De Lift is een en al sfeer. Geluidjes zijn creepy as hell. Vind 'm nog altijd beklemmend.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar waarom toch? Spoorloos is een erg sterke thriller die voor erg weinig andere (ook buitenlandse) thrillers moet onderdoen. De Lift is een doordeweeks horrorfilmpje dat aan mekaar hangt van cliche's en niet eens in het eigen genre erg bijzonder is.
en dat is?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:24 schreef dolle_hond het volgende:
na t weekend heb ik nog maar 1 film niet gezien van de 16 die door gaan
Waar heb je Z.O.O. gekocht en hoe duur was ie?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:30 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb zero and two naughts net aangeschaft (ja, gekocht)
Daar ben ik eerlijk gezegd ook een beetje bang voor. Dat mineo in zijn eentje de finale gaat beslissen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:30 schreef FremantleDockers het volgende:
Hypothetisch gezien, stel je bent de enige die film X gezien heeft, en je vind hem geweldig omdat je moeder erin meespeelt ofzo, dan kun je dat ding toch in je eentje naar de finale stemmen, zelfs winnaar laten worden?
Maw, hoeveel mensen hebben dat Naughty Boys eigenlijk gezien?
Naughty Boys ligt er al uit want ik heb op Cisce de Rat gestemd...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:06 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Daar ben ik eerlijk gezegd ook een beetje bang voor. Dat mineo in zijn eentje de finale gaat beslissen.
via ebay bij een of andere spanjaardquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:23 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Waar heb je Z.O.O. gekocht en hoe duur was ie?
Ik heb de DVD wel online gezien maar daar kost ie 27 Euro
Gelukkig heb ik wel de (bijna versleten) video.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |