Een beetje overbelast laten zijn.quote:
Ik zou er niet zo snel één weten. Ik maak bijna altijd gebruik van monorail in plaats van normale rails.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:14 schreef Cerbie het volgende:
Wat is eigenlijk de capaciteit van een enkele spoorlijn en ElmarO, weet jij een mooi treinstation met een grote capaciteit?
Dus ook de must-do 's waar jullie t over hebbenquote:Op zondag 29 mei 2005 12:20 schreef AMD64 het volgende:
* AMD64 is druk bezig met alle plugins vandaag af te hebben.
Dus helaas geen tijd voor SC4 vandaag.
zondequote:Op zondag 29 mei 2005 12:23 schreef Rag het volgende:
Nog twee pics van m'n dorp:
[afbeelding]
[afbeelding]
En straks lekker een meteoriet op m'n wijkje mikken.
![]()
IK ga alles doen (qua goed spul)quote:Op zondag 29 mei 2005 12:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus ook de must-do 's waar jullie t over hebben
iets met textuur kwam ik al tegen enzo
Ik ga het vanmiddag gewoon opnieuw proberen.quote:Op zondag 29 mei 2005 10:43 schreef ElmarO het volgende:
Ik bouw bijna nooit agrarische industrie. Ze nemen veel ruimte in en vervuilen het water behoorlijk. Dus ik zou ze alleen in van die kleine dorpjes bouwen.
En het lijkt me ook handig om toch met openbaar vervoer te gaan werken. Je sims houden niet zo van autovervuiling van de uitlaatgassen.
quote:Op zondag 29 mei 2005 12:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
MOET JE OOK
ONSCHULDIGE SIMS VERMOORDEN
dat welquote:Op zondag 29 mei 2005 12:39 schreef Rag het volgende:
[..]
Zal wel een trein laten ontsporen ipv die meteoriet. Geef toe, tis een stuk humaner.
Die willk ook,quote:Op zondag 29 mei 2005 13:07 schreef MrX1982 het volgende:
Al die plugins moet ik ook eens installeren. Ik heb nu een kale installatie.
Maar ik wacht denk ik ff totdat ik de legale versie heb. Ik speel nu met een illegale versie![]()
gmail.com duss hequote:Op zondag 29 mei 2005 13:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De niet zo legale versie mailen?![]()
*Mail aanzet
Nergensquote:Op zondag 29 mei 2005 13:13 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... is 't vandaag nergens koopzondag ofzo?
Ik krijg ook, na jaren niks doen, ineens zin om te spelen, door het lezen van dit topic natuurlijk
Dat was voor mij de vorige keer een reden om het niet meer te spelenquote:Op zondag 29 mei 2005 13:10 schreef Cerbie het volgende:
Crash, natuurlijk net weer als ik wil gaan saven
Heerlijk dat gmail iddquote:
Gewoon bestellen via Internetquote:Op zondag 29 mei 2005 13:14 schreef Renesite het volgende:
Nergens![]()
De 1e zondag van de maand in het Noorden des land
rene.itzme gmail comquote:Op zondag 29 mei 2005 13:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Heerlijk dat gmail idd![]()
[..]
Gewoon bestellen via Internet
Kan beter ff naar freerecordshop morgen, fiets er praktisch 4 keer langsquote:Op zondag 29 mei 2005 13:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Heerlijk dat gmail idd![]()
[..]
Gewoon bestellen via Internet
Net zo makkelijk iddquote:Op zondag 29 mei 2005 13:17 schreef Renesite het volgende:
Kan beter ff naar freerecordshop morgen, fiets er praktisch 4 keer langs
Kan dat serieus?quote:Op zondag 29 mei 2005 13:17 schreef Renesite het volgende:
rene.itzme gmail com
Love it
Opslag plaats van werkelijk alles![]()
Waar dat dan...quote:Op zondag 29 mei 2005 13:20 schreef MrTorture het volgende:
Ik heb vrijdag alle locale compu-, game- en muziekstores afgelopen, niets gevonden. Fijn op internet besteld
quote:
Maar een bijlage kan maar 20mb zijnquote:Op zondag 29 mei 2005 13:24 schreef Renesite het volgende:
You are currently using 8 MB (0%) of your 2240 MB.![]()
ouch.quote:
Ja hoor. Ik heb zelf meer dan 300 MB aan plugins en bij mij is het goed speelbaar. Alleen bij de eerste keer opstarten moet hij soms wat langer laden, maar dat is het dan wel.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:16 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Dat was voor mij de vorige keer een reden om het niet meer te spelenAls een spel eenmaal crasht na een avond hard werk ofzo, gaat et meteen de kast in
Ik heb dus nu al 240 mods gedownd (ben op de helft van de LOT's op simtropolis) dus ik verwacht nog wel wat meer te downen.
Wordt het spel dan nog wel speelbaar??
-warez link-quote:
proxis.nlquote:
Ik sloop wel wat diensten en wegen in een van m'n grote steden, moet lukkenquote:Op zondag 29 mei 2005 13:48 schreef MrX1982 het volgende:
Heeft er iemand eigenlijk al een ghetto wijk gebouwd?
Zo'n ranzige, zwaar vervuilde wijk met vieze hoogbouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |