Welnee, een superlullige verstapping..quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:53 schreef Butra het volgende:
Gleed ze uit ofzo?
Jup. Jammer, en geen Sjeng, en geen Michaela volgende week.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:32 schreef evert het volgende:
hij gaat ook niet naar wimbledon, zei net dat hij pas weer de baan opgaat als ie 100% fit is.
Ja klopt, ze zeggen beide iets anders. Net tien minuten geleden zeiden ze de meniscus inderdaad, op het Ordina open. Maar goed, beide is kut, ze mist Wimbledon en das erg zuur.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:39 schreef twentemeisje het volgende:
Michaela heeft volgens NOS Teletekst de kruisband in haar rechterknie gescheurd, volgens Ordina Open website een scheurtje in de meniscus... Operatie en daarna 3-4 weken herstellen. In elk geval geen Wimbledon.![]()
Ja, idd.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:10 schreef Juan Zueco het volgende:
Een gescheurde kruisband herstelt niet in 3-4 weken, een meniscus wel.
J.
het is een krajicekje hequote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:56 schreef zjroentje het volgende:
Minimaal een half jaar. Zeg maar een maand of 8,9.
Die heb ik in 1999 nog zien spelen op een futuretoernooi in Alkmaar die ze won, grappig wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:51 schreef mitt het volgende:
Koukalova eerste finaliste.
Meestal om 13.00 uur, maar het zal vast wel eerder open zijn. Aanvangstijdstip van de finale verschijnt later vanmiddag of vanavond op de website.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:00 schreef Komakie het volgende:
Whhoooohoooo!!!
Ik ben net gebeld door een vriend van me. Hij heeft kaarten gekregen voor de finale van morgen
Maar ehm... weet iemand hoe laat het feest begint daar?
De hele week is het al om 12h begonnen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:33 schreef okee6 het volgende:
[..]
Meestal om 13.00 uur, maar het zal vast wel eerder open zijn. Aanvangstijdstip van de finale verschijnt later vanmiddag of vanavond op de website.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |