Pfff... ben ik nu de enige die denkt dat dit een van die signalen is waarvan je kunt zeggen: daar komt alleen maar gezeik van?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
Maar het klikt best wel. Dat stomme kind moet gewoon haar vriend dumpen!dat wordt dan de 5e keer ofzo
[..]
Mijn geduld raakt op.![]()
Dit?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:53 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Pfff... ben ik nu de enige die denkt dat dit een van die signalen is waarvan je kunt zeggen: daar komt alleen maar gezeik van?
Dat ze constant terug blijft komen bij haar ex terwijl jij al een tijd met open armen haar op staat te wachten.quote:
Naja, ik hou mijn armen soms krampachtig bij elkaar, probeer niet te veel te laten zien omdat ik bang ben dat het dan gelijk einde verhaal is. Beetje bij beetje open ik mijn armen, maar nu ik vorige week hoorde dat ze weer terug is bij haar ex (dat woord hou ik er nog even inquote:Op zondag 29 mei 2005 15:59 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Dat ze constant terug blijft komen bij haar ex terwijl jij al een tijd met open armen haar op staat te wachten.
Zo is het maar netquote:Op zondag 29 mei 2005 15:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, maar het licht wel een beetje aan het moment. Als ik verliefd zou zijn zou ik het ook niet voor elkaar krijgen op meerdere paarden te wedden. Echter, ik wordt zelden meteen verliefd op iemand, en op dat moment zie ik het probleem er niet van in meerdere opties open te houden. (overigens heb ik de situatie nooit mee gemaakt)
Tja, alleen is de kans niet groot dat hij je dat van tevoren vertelt als hij nog een paar andere meiden op het oog heeft. Dus hoe wil je dat op gaan lossen dan?quote:Op zondag 29 mei 2005 19:54 schreef sweetgirly het volgende:
Oh, en mannen die op meerdere paarden wedden, terwijl ik op dat moment voor één paard ben gegaan of ga. Dat vind ik zwakke paarden en mijn paard moet een rasechte, sterke paard zijn. Halve paarden halen bij mij de finish niet!
![]()
Nietquote:Op zondag 29 mei 2005 20:02 schreef HenryHill het volgende:
Tja, alleen is de kans niet groot dat hij je dat van tevoren vertelt als hij nog een paar andere meiden op het oog heeft. Dus hoe wil je dat op gaan lossen dan?
Beter zoquote:Op zondag 29 mei 2005 21:00 schreef sweetgirly het volgende:
En ondertussen wed ik wel op mezelf.
Hoe makkelijk kan een mens denken, hoe moeilijk kan een mens zijnposten?
Diep in m'n hart wil ik er namelijk vol voor gaan, maar ik vrees dat het een gedoemde situatie is.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik zou bijna denken dat ze dat pas echt doet als ze iemand anders vindt, maar ik wil diegene (door hoe ik me voel wel maar ook) vooral niet zijn, aangezien ik geen behoefte heb aan een 'relatiehopper'.![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 21:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat wil je nu eigenlijk zeggen, dat je kiest voor het celibate leven ofzo?
Geloof in je eigen kunnen (ego) waar koop je dat ?quote:Op zondag 29 mei 2005 21:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
Heeft iemand hier nog wat zinnigs over te zeggen?
[..]
Diep in m'n hart wil ik er namelijk vol voor gaan, maar ik vrees dat het een gedoemde situatie is.![]()
Kun je nergens kopen, dat kun je alleen zelf opbouwen. Helaas voor je Discoducky...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:14 schreef discoducky het volgende:
[..]
Geloof in je eigen kunnen (ego) waar koop je dat ?
Oke als jij het zegt voor jezelf. Dan geloof ik jequote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:04 schreef discoducky het volgende:
Niet voor mij darlin.
Het gaat niet om het geloof in mezelf, maar om mijn vermoeden dat een meisje (m/vquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:14 schreef discoducky het volgende:
[..]
Geloof in je eigen kunnen (ego) waar koop je dat ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |