebben ze een topic speciaal voor hem geopend.
  zondag 5 juni 2005 @ 23:03:02 #80
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_27660057
Wat ik pas heb ontdekt en onterecht en verbazingwekkend vind:

Google indexeert wél ALT-mededelingen bij een plaatje, maar geen TITLE-tekst. Heb ik net alle tags omgezet zodat er ook tekstballonnetjes verschijnen bij alternatieve browsers, word ik daarvoor 'gestraft' door Google

Weet iemand hier iets meer van, eventueel een mooie complete oplossing zodat zowel Google de boel indexeert als dat er een tekst verschijnt bij mouse-over?
Stop the world, I want to get out.
  zondag 5 juni 2005 @ 23:09:59 #81
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_27660309
quote:
Op zondag 5 juni 2005 23:03 schreef Lkw het volgende:
Wat ik pas heb ontdekt en onterecht en verbazingwekkend vind:

Google indexeert wél ALT-mededelingen bij een plaatje, maar geen TITLE-tekst. Heb ik net alle tags omgezet zodat er ook tekstballonnetjes verschijnen bij alternatieve browsers, word ik daarvoor 'gestraft' door Google

Weet iemand hier iets meer van, eventueel een mooie complete oplossing zodat zowel Google de boel indexeert als dat er een tekst verschijnt bij mouse-over?
Je kunt toch én alt én title gebruiken?

Zou iemand de tekst willen copy-pasten van die GoogleGuy? Ik heb niet zoveel zin om me speciaal daarvoor te registreren daar .
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  zondag 5 juni 2005 @ 23:25:15 #82
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_27660790
quote:
Op zondag 5 juni 2005 23:09 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Je kunt toch én alt én title gebruiken?

Zou iemand de tekst willen copy-pasten van die GoogleGuy? Ik heb niet zoveel zin om me speciaal daarvoor te registreren daar .
Okee, dat is zo, had er niet eens aan gedacht

Blijft dat ik het mallotig vind dat Google title-tags negeert. Ik zal wel even googlen op die GoogleGuy. Wanneer die wat zinnigs hierover te melden heeft, is het vast wel ergens terug te vinden op het grote boze web.

Dank
Stop the world, I want to get out.
pi_27681566
En op Piccas kan je vanaf nu jezelf heel gemakkelijk aanmelden als partner. Tis een manier van promotie van jullie sites, dus denk dat het wel mogelijk moet zijn in een topic als deze om het even ter sprake te brengen

Weet iemand toevallig een plekje waar webmasters van grote sites elkaar helpen door naar elkaar te linken? Er zijn namelijk zoooooveel sites, dat het soms echt lastig zoeken is wat een goede partner zou zijn.
pi_27701612
Zelf ben ik bezig om een soort van "webring" op te zetten. Een soort linkpagina die iedereen op zijn domein zet, met een linkje ernaartoe vanaf z'n normale pagina. Als ieder1 dat doet, zullen alle sites behoorlijk stijgen in de zoekmachines omdat alle sites die meedoen aan de webring een link naar de andere sites op hun pagina hebben...
Als je ff googled op LinkRing kun je je opgeven, misschien zijn er mensen die er aan mee willen doen...
Het leven zit vol verrassingen....
pi_27715661
Frames én gevonden worden door o.a. Google?

Include de frame met je inhoud tussen je noframes tag.

1
2
3
<noframes>
<?php include('naam-van-bestand-dat-inhoudframe-is'); ?>
</noframes>

Zo kwakt je browsert de inhoud vindbaar op je site, zonder dat je (als je met een 'frames enabled browser' surft) het ziet.

Weet niet of dat bij álle websites goed werkt, maar voor simpele sites lijkt het me wel goed.
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
pi_27715703
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 08:37 schreef JortK het volgende:
En bijvroobeeld goede tellers om je gedetailleerde stats bij te houden?
Wat voor pakketten gebruiken jullie daarvoor?
BBClone
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
pi_28134476
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 17:58 schreef E.r.w.i.n het volgende:

[..]

BBClone
BBclone is erg leuk om je het altijd up 2 date is.

Voor het echte serieuze werk (1 keer per week bekijken) gebruik ik het liefst AWSTAT of anders Webalizer. Daar is het aantal visits ook veel constanter en schommelt geen 10000 vistis omdat yahoo een keer komt slurpen met 450 verschillende ip adressen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')