quote:
Op zondag 29 mei 2005 12:03 schreef B_BOY het volgende:Nou ik zal het ff uitleggen. De pa van mijn vriendin heeft er 2 gekocht. Één gewone en 1 race model. Ik vond het race model wel supervet. Die bolle voorkant echt super vet. Nu gaat hij van die 2 één goede maken. nu dacht ik eraan om die te kopen voor me 18e verjaardag. ja ik weet het dat duurt nog meer dan een jaar. maar dan heb ik hem vast. En misschien gaat mijn vriendin er ook wel oprijden. Maarja ik zal wel es pics maken as ik daar ben. en dan posten ofzo. Op dit moment liggen ze beide helemaal uit elkaar.
Zelf rijd ik ook een oudje. Een Kawa Z750 uit '80 en dat vergt aardig wat meer onderhoud dan een nieuw exemplaar. Houd daar rekening mee.
Mijn brommer moet nu ook weer uit elkaar omdat de voetpakking lekt
![]()
Vorig jaar liep ie niet goed. Ook extra ondehoud (boubine en ontsteking na laten kijken, carb's synchroniseren en bougies vervangen).
Dat komt met een oud beestje veel vaker voor dan met een nieuwe. Hij mag dan wel goedkoop zijn in de aanschaf maar het kan zo zijn dat je een dure brommer koopt.
Mijn pa heeft ooit eens een CB550 FourK gehad. Na twee maanden had hij een gespleten blok. Ding was net gereviseerd en alles.