en die meisjes zijn gewoon bezig terwijl ze daar achter in t zelfde lokaal gewoon les hebbenquote:
Klopt, ik heb ze in deel 23 al geplaatst. Maar bij een gebrek aan foto's dacht ik: "Kom, ik plaats ze nog een keer", in de hoop dat voorbeeld doet volgenquote:Op zondag 29 mei 2005 16:44 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
en die meisjes zijn gewoon bezig terwijl ze daar achter in t zelfde lokaal gewoon les hebben
die van huhu zijn volgens mij al eens geplaatst
der wonen overal zulke sletjesquote:Op zondag 29 mei 2005 17:35 schreef harteloos het volgende:
ik wist niet dat die uit hellevoetsluis kwam![]()
er wonen wel meer van zulke sletjes hier
in breezahwereld moet je alles al geprobeerd hebben voordat je 16 word, anders word je uitgekotst en ben je overgeleverd aan de nerds.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:59 schreef Tom-my het volgende:
er moet tegenwoordig toch zo veel meer geneukt worden dan toen ik jong was, of zie ik dat nou helemaal vekreerd?
ja deze generatie naait zich helemaal scheelquote:Op zondag 29 mei 2005 19:59 schreef Tom-my het volgende:
er moet tegenwoordig toch zo veel meer geneukt worden dan toen ik jong was, of zie ik dat nou helemaal vekreerd?
en dankjewel.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
ja deze generatie naait zich helemaal scheel![]()
Houston we have a problem...quote:Op zondag 29 mei 2005 20:22 schreef woutabest het volgende:
[..]
in breezahwereld moet je alles al geprobeerd hebben voordat je 16 word, anders word je uitgekotst en ben je overgeleverd aan de nerds.
Niet zo piepen gekquote:Op zondag 29 mei 2005 20:26 schreef woutabest het volgende:
[..]
en dankjewel.
De IQlozen naaien zich scheel. Helaas zijn er daar een hoop van.
Hm dan maak ik geen kans om ooit nog breezer te wordenquote:Op zondag 29 mei 2005 20:37 schreef woutabest het volgende:
[..]
mannen moeten alles al gedaan hebben voordat ze 13 zijn.
Of juist zelf inzicht.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:06 schreef Thomas B. het volgende:
Wel fijn opzich. Getuigt alleen wel van weinig zelfrespect als je jezelf 'Mokkel' noemt
Ja ik ook totdat ik besefte dat je je er niet mee moet identificeren... maar er op neerkijkenquote:Op zondag 29 mei 2005 22:22 schreef sinaasappelsapje het volgende:
deel 27 al![]()
Ik zou me toch bijna gaan schamen voor mn leeftijdsgenootjes![]()
jij ook al?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:22 schreef sinaasappelsapje het volgende:
deel 27 al![]()
Ik zou me toch bijna gaan schamen voor mn leeftijdsgenootjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |