das meeer copy past tochquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:27 schreef AMD64 het volgende:
Wie maakt deel 14?
Bedankt voor de tip!quote:Treinen krijg ik meestal ook niet echt goed werkend. Maar je moet ze om ongeveer 10 vakjes neerzetten. Je sims zijn vrij luie wezens. Een andere manier om ze het OV in te dwingen is tol gaan heffen. Dan willen ze toch wel wat sneller van het OV gebruik maken.
wie nietquote:Op dinsdag 31 mei 2005 07:57 schreef Renesite het volgende:
Ik wil steeds zoveel tegelijk
Ik neem aan dat je deze bedoeld? Dan ga ik die ook eens gebruiken. Er moeten nog meer mensen het OV inquote:Op maandag 30 mei 2005 22:27 schreef Cerbie het volgende:
Sims zijn net hollanders als het op geld aankomt
Ik had een kleine brug liggen die er eigenlijk lag om veel brandweer snel op dat eilandje te krijgen als het nodig was. Ook lag er een veerdienst die voor het verkeer bedoeld was.
Iedereen over die brug, leg er een tolpoort in en ineens is de hele brug verlaten
Ik heb van Simtropolis geloof ik ook een mod die parking fines toevoegt bij de stadverordeningen, om ze heel effectief het openbaar vervoer in te jagen, probeer die anders te vinden
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:15 schreef jogy het volgende:
Elke keer als ik dit topic lees heb ik weer zin om Simcity te spelen maar zodra ik dat kreng heb opgestart is die zin alweer weg en stop ik weer na 2 minuten.
Vanavond nog maar weer een poging wagen.
Die is wel kek inderdaad, dat is de enige reden waarom ik mijn super nintendo nog in een doos heb zitten, het enige spel wat ik daar nog van kan vinden is simcityquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:43 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je de oude simcity online spelen
op simcity.com
leuke toetsen combie doen en je had 9.999.999.999 dollar ofzoquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Die is wel kek inderdaad, dat is de enige reden waarom ik mijn super nintendo nog in een doos heb zitten, het enige spel wat ik daar nog van kan vinden is simcity.
Helemaal tof, echt waar.
Komt goed.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:55 schreef MrTorture het volgende:
Ik mag om 16.30 hopen dat-ie in de brievenbus ligt![]()
Ah shit, misquote, doelde op MrTorture (;quote:
Ik ben nu op mijn werk. Dus even gen tijd.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:09 schreef blieblie het volgende:
Komt er nog een aanvulling op het plugin topic??.
Zo een geniaal topic mag natuurlijk niet stil vallen.
Neequote:
Veel mooier en schonerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:01 schreef Renesite het volgende:
Industrie in andere steden bouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |