deze viinjd ik wel aardigquote:Op zondag 29 mei 2005 23:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Is d'r deur op slot? Zo niet, de hele boel in d'r bed mikken en anders gewoon voor de deur.
Ze heeft het afgewassen. Dat is al heel wat. Maar wat ze me nú flikt..... Het is dus wel schoon maar is allemaal weer in de keuken op een tafel gestationeerd.....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:32 schreef Posdnous het volgende:
In mijn studentenhuis gooide ik zoiets subiet de deur uit. Zijn ze nou helemaal besodemieterd...
Daaróm juist.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:40 schreef Svyatagor het volgende:
Op jezelf gaan wonen of stoppen met zeiken.![]()
Dan moet je het hele topic lezen, TS hád het al diverse keren gevraagd.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:48 schreef Xebrozius het volgende:
Gewoon vragen of zij het wil doen... Ik kan er zo slecht tegen als mensen mij via een subtiele manier iets duidelijk proberen te maken.
Ik had vorige week ongeveer hetzelfde.Mijn afwas was demonstratief in de woonkamer geplaats. Dat heeft mijn huisgenote geweten...
Ik zou er in gaan zitten schijten dan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:52 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Dan moet je het hele topic lezen, TS hád het al diverse keren gevraagd.
Dat noem jij subtielquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:48 schreef Xebrozius het volgende:
Gewoon vragen of zij het wil doen... Ik kan er zo slecht tegen als mensen mij via een subtiele manier iets duidelijk proberen te maken.
Ik had vorige week ongeveer hetzelfde.Mijn afwas was demonstratief in de woonkamer geplaats. Dat heeft mijn huisgenote geweten...
Je kunt ook even geld uitgeven aan een rol duckttape en de hele boel aan d'r deur vastplakken. Misschien dat ze dan een keer de hint snaptquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:08 schreef Waxxer het volgende:
Nou, het wás dus schoongemaakt, maar nu, twee weken later, ligt het er praktisch net zo bij. En maandag de eindinspectie. Dus tsjah, ik vraag het niet deze keer, ik smijt wéér alles op een hoop. En dan ben ik daarna gewoon echt definitief vertrokken!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |