Je kent er teveel gewicht aan toe. Die "mensen die alles er ongegeneerd uitflappen" zijn niet per se stom bezig, die zijn gewoon minder bang om op hun bek te gaan, that's all...quote:Op zondag 29 mei 2005 03:06 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
voor iemand die het durft wel ja... en dat schijnen mensen maar niet te beseffen.. de mensen die alles er zo maar ongeneerd eruit durven te flappen... is leuk... maar ook niet altijd goed... die gulden middenweg
Ik zal maar niet gaan zeggen dat het misschien wel je droomvrouw was, en dat ze zich de hele avond onzeker heeft afgevraagd wanneer je d'r nou zou vragen enzo...quote:Op zondag 29 mei 2005 03:22 schreef PPWB84 het volgende:
Maar als ik morgen wakker word ben ik dr hopelijk alweer vergeten
Ik ken er zeker niet te veel gewicht aan toe.. vaak zijn het die mensen die er alles uit flappen die zelf maar vinden dat die dingen niet te zwaar opgevat moeten nemen, terwijl als het andersom gebeurd het huis te klein is. Je mag best nadenken over iets... alleen te veel is ook were niet goedquote:Op zondag 29 mei 2005 03:22 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Je kent er teveel gewicht aan toe. Die "mensen die alles er ongegeneerd uitflappen" zijn niet per se stom bezig, die zijn gewoon minder bang om op hun bek te gaan, that's all...
You win some, you lose some. That's the name of the game.
Speel je mee, of sta je aan de kantlijn te kijken. Daar gaat het om.![]()
Ik weet het maar die guldenmiddenweg blijft een feit, die's niet voor niets verguld.quote:Op zondag 29 mei 2005 03:21 schreef PPWB84 het volgende:
Ja Counting Crows vind ik ook heel mooiMaar Goodnight Elisabeth gaat meer over een stukgelopen relatie helaas...nog een liedje over deze situatie of iets dat in de buurt komt? Anders moet ik dr misschien zelf een schrijven.
Voor TS loopt het dan fout ja. Voor haar staan er morgen weer 10 andere klanten in de rij, van wie er tenminste 5 de ballen hebben om hun mond open te trekken.quote:Op zondag 29 mei 2005 03:31 schreef Northside het volgende:
Weet je waar het allemaal fout loopt? Bij die vreemde "regel" dat van ons mannen verwacht wordt dat wij de vrouwen wel versieren, maar dat is off-topic...
Het lijkt erop dat je als man wel moet. Maar het was een heel leuk meisje, maar ze heeft zich niet de hele avond onzeker afgevraagd wanneer ik dr ging vragen denk ik. Daar was ze toch iets te zelfverzekerd voor. Ik wilde dr helpen door mn garnalencocktalschaaltje op de borden aan t stapelen die ze al aan het opstapelen was, maar ze zei dat ze liever eerst de andere grote borden er nog op wou stapelenquote:Op zondag 29 mei 2005 03:31 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik zal maar niet gaan zeggen dat het misschien wel je droomvrouw was, en dat ze zich de hele avond onzeker heeft afgevraagd wanneer je d'r nou zou vragen enzo...
Weet je waar het allemaal fout loopt? Bij die vreemde "regel" dat van ons mannen verwacht wordt dat wij de vrouwen wel versieren, maar dat is off-topic...
Ik ben het wel grotendeels met je eensquote:Op zondag 29 mei 2005 03:36 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Voor TS loopt het dan fout ja. Voor haar staan er morgen weer 10 andere klanten in de rij, van wie er tenminste 5 de ballen hebben om hun mond open te trekken.
Om het verhaal maar even te relativeren, zeg maar.
Chiao, ik ben snurken
En dan wel met geluid he.. anders staat het nog engerquote:Op zondag 29 mei 2005 03:39 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Ik ben het wel grotendeels met je eensVolgende keer misschien toch maar gewoon mond opendoen.
Nou voel ik me weer geroepen om te zeggen dat ze misschien wel helemaal geen vriend heeft, en naarstig op zoek is naar een lieve gevoelige man (dat ben jij dan) die goed voor d'r zorgt. En dat als je d'r echt echt echt speciaal vond... je morgen terug moet gaan. (en nee, ik ben niet de baas van het restaurant, ik word er niks beter van)quote:Op zondag 29 mei 2005 03:44 schreef PPWB84 het volgende:
ach ze had vast al een vriend...:P
Misschien valt ze wel op mannen met geldquote:Op zondag 29 mei 2005 03:54 schreef PPWB84 het volgende:
Ja ik ga daar nou elke avond eten haha. Zou t op gaan vallen. In ieder geval in mn portemonnee.
Ohja.. dat is ook weer een ander (niet leuk) uiterste... je gaat dan toch gewoon niet mee neem ik aan he? debiele vrienden...quote:Op zondag 29 mei 2005 04:08 schreef IceHeat het volgende:
Ik heb welles een serveester gehad die mij leuk vond, en ik haar niet, en nu nemen mijn vrienden mij vanwege haar de hele tijd naar dat restaurant![]()
"Mag ik nog een kraanwater aub"quote:Op zondag 29 mei 2005 04:10 schreef PPWB84 het volgende:
Als ze valt op mannen met geld is het helemaal kansloos. Nou ja ik ben wel aan t werk, maar krijg pas over een paar weken uitbetaald. Ik kan wel elke dag een ijsthee halenEn dan hopen dat mevrouw mij bediend. Maar dat ga je dan ook merken, want als ze dan komt dan wil je dr nog wel een keer voorbij zien komen en zo gaan dr heel wat ijsthee doorheen.
"A yellow shower is fine by me"quote:Op zondag 29 mei 2005 04:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
"Een koude douche kun je krijgen"![]()
Nee, want dat ben ik niet met je eens. Het gaat simpelweg om het feit dat er een leuk meisje mij bediende en dat ik me afvraag hoe ik daarmee in contact kan komen. Voor zover ik me kan herinneren heb ik niet echt aan sex gedacht eigenlijk.quote:Op zondag 29 mei 2005 04:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
![]()
TS, geef maar gewoon toe dat je een geile beer bent...
In je onderbewustzijn dacht je wel aan keiharde sex maar dat heb je nu nog niet door...quote:Op zondag 29 mei 2005 04:27 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Nee, want dat ben ik niet met je eens. Het gaat simpelweg om het feit dat er een leuk meisje mij bediende en dat ik me afvraag hoe ik daarmee in contact kan komen. Voor zover ik me kan herinneren heb ik niet echt aan sex gedacht eigenlijk.
Op ieder potje past een dekselquote:Op zondag 29 mei 2005 03:50 schreef Northside het volgende:
[..]
Nou voel ik me weer geroepen om te zeggen dat ze misschien wel helemaal geen vriend heeft, en naarstig op zoek is naar een lieve gevoelige man (dat ben jij dan) die goed voor d'r zorgt. En dat als je d'r echt echt echt speciaal vond... je morgen terug moet gaan. (en nee, ik ben niet de baas van het restaurant, ik word er niks beter van)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |