Kolere, verbránd. Niet normaal.
Goeie overwinning van Krajicek, al moet gezegd worden dat Cervanova de 1e set werkelijk geen bal over het net kreeg. In de 2e werd het iets beter, maar na de break van Kraai liet Cervanova het compleet lopen. Maar toch wel een paar hele aardige dingen gezien van Misa.
Sowieso niet veel goed tennis gezien vandaag. Ik had geen zin in Dementieva (gisteren al gezien), dus ben ik maar eens gaan kijken bij Garcia-Lopez. Leuke spelert, alleen jammer dat zn Duitse tegenstander te matig is voor dit niveau. Blijf maar lekker in de Bundesliga tennissen.
Ancic - Logtens was wel aardig om te zien. Ancic natuurlijk wel een maatje te groot, maar Logtens liet wel aardige dingen zien.
De held van de dag was toch wel Sanguinetti. Die kerel kan zo mooi boos worden op zichzelf. Als ik het vertel is het niet leuk meer, dat moet je gewoon eens gezien hebben. Briljante vent.
Weinig positiefs van het vrouwenfront vandaag. Alleen Dulko was het bekijken waard, maar die schijnt het met Robredo te doen.
Laatste partij voor mij was Scud tegen Rochus. Heel België was uitgelopen voor Christophe. Leuke sfeer wel. Jammer dat Rochus de 2e set tie-break niet kon pakken. Maarja, wat doe je tegen 6 service winners in een tie-break.
En dan Sjeng, wat loopt die kerel erbij zeg. Slof, slof, slof, slof.
En dan vergeet ik Pavel nog. Die stond weer ouderwets te schelden, en na het laatste punt pakte hij zn tas en liep hij rechtstreeks naar de auto om het park zo snel mogelijk te verlaten.
[ Bericht 9% gewijzigd door Butra op 14-06-2005 23:13:29 ]