abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28047185
Finale gaat dus tussen Llodra en Ancic.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zaterdag 18 juni 2005 @ 17:58:48 #212
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28047189
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 17:58 schreef mitt het volgende:
Finale gaat dus tussen Llodra en Ancic.
Mooi, iig 1 van de 2 in de finale
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 18 juni 2005 @ 19:51:57 #213
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28049351
Het begint dus morgen om 13:00
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_28051082
Bah, onrecht .

Mijn moeder wordt net gebeld dat ze er met haar baas heenmag, terwijl ze niet eens wist wie er speelden .
  zaterdag 18 juni 2005 @ 21:48:46 #215
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28051882
kut is dat he....

Ik heb dat ook wel eens gehad. Dat er echt mensen gingen die totaal niets van tennis weten en ik moest thuis blijven
pi_28052389
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 21:48 schreef Komakie het volgende:
kut is dat he....

Ik heb dat ook wel eens gehad. Dat er echt mensen gingen die totaal niets van tennis weten en ik moest thuis blijven
dan heb je het wel over de helft van het VIP dorp.
  zondag 19 juni 2005 @ 01:01:02 #217
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28055596
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 22:13 schreef mitt het volgende:

[..]

dan heb je het wel over de helft van het VIP dorp.
Dat hele vipdorp is ook gewoon kut.

Je moet tennis gebruiken om naar te kijken, niet om zaken te doen. Dat is ook het enige waaraan ik me irriteer bij Rosmalen. Die vipluitjes.
Bij de priority open (Amersfoort) had je dat de laatste keer dat ik geweest ben niet. Daar werden dat soort dingen iig gescheiden gehouden van het tennis. Iets wat een hoop irritaties voorkomt.
  zondag 19 juni 2005 @ 13:57:18 #218
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_28062543
Ancic wint de eerste set met 7-5.

2-2 in de tweede.
sig verwijderd door FA
pi_28062998
Goede zege van Ancic, klaar voor Wimbledon
pi_28063018
leuk voor Ancic, ik heb altijd het gevoel dat Ancic een beetje van ons is

dankzij Goetzke, maar ook doordat hij zoveel op Krajicek lijkt.
  zondag 19 juni 2005 @ 22:59:54 #221
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_28075707
Leuk dagje van gemaakt

Finale bij de heren was niet zo heel boeiend. Ancic was gewoon veel beter, zeker in zijn servicegames. Hij is niet 1x echt in problemen gekomen.
Llodra leek er ff met de pet naar te gooien begin 2de maar het viel achteraf nog wel mee.
Verder niet echt een spannende wedstrijd. Het was al halverwege vrij snel duidelijk dat Ancic de betere was als hij zou blijven tennis zoals dat hij op dat moment deed.
Maar wel leuk. Mooie technische speler.

Heren dubbel finale was een stuk leuker eigenlijk. Zat veel meer rally in. Alleen je kon wel goed zien dat het ervaren koppel gewonnen heeft. Breaks op precies de goeie momenten enzo

Ik wou nog ff het centre court oplopen om mijn service snelheid te testen maar dat mocht niet van de supposten (verwijzing naar een ander topic )
pi_28080170
quote:
Ordina Open Tennis:contract tot 2010 en bezoekersrecord

Van onze speciale verslaggever

ROSMALEN, maandag
Een week toptennis bij het Autotron in Rosmalen leverde een bezoekersrecord op. Liefst 60.500 tennisfans kwamen de afgelopen week af op de Ordina Open, waar de titels gingen naar de Tsjechische Klara Koukalova en de Kroaat Mario Ancic. Toernooidirecteur Marcel Hunze toonde zich dan ook een tevreden man, hoewel hij het jammer vond, dat de rol van Nederlandse spelers en speelsters beperkt bleef. Deels kwam dat door blessures (Mischa Krajicek, Sjeng Schalken), deels door tegenvallende prestaties.
Ook de hoofdsponsor sprak van een geslaagd evenement. Zozeer zelfs, dat het contract met de organisatie vroegtijdig werd opengebroken en verlengd tot 2010. Dat was meteen het sein voor Hunze om nog twee banen met een onderlaag van Britse klei te voorzien. „De tennissers waren unaniem positief over de verbeterde kwaliteit van het centre court en baan 1 en 2. Daarom hebben we besloten nog twee banen te gaan renoveren, zodat ook daar de gelijkenis met Wimbledon heel groot wordt.”

Hunze gaat de tribunecapaciteit van het centre court vooralsnog niet uitbreiden. Nu kunnen 8.000 toeschouwers per dag plaatsnemen. „We kunnen meer mensen herbergen, maar ik denk dan in eerste instantie aan het invoeren van een groundpass-systeem. Toeschouwers kunnen dan alle banen bezoeken behalve het centre court. Heel misschien dat we toch gaan bijbouwen, maar het is geen eerste optie.”
pi_28081805
quote:
Op maandag 20 juni 2005 08:27 schreef BliksemSchigt het volgende:

„We kunnen meer mensen herbergen, maar ik denk dan in eerste instantie aan het invoeren van een groundpass-systeem."
Wat een ongelooflijk kutidee zeg.
  maandag 20 juni 2005 @ 12:35:20 #224
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_28085732
Z'n eerste toernooi overwinning pas. Dat verbaasde me.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_28085982
quote:
Op maandag 20 juni 2005 12:35 schreef zjroentje het volgende:
Z'n eerste toernooi overwinning pas. Dat verbaasde me.
Mij eigenlijk ook, hij heeft een dominant spel dat wat meer tites op zou kunnen leveren en hij is mentaal ook sterk vind ik...

Maar een terechte overwinning vind ik.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')