abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 mei 2005 @ 11:58:03 #1
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_27448094
hoi mensen wat vinden jullie dat een honda cd500four uit 79 het race model ongeveer waar is. ik heb het over een exemplaar wat helemaal in goede staat is.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_27448124
Doe wat aan je taal, ik vat hem helemaal niet.
pi_27448134
Ik vind het een ubergeile brommer!!

Maar wat ie waard is?
Wat een gek ervoor geeft zou ik zeggen.
Ergens in de buurt van de ¤ 500 tot ¤ 1.000. Ik weet het ook niet.

Maar uhhh... Pics?
Wie het laatst lacht..... snapt hem niet!
speciaal voor Pep:
Het is TUFKA ZX9R. Niet tufkap! -O-
  zondag 29 mei 2005 @ 12:00:05 #4
73888 DIA
die ja .....
pi_27448147
snap er ook niks van ...... ga naar school!
  zondag 29 mei 2005 @ 12:03:12 #5
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_27448238
quote:
Op zondag 29 mei 2005 11:59 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Ik vind het een ubergeile brommer!!

Maar wat ie waard is?
Wat een gek ervoor geeft zou ik zeggen.
Ergens in de buurt van de ¤ 500 tot ¤ 1.000. Ik weet het ook niet.

Maar uhhh... Pics?
Nou ik zal het ff uitleggen. De pa van mijn vriendin heeft er 2 gekocht. Één gewone en 1 race model. Ik vond het race model wel supervet. Die bolle voorkant echt super vet. Nu gaat hij van die 2 één goede maken. nu dacht ik eraan om die te kopen voor me 18e verjaardag. ja ik weet het dat duurt nog meer dan een jaar. maar dan heb ik hem vast. En misschien gaat mijn vriendin er ook wel oprijden. Maarja ik zal wel es pics maken as ik daar ben. en dan posten ofzo. Op dit moment liggen ze beide helemaal uit elkaar.
pi_27448411
quote:
Op zondag 29 mei 2005 12:03 schreef B_BOY het volgende:
Nou ik zal het ff uitleggen. De pa van mijn vriendin heeft er 2 gekocht. Één gewone en 1 race model. Ik vond het race model wel supervet. Die bolle voorkant echt super vet. Nu gaat hij van die 2 één goede maken. nu dacht ik eraan om die te kopen voor me 18e verjaardag. ja ik weet het dat duurt nog meer dan een jaar. maar dan heb ik hem vast. En misschien gaat mijn vriendin er ook wel oprijden. Maarja ik zal wel es pics maken as ik daar ben. en dan posten ofzo. Op dit moment liggen ze beide helemaal uit elkaar.
Zelf rijd ik ook een oudje. Een Kawa Z750 uit '80 en dat vergt aardig wat meer onderhoud dan een nieuw exemplaar. Houd daar rekening mee.

Mijn brommer moet nu ook weer uit elkaar omdat de voetpakking lekt
Vorig jaar liep ie niet goed. Ook extra ondehoud (boubine en ontsteking na laten kijken, carb's synchroniseren en bougies vervangen).

Dat komt met een oud beestje veel vaker voor dan met een nieuwe. Hij mag dan wel goedkoop zijn in de aanschaf maar het kan zo zijn dat je een dure brommer koopt.
Mijn pa heeft ooit eens een CB550 FourK gehad. Na twee maanden had hij een gespleten blok. Ding was net gereviseerd en alles.
speciaal voor Pep:
  zondag 29 mei 2005 @ 12:17:57 #7
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_27448589
`ja dat is natuurlijk wel. maarja aangezien de pa van mijn vriendin nogal verstand heeft van die dingen durf ik dat risico wel te nemen. en hij heeft een complete garage met alles erin. zijn hobbies is nogal uit de hand gelopen. hij heeft nu 5 motoren staan. de 2 eerder genoemde. een honda goldwing 1500, een goldwing 1500 met zijspan) en een honda nighthawk 750. maarja het blijft natuurlijk altijd een risico.
pi_27448701
quote:
Op zondag 29 mei 2005 12:17 schreef B_BOY het volgende:
hij heeft nu 5 motoren staan. de 2 eerder genoemde. een honda goldwing 1500, een goldwing 1500 met zijspan) en een honda nighthawk 750. maarja het blijft natuurlijk altijd een risico.
Ik haak af.....
Twee echte brommers (Honda CB's)
Twee zelfaangedreven caravans met dwarsgeplaatste wielen (goldwings )
Één pedaalemmerbrommer (nighthawk)

Wanneer koopt ie een echte motor?
speciaal voor Pep:
pi_27468048
Die "four" blokken vind ik gaaf Heb op motorforum ook al de nodige restauratie projecten gevolgd. Vind zo'n oude viercylinder wel wat hebben. Maybe ooit nog es een CB400 verbouwen tot café racert. Al hoort daar eigenlijk een twinnetje onder
  maandag 30 mei 2005 @ 08:05:50 #10
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')