toch ga ik em maandag kopen denk ikquote:Op zondag 29 mei 2005 01:01 schreef Avani het volgende:
Ik denk dat de meeste "vrouwtjes" niet op je zwembroek vallen![]()
ik loop meestal jaartje voor, maar ik zie welquote:Op zondag 29 mei 2005 01:34 schreef arnout109 het volgende:
de roze polos zijn wel in deze zomer zag ik dus mss kan het wel hehe
Een roze polo is dus duidelijk niet hetzelfde als een roze bloemetjes zwembroek hèquote:Op zondag 29 mei 2005 01:34 schreef arnout109 het volgende:
de roze polos zijn wel in deze zomer zag ik dus mss kan het wel hehe
zelfde kleurquote:Op zondag 29 mei 2005 01:35 schreef Avani het volgende:
[..]
Een roze polo is dus duidelijk niet hetzelfde als een roze bloemetjes zwembroek hè![]()
Je zou bij mij vlug buitenvliegen mocht je dat aan hebbenquote:Op zondag 29 mei 2005 00:41 schreef Woutey het volgende:
Ik wil voor de zomer in salou een roze bloemtjes zwembroek
is dit te gay of is dit wel oke?
jaaaaa geen ballenknijper uiterraardquote:Op zondag 29 mei 2005 01:38 schreef arnout109 het volgende:
het natuurlijk altijd nog beter dan zon ballenknijp geval van een zwemonderbroek
oke mooiquote:Op zondag 29 mei 2005 01:38 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Je zou bij mij vlug buitenzwieren mocht je dat aan hebbenen ja ik ben gay
![]()
OT?quote:Op zondag 29 mei 2005 01:41 schreef Sakura het volgende:
Een zwembroek, wat ouderwet, lang leve het naaktstrand
Als je zo zwaar hetero bent....quote:
De massa ligt met zijn neus in het zand of is lekker aan het drijven op zee...quote:Op zondag 29 mei 2005 00:41 schreef Woutey het volgende:
Ik wil voor de zomer in salou een roze bloemtjes zwembroek
is dit te gay of is dit wel oke?
Ik zelf vind dat dit zo fout is dat het juist vet wordt, normaal doe ik maar wat ik zelf vind, maar salou is toch de massa. Dus wat vindt de massa?
Ik had even een "What the" gedachte bij je ondertitelquote:Op zondag 29 mei 2005 01:38 schreef andromeda1968 het volgende:
Alleen bij mijn ondertitle?quote:Op zondag 29 mei 2005 10:59 schreef Realzm het volgende:
[..]
Ik had even een "What the" gedachte bij je ondertitel
correctie, signature.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2005 15:26 schreef Realzm het volgende:
[..]
correctie, signature.
je weet wel van, "Realm, Sex and Champagne that is my Live" en ik heb dan Realzm ipv Realm maar ik hoor toch niet tot jouw... ach laat maar![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 18:10 schreef Skv het volgende:
Ik wil er een met een grote roze ster op de achterkant.
quote:Op zondag 29 mei 2005 10:38 schreef sundae het volgende:
Je doet altijd wat je zelf wilt, je loopt een jaar voor, je vind het een heel vet idee5..
Maar je gaat hier wel vragen wat je moet doen en of het leuk is?
Misschien moet je aan 1 van je vrienden vragen of ze ook zo'n broek willen, dan ben je iig niet de enige die voor lul staat in Salou..
Stoma nemen en gaatje knippen..quote:Op maandag 30 mei 2005 19:53 schreef Skv het volgende:
Ik wil er serieus 1 met een grote roze ster.
Waar kan je dat halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |