Dan heb ik ook gelijk een vraag: wie heeft wel eens zo'n plekje voor een banner op een website verkocht?quote:Op zondag 29 mei 2005 16:14 schreef JortK het volgende:
Ik had dan gelijk een eerste vraag, wi van jullie heeft wel eens ergens een plekje gekocht op een site om een banner neer te zetten, en wat heeft het opgeleverd?
Of kun je het net zo goed niet doen?
Aangepast... zware nacht gehad dus nog niet helemaal helderquote:Op zondag 29 mei 2005 16:20 schreef SHERMAN het volgende:
Je mag de link niet hier neerzetten maar je mag wel spammen?
Meldt zichquote:Op zondag 29 mei 2005 16:20 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Dan heb ik ook gelijk een vraag: wie heeft wel eens zo'n plekje voor een banner op een website verkocht?
Moet je alleen nog even de UBB code netjes maken.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Aangepast... zware nacht gehad dus nog niet helemaal helder
Hoe gaat zoiets in zijn werk?quote:
Ben je er zelf achteraan gegaan of kwamen ze naar jou toe?quote:
Nee, dat is niet zo, maar één van de nadelen van frames is dat als iemand in Google op jouw site zoekt, dat hij dan maar één frame vindt en niet de hele frameset. (Je kunt er wel voor zorgen dat je frames altijd bij elkaar blijven.)quote:Op maandag 30 mei 2005 14:24 schreef JortK het volgende:
Is het trouwens ook zo dat sites die gemaakt zijn met frames niet opgenomen worden in Google?
Of iig minder snel?
Hoe kan ik daar voor zorgen, ben namelijk bezig met een site met framesquote:Op maandag 30 mei 2005 14:34 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo, maar één van de nadelen van frames is dat als iemand in Google op jouw site zoekt, dat hij dan maar één frame vindt en niet de hele frameset. (Je kunt er wel voor zorgen dat je frames altijd bij elkaar blijven.)
http://www.cybercoded.com/articles/a126_1.aspquote:Op maandag 30 mei 2005 14:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoe kan ik daar voor zorgen, ben namelijk bezig met een site met frames
Dat weet ik niet uit mijn hoofd, moet je even zoeken in Googlequote:Op maandag 30 mei 2005 14:35 schreef JortK het volgende:
Hoe kan ik daar voor zorgen, ben namelijk bezig met een site met frames
Ja ik kan niet overweg met PHP enz... dus vandaar de frames... maar scheelt het echt heel veel in vindbaarheid of dat niet?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:41 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet uit mijn hoofd, moet je even zoeken in Google. Het kan met javascript en vast ook wel met PHP, maar is het echt noodzakelijk dat je je site met frames maakt? Want als het niet noodzakelijk is, zou ik het niet doen, want losse pagina's zijn wél altijd beter te vinden in Google.
Waarschijnlijk ga je je menu in een frame zetten? Dus dat je maar één .html-bestand hebt met een menu? Dan vindt Google ook maar één .html-bestand met een menu, omdat je er maar één hebt. Als je 50 pagina's hebt met een menu (dus als je niet met frames werkt), dan vindt Google 50 pagina's met een menu.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:43 schreef JortK het volgende:
maar scheelt het echt heel veel in vindbaarheid of dat niet?
Het zit nu zo in elkaar: heb 5 kolommen, het ziet er zo uit:quote:Op maandag 30 mei 2005 14:49 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga je je menu in een frame zetten? Dus dat je maar één .html-bestand hebt met een menu? Dan vindt Google ook maar één .html-bestand met een menu, omdat je er maar één hebt. Als je 50 pagina's hebt met een menu (dus als je niet met frames werkt), dan vindt Google 50 pagina's met een menu.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | --------------------------------------------------------------------------------- | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | --------------------------------------------------------------------------------- |
De site in je sig doet het niet, maar hoe je het het best op kan lossen is door géén frames te gebruikenquote:Op maandag 30 mei 2005 14:57 schreef JortK het volgende:
Voor een voorbeeld zie mn sig, als bovenstaand voorbeeld nog niet duidelijk genoeg is.
Hoe kan ik het anders het beste oplossen.
Wat is het voordeel van frames ten opzichte van verschillende resoluties die mensen gebruiken? Mijn ervaring is juist dat als je rekening gaat houden met verschillende resoluties dat je dan juist beter géén frames kunt gebruiken, omdat je dan bijvoorbeeld in een zeer lage resolutie risico loopt op veel overbodige scrollbalken en dat sommige frames dan in een zeer klein veldje staan.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:04 schreef JortK het volgende:
Ik zou niet weten hoe ik dit zonder frames op kan lossen, met name ook door verschillende resoluties die mensen gebruiken
De buitenste 2 zijn allebei een frame... die 2 zwarte lijnen zijn allebei 1 frame... en het middelste grote vlak is een frame, waarin ook weer frames zitten, de header, het menu (de grijze balk) en het content gedeelte (deze heb ik nog niet gemaakt.)quote:Op maandag 30 mei 2005 15:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
O, nu doet je site in je sig het trouwens wel, maar ik zie niet echt een verband tussen de site in je sig en het voorbeeldje wat je hierboven gepost hebt, met die 5 kolommen enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |