abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 mei 2005 @ 15:53:14 #51
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_27454404
quote:
Op zondag 29 mei 2005 15:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
Maar het klikt best wel. Dat stomme kind moet gewoon haar vriend dumpen! dat wordt dan de 5e keer ofzo
[..]

Mijn geduld raakt op.
Pfff... ben ik nu de enige die denkt dat dit een van die signalen is waarvan je kunt zeggen: daar komt alleen maar gezeik van?
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_27454431
quote:
Op zondag 29 mei 2005 15:53 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Pfff... ben ik nu de enige die denkt dat dit een van die signalen is waarvan je kunt zeggen: daar komt alleen maar gezeik van?
Dit?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zondag 29 mei 2005 @ 15:59:06 #53
67978 HenryHill
pi_27454577
quote:
Op zondag 29 mei 2005 15:54 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Dit?
Dat ze constant terug blijft komen bij haar ex terwijl jij al een tijd met open armen haar op staat te wachten.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_27455006
quote:
Op zondag 29 mei 2005 15:59 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Dat ze constant terug blijft komen bij haar ex terwijl jij al een tijd met open armen haar op staat te wachten.
Naja, ik hou mijn armen soms krampachtig bij elkaar, probeer niet te veel te laten zien omdat ik bang ben dat het dan gelijk einde verhaal is. Beetje bij beetje open ik mijn armen, maar nu ik vorige week hoorde dat ze weer terug is bij haar ex (dat woord hou ik er nog even in ) vind ik dat ik haar uit m'n hoofd moet zetten, maar het lukt nog slecht. Namelijk, het contact met haar werd net een stuk leuker, en ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze niet vroeg of laat echt een einde aan haar relatie maakt.

Ik zou bijna denken dat ze dat pas echt doet als ze iemand anders vindt, maar ik wil diegene (door hoe ik me voel wel maar ook) vooral niet zijn, aangezien ik geen behoefte heb aan een 'relatiehopper'.
  zondag 29 mei 2005 @ 17:23:32 #55
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27457257
quote:
Op zondag 29 mei 2005 15:49 schreef Frezer het volgende:

[..]

Ik snap je punt wel, maar het licht wel een beetje aan het moment. Als ik verliefd zou zijn zou ik het ook niet voor elkaar krijgen op meerdere paarden te wedden. Echter, ik wordt zelden meteen verliefd op iemand, en op dat moment zie ik het probleem er niet van in meerdere opties open te houden. (overigens heb ik de situatie nooit mee gemaakt)
Zo is het maar net

Van al te netjes gedrag wordt je zelf alleen maar het slachtoffer. Als het er op aankomt kiezen de anderen immers ook voor zichzelf
Vampire Romance O+
pi_27461611
Laat ik het zo zeggen: 'ik zal niet alles inzetten op één paard (ook niet op meerdere), terwijl ik ook alleen over de finish kan gaan'.

That's me en my opinion

Want kom op, ga een beetje op één paard wedden, terwijl ik zonder ook rijk zou kunnen worden.
Als ik dat al zou willen. Wat moet je er dan mee . Hobbelen ja, dat is nog leuk.

ok, ik zit weer behoorlijk in mijn schrijfelement, waardoor alles er weer lekker banaal uit gaat komen waarschijnlijk [
pi_27461723
Oh, en mannen die op meerdere paarden wedden, terwijl ik op dat moment voor één paard ben gegaan of ga. Dat vind ik zwakke paarden en mijn paard moet een rasechte, sterke paard zijn. Halve paarden halen bij mij de finish niet!

zondag 29 mei 2005 @ 20:02:28 #58
67978 HenryHill
pi_27461958
quote:
Op zondag 29 mei 2005 19:54 schreef sweetgirly het volgende:
Oh, en mannen die op meerdere paarden wedden, terwijl ik op dat moment voor één paard ben gegaan of ga. Dat vind ik zwakke paarden en mijn paard moet een rasechte, sterke paard zijn. Halve paarden halen bij mij de finish niet!

Tja, alleen is de kans niet groot dat hij je dat van tevoren vertelt als hij nog een paar andere meiden op het oog heeft. Dus hoe wil je dat op gaan lossen dan?
pi_27463397
quote:
Op zondag 29 mei 2005 20:02 schreef HenryHill het volgende:

Tja, alleen is de kans niet groot dat hij je dat van tevoren vertelt als hij nog een paar andere meiden op het oog heeft. Dus hoe wil je dat op gaan lossen dan?
Niet

Nee hoor, als het niet verteld wordt, heb ik mijn zintuigen en als het wel verteld wordt, weet ik voldoende. Namelijk (voorlopig) niet wedden op één paard, it's a simple. En dan nog zal ik niet zomaar blijven wedden op één paard, maar of en ook niet op meerdere, mocht ik het niet zeker weten. Ik blijf het spel dus open houden, voor hem, maar ook voor mij. Simpel
pi_27463559
En ondertussen wed ik wel op mezelf.
Hoe makkelijk kan een mens denken, hoe moeilijk kan een mens zijn?
pi_27463738
Wat wil je nu eigenlijk zeggen, dat je kiest voor het celibate leven ofzo?
  zondag 29 mei 2005 @ 21:55:03 #62
67978 HenryHill
pi_27465215
quote:
Op zondag 29 mei 2005 21:00 schreef sweetgirly het volgende:
En ondertussen wed ik wel op mezelf.
Hoe makkelijk kan een mens denken, hoe moeilijk kan een mens zijnposten?
Beter zo
pi_27465297
Heeft iemand hier nog wat zinnigs over te zeggen?
quote:
Op zondag 29 mei 2005 16:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik zou bijna denken dat ze dat pas echt doet als ze iemand anders vindt, maar ik wil diegene (door hoe ik me voel wel maar ook) vooral niet zijn, aangezien ik geen behoefte heb aan een 'relatiehopper'.
Diep in m'n hart wil ik er namelijk vol voor gaan, maar ik vrees dat het een gedoemde situatie is.
pi_27465724
quote:
Op zondag 29 mei 2005 21:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat wil je nu eigenlijk zeggen, dat je kiest voor het celibate leven ofzo?

uhm, nee eigenlijk niet
  dinsdag 31 mei 2005 @ 00:14:38 #65
120508 discoducky
Sucks @ bike thievery
pi_27499816
quote:
Op zondag 29 mei 2005 21:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
Heeft iemand hier nog wat zinnigs over te zeggen?
[..]

Diep in m'n hart wil ik er namelijk vol voor gaan, maar ik vrees dat het een gedoemde situatie is.
Geloof in je eigen kunnen (ego) waar koop je dat ?
  dinsdag 31 mei 2005 @ 02:58:11 #66
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_27501795
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 00:14 schreef discoducky het volgende:

[..]

Kun je nergens kopen, dat kun je alleen zelf opbouwen. Helaas voor je Discoducky...
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 13:04:32 #67
120508 discoducky
Sucks @ bike thievery
pi_27510408
Niet voor mij darlin.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 13:22:32 #68
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_27510960
Op meerdere paarden wedden is voor losers.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  dinsdag 31 mei 2005 @ 16:55:40 #69
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_27518199
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 13:04 schreef discoducky het volgende:
Niet voor mij darlin.
Oke als jij het zegt voor jezelf. Dan geloof ik je
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
pi_27520235
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 00:14 schreef discoducky het volgende:

[..]

Het gaat niet om het geloof in mezelf, maar om mijn vermoeden dat een meisje (m/v ) die pas iemand definitief verlaat als ze een alternatief heeft geen ideale partner is. Ik vraag me af of ik daar te zwart-wit in ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')