Neequote:Op maandag 30 mei 2005 14:54 schreef Gstyles het volgende:
TS ben je teruggegaan naar het restaurant?????
Dat denk ik ook in alle eerlijkheid.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:04 schreef Scandalous het volgende:
Goed zo. Niks mee doen, dat meisje is gewoon aan het werk en zit echt niet op versierpogingen te wachten.
In Maarssenquote:Op maandag 30 mei 2005 15:30 schreef kebabkever het volgende:
vraag: welk restaurant was het?
Juist daarom moet je wel terug gaan, anders blijft het zo.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:19 schreef PPWB84 het volgende:
ja ik zie mezelf al terugkomen. Als ik nou zou barsten van t vertrouwen, maar zij deed gewoon haar werk en ik vond haar leuk. Ik geef mezelf realistisch gezien te weinig kans om er weer naartoe te gaan. En ik doe dit niet vaak, anders zou t ook misschien wat makkelijker gaan...maar ik kan het mezelf ook niet echt kwalijk nemen dat ik niks gedaan heb. Het was vrij lastig. Maar wel jammer.
Dat is niet het probleem van TS...quote:Op maandag 30 mei 2005 15:04 schreef Scandalous het volgende:
Goed zo. Niks mee doen, dat meisje is gewoon aan het werk en zit echt niet op versierpogingen te wachten.
Um, juist wel, want zij zal echt niet reageren met 'OMG wat leuk iemand die me wil versieren!!'... niet doen dus.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:19 schreef Modwire het volgende:
Dat is niet het probleem van TS...
Ik zou terug gaan![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |