Mooi, iig 1 van de 2 in de finalequote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:58 schreef mitt het volgende:
Finale gaat dus tussen Llodra en Ancic.
dan heb je het wel over de helft van het VIP dorp.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:48 schreef Komakie het volgende:
kut is dat he....
Ik heb dat ook wel eens gehad. Dat er echt mensen gingen die totaal niets van tennis weten en ik moest thuis blijven
Dat hele vipdorp is ook gewoon kut.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:13 schreef mitt het volgende:
[..]
dan heb je het wel over de helft van het VIP dorp.
quote:Ordina Open Tennis:contract tot 2010 en bezoekersrecord
Van onze speciale verslaggever
ROSMALEN, maandag
Een week toptennis bij het Autotron in Rosmalen leverde een bezoekersrecord op. Liefst 60.500 tennisfans kwamen de afgelopen week af op de Ordina Open, waar de titels gingen naar de Tsjechische Klara Koukalova en de Kroaat Mario Ancic. Toernooidirecteur Marcel Hunze toonde zich dan ook een tevreden man, hoewel hij het jammer vond, dat de rol van Nederlandse spelers en speelsters beperkt bleef. Deels kwam dat door blessures (Mischa Krajicek, Sjeng Schalken), deels door tegenvallende prestaties.
Ook de hoofdsponsor sprak van een geslaagd evenement. Zozeer zelfs, dat het contract met de organisatie vroegtijdig werd opengebroken en verlengd tot 2010. Dat was meteen het sein voor Hunze om nog twee banen met een onderlaag van Britse klei te voorzien. „De tennissers waren unaniem positief over de verbeterde kwaliteit van het centre court en baan 1 en 2. Daarom hebben we besloten nog twee banen te gaan renoveren, zodat ook daar de gelijkenis met Wimbledon heel groot wordt.”
Hunze gaat de tribunecapaciteit van het centre court vooralsnog niet uitbreiden. Nu kunnen 8.000 toeschouwers per dag plaatsnemen. „We kunnen meer mensen herbergen, maar ik denk dan in eerste instantie aan het invoeren van een groundpass-systeem. Toeschouwers kunnen dan alle banen bezoeken behalve het centre court. Heel misschien dat we toch gaan bijbouwen, maar het is geen eerste optie.”
Wat een ongelooflijk kutidee zeg.quote:Op maandag 20 juni 2005 08:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
„We kunnen meer mensen herbergen, maar ik denk dan in eerste instantie aan het invoeren van een groundpass-systeem."
Mij eigenlijk ook, hij heeft een dominant spel dat wat meer tites op zou kunnen leveren en hij is mentaal ook sterk vind ik...quote:Op maandag 20 juni 2005 12:35 schreef zjroentje het volgende:
Z'n eerste toernooi overwinning pas. Dat verbaasde me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |