Dat moet wel, anders zou Leonie niet op 'm vallen, uiteraard.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:49 schreef Skaai het volgende:
HW is ondanks zijn neukgedrag een toffe peer.
Als hij weet hoe dat voelt dan heeft hij daar beter zicht op toch? En je haalt je eigen stelling onderuitquote:Op zondag 29 mei 2005 11:47 schreef Dada het volgende:
[..]
Onzin Duiveltja, zo kun je voor alles een excuus vinden. Ik heb geen geld dus ga ik heroine verkopen enz. Je hebt principes of je hebt ze nietDat wil natuurlijk niet zeggen dat je niet bepaalde ideeen binnenkrijgt
Ja alles waar hij em inhangt is bekendquote:Op zondag 29 mei 2005 11:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
En hij praat er nog zonder schaamte over ook.
quote:P.S Ik heb zin in woensdag
Heeft ie zo'n lijstje met namen waarvan ie er telkens een afkruist ofzo?quote:Op zondag 29 mei 2005 11:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als je HeatWave heet wel, dus pas maar op.
Wel es van een condoom gehoord?quote:Op zondag 29 mei 2005 11:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zou me kapotschamen als ik HeatWave was.
En ik zou iedere week naar de dokter gaan, want ja, je zou toch denken dat je dan wel al een paar SOA'tjes te pakken zou hebben.
quote:Op zondag 29 mei 2005 11:51 schreef PeRi het volgende:
Ik heb eigenlijk twee fokvriendjes gehad. Maar van die ene kwam ik er later pas achter dat ie een fokker was ook. Maar we hebben niet geneukt, dus dat telt niet.
Ik haal mijn eigen stelling niet onderuit. Dat je bepaalde ideeen krijgt wil nog niet zeggen dat je daar dan maar naar moet handelen.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:50 schreef Duiveltja het volgende:
Als hij weet hoe dat voelt dan heeft hij daar beter zicht op toch? En je haalt je eigen stelling onderuit
Hebben ze een Fok! fotoboek?quote:
quote:Op zondag 29 mei 2005 11:58 schreef Tania18 het volgende:
Waar is toch die goeie ouwe tijd toen meisjes gewoon jongens oppikten in de discotheek en ze meenamen naar de parkeergarage
Ga je nu uit de school klappen Tania?quote:Op zondag 29 mei 2005 11:58 schreef Tania18 het volgende:
Waar is toch die goeie ouwe tijd toen meisjes gewoon jongens oppikten in de discotheek en ze meenamen naar de parkeergarage
*Zoekt fotoboeken waarin PeRi als favo user staatquote:
Beide hebben dat nietquote:Op zondag 29 mei 2005 12:00 schreef Dada het volgende:
[..]
*Zoekt fotoboeken waarin PeRi als favo user staat
quote:Blivox
Ghostbuster
Skaai (niet)
Together-Alone (niet)
woutf
Wat zijn dat nou voor vriendenquote:
O ja johquote:Op zondag 29 mei 2005 12:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ok en nu gaan mensen hele rare dingen over ons denken Tania![]()
Ga jij maar eens even geavanceerd zoekenquote:Op zondag 29 mei 2005 12:03 schreef PeRi het volgende:
Geen van die. En wie is Blivox? Heeft die mij als favo user?
Oh ik weet het alweerquote:Op zondag 29 mei 2005 12:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
Geen van die. En wie is Blivox? Heeft die mij als favo user?
Een vergeten exquote:
Welke ontwikkelingen? Die zijn er namelijk nietquote:Op zondag 29 mei 2005 12:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een ontwikkelingen hier!
Duivel? Kom es vertellen!
quote:Op zondag 29 mei 2005 12:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een volslagen vreemdeling heeft mij als favo Fok!ker.
Oe!quote:Op zondag 29 mei 2005 12:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een volslagen vreemdeling heeft mij als favo Fok!ker.
Edi al gekeken?quote:Op zondag 29 mei 2005 12:12 schreef PeRi het volgende:
Ik was The Motorcycle Diaries aan het kijken. Die ga ik nu afmaken. Dag
yehawquote:A ella le gusta la gasolina (dame mas gasolina!!)
Como le encanta la gasolina (dame mas gasolina!!)
noem jij 'm jezus?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:41 schreef karoltje het volgende:
Jezus wat was ik lam gister.
Dat spul is dan ook zooooo fucking lekkerquote:
Bessen zijn ook gezonder... daar zal 't wel aan liggenquote:Op zondag 29 mei 2005 16:12 schreef karoltje het volgende:
Even de calorietjes opgezocht. Maar in bessen zit gewoon minder dan in bier! Hoe kan dat nou!
!
Als 't uit je porieen komt, dan heb je voor de komende maanden wel genoeg gehadquote:Op zondag 29 mei 2005 16:16 schreef karoltje het volgende:
Met ijs.
Ik heb nu wel mijn wekelijkse portie fruit binnen.
Ik ben zo'n sukkel in dingen opzoeken ... kan 't gewoon niet vindenquote:Op zondag 29 mei 2005 16:24 schreef karoltje het volgende:
*roffel*
Idd, je voorkomt toch niet dat je met een leeg glas staatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |