abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27442360
Ik was net uit eten en daar was me toch een leuk meisje dat ons bediende zeg! Maar ja, wat dan? Ik zat te bedenken wat ik hier mee aan moest en uiteindelijk had ik het er met mn zwager over dat ik haar een leuk meisje vond, maar hij zei dat dit niet echt de juiste gelegenheid was om iemand beter te leren kennen. Daar heeft hij natuurlijk gelijk in, maar het frustreerde me toch enigzins. Ik zat zelf al te bedenken hoe ik haar in vredesnaam beter moet leren kennen. 'Heb je msn? ' vragen vond ik toch enigzins lomp. Ik zou ook op dr af kunnen lopen en haar kunnen vragen of ik haar beter mocht leren kennen ofzo. Het viel me al mee dat ik er serieus over nadacht, want ik ben toch enigzins verlegen en de kans is natuurlijk groot dat ze nee zegt, want ze kent me niet eens als ze me al een beetje leuk zou vinden. Dus eigenlijk was ik alleen maar lief tegen dr aan t lachen als ze weer eens langskwam. Uiteindelijk kwam een ander meisje ons helpen en gingen we naar huis. Ik heb dus niets gevraagd...Maar het was natuurlijk ook niet de ideale gelegenheid om iemand beter te leren kennen. Iemand van jullie dit wel eens meegemaakt en wat hebben jullie toen gedaan? Ik vraag me af of ik voortaan gewoon mn kans moet wagen...dat ben ik ook wel van plan bij t uitgaan ofzo. Maar in zo'n restaurant was het toch wat moeilijk.
  † In Memoriam † zondag 29 mei 2005 @ 00:14:15 #2
47213 ArmaniMania
pi_27442519
juist in een restaurant is het wat makkelijker dan in een disco ofzo. Je had haar een papiertje in haar handen kunnen drukken met je tel.nr.

I would.
pi_27442671
Misschien...dat is wat ik me afvraag. Moet ik msischien wat 'brutaler' zijn....moet ik als ik een leuk meisje zie gewoon zeggen dat ik haar een leuk meisje vind...wat zouden vrouwen daarvan vinden. Zou ze dat als compliment zien, of als weer een opdringerige kansloze kwast
pi_27442723
Je tel.nr. bij het geld bij de rekening stoppen en het aan haar geven. Dat had je kunnen doen.

ps. als je er dan nog eens 5 euro "fooi" bijlegt voor een drankje, komt het vast wel goed
pi_27442790
quote:
Op zondag 29 mei 2005 00:06 schreef PPWB84 het volgende:
Ik was net uit eten en daar was me toch een leuk meisje dat ons bediende zeg! (...)
Ik heb dat regelmatig, maar dan doe ik helemaal niets. Ik vind het zo stom om dan meteen je telefoonnummer te geven, ik vind dat behoorlijk fout overkomen.
Maar het gevoel wat daarop volgt is het gevoel dat je zelf stom bezig bent geweest door niets te doen. Kort gezegd heb je dus geen ene reet aan deze reactie.

Groeten,
Croupouque.
pi_27442827
Ik vind het geven van je telefoonnummer juist heel sympathiek:

- Ze kan de stoute schoenen aantrekken en je bellen voor een date.
- Ze kan je een smsje sturen, met een reactie om 't even; lekker laagdrempelig
- Ze kan niets doen. Voel je iig altijd nog beter dan als je niets gedaan hebt. Dat ze niet reageert, is niet zo gek. Ze kent je niet
pi_27442899
quote:
Op zondag 29 mei 2005 00:31 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Ik vind het geven van je telefoonnummer juist heel sympathiek:

- Ze kan de stoute schoenen aantrekken en je bellen voor een date.
- Ze kan je een smsje sturen, met een reactie om 't even; lekker laagdrempelig
- Ze kan niets doen. Voel je iig altijd nog beter dan als je niets gedaan hebt. Dat ze niet reageert, is niet zo gek. Ze kent je niet
Ja en voor het zelfde geldt gebeurt er wat.
"Nooit geschoten..."
  zondag 29 mei 2005 @ 00:38:02 #8
6941 APK
Factual, I think.
pi_27442936
Had je de indruk dat ze jou ook leuk vond?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_27442957
quote:
Op zondag 29 mei 2005 00:24 schreef PPWB84 het volgende:
Misschien...dat is wat ik me afvraag. Moet ik msischien wat 'brutaler' zijn....moet ik als ik een leuk meisje zie gewoon zeggen dat ik haar een leuk meisje vind...wat zouden vrouwen daarvan vinden. Zou ze dat als compliment zien, of als weer een opdringerige kansloze kwast
Complimenten vindt iedereen leuk normaliter, vrouwen zeker.

Ga er nog een keertje eten als je haar echt leuk vindt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zondag 29 mei 2005 @ 00:45:05 #10
80697 trith
"Powah!"
pi_27443047
"" Heb je msn? ""
pi_27443135
"heb je een webcam? "
pi_27443166
Ts, dit ga je nog veel vaker meemaken, geniet van het uitzicht en move on
pi_27443174
quote:
Op zondag 29 mei 2005 00:35 schreef shredder het volgende:

[..]

Ja en voor het zelfde geldt gebeurt er wat.
"Nooit geschoten..."
ja maar de kans dat ze dan terugbelt is wel heel klein Maar ja, het is iig iets.
pi_27443192
quote:
Op zondag 29 mei 2005 00:38 schreef APK het volgende:
Had je de indruk dat ze jou ook leuk vond?
Nou dat was moeilijk te oordelen...ze lachte wel, maar dat deed ze tegen iedereen. Niet echt de indruk dat ze me speciaal vond ofzo...
  zondag 29 mei 2005 @ 00:56:16 #15
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_27443231
quote:
Op zondag 29 mei 2005 00:51 schreef menesis het volgende:
"heb je een webcam? "
asl ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zondag 29 mei 2005 @ 00:58:21 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_27443270
quote:
Op zondag 29 mei 2005 00:54 schreef PPWB84 het volgende:

Nou dat was moeilijk te oordelen...ze lachte wel, maar dat deed ze tegen iedereen. Niet echt de indruk dat ze me speciaal vond ofzo...
Ik vroeg dat omdat je in de OP schreef dat 'uiteindelijk' een ander meisje jullie kwam helpen.
Dat vind ik een beetje raar, normaal bedien je iemand en breng je dan ook de rekening, toch?
Zeker als iemand de hele tijd naar je lacht, ik zou dan denken: 'YES! big tip!'.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 29 mei 2005 @ 00:59:18 #17
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_27443289
Sorry ik heb het niet gemerkt, maar nu je het zegt.. Het viel me wel een beetje op, want ik was vooral naar je zwager aan het kijken, want die wil mij nog steeds in bed krijgen, sinds dat wij het gedaan hebben... Dus ja moeilijke situatie he
Sappig !!
  zondag 29 mei 2005 @ 01:08:25 #18
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_27443412
quote:
Op zondag 29 mei 2005 00:59 schreef Loontjah het volgende:
Sorry ik heb het niet gemerkt, maar nu je het zegt.. Het viel me wel een beetje op, want ik was vooral naar je zwager aan het kijken, want die wil mij nog steeds in bed krijgen, sinds dat wij het gedaan hebben... Dus ja moeilijke situatie he
Als je het nu een beetje fatsoenlijk had uitgewerkt was het misschien nog grappig geweest
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  zondag 29 mei 2005 @ 01:12:43 #19
12237 Phaedrus
Nu met transparante avatar!
pi_27443462
Tenzij je een voorkeur hebt voor 14jarige Breezah-sletjes NOOIT met een onbekende vrouw over MSN beginnen.
Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it.
pi_27443498
quote:
Op zondag 29 mei 2005 00:58 schreef APK het volgende:

[..]

Ik vroeg dat omdat je in de OP schreef dat 'uiteindelijk' een ander meisje jullie kwam helpen.
Dat vind ik een beetje raar, normaal bedien je iemand en breng je dan ook de rekening, toch?
Zeker als iemand de hele tijd naar je lacht, ik zou dan denken: 'YES! big tip!'.
Nou dat deed ze dus niet, maar uiteindelijk had ik maar besloten dat ik toch maar niks moest doen...maar het is wel irritant. Volgens mij kun je beter het risico nemen. Nu heb ik er toch ook niks aan overgehouden...maar ja als ze me afgewezen had word ik daar ook niet vrolijker van. Maar dan zou ik het in ieder geval geprobeerd hebben.
pi_27443550
quote:
Op zondag 29 mei 2005 01:17 schreef PPWB84 het volgende:
maar ja als ze me afgewezen had word ik daar ook niet vrolijker van. Maar dan zou ik het in ieder geval geprobeerd hebben.
En een ervaring rijker. Maar het is gemakkelijker gezegd dan gedaan.
  zondag 29 mei 2005 @ 01:22:11 #22
84524 Morwen
I got life
pi_27443559
Mja, je bent daar al niet meer dus wat wil je met dit topic?

Als je haar echt leuk vind, teruggaan morgen en als dat niet zo is (achteraf) dan niet

Meer kan ik er niet van maken op dit moment, beetje mosterd na de maaltijd......too little, too late. Nou ja, you get the picture
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_27443625

Ik heb dat een keertje geprobeerd, tel.nr geven. De ongeschreven regel "nee heb je, ja kun je krijgen" ging niet echt op. Nee had ik, maar toen ik het briefje voor haar achterliet, mét de boodschap dat ze het niet op haar werk moest lezen, gebeurde het volgende:
Thuis aangekomen werd ik gebeld door haar werkgever (mijn nr. stond op het briefje natuurlijk ), die mij "vriendelijk" mededeelde dat haar stagiare van dit soort 'praktijken' absoluut niet gediend was zeg maar gerust doodsbang, anders zou ze het zelf wel tegen me gezegd hebben en dat zij de politie zou inschakelen als ik hiermee door zou gaan.

Hierna voelde ik mij een vieze stalker, een boosdoener, een boeman. Dit was drie jaar geleden, sindsdien heb ik nooit meer een approach gemaakt (en dus nog steeds single).
Snerd-project afgerond! :D
Bedroevende resultaten ;(
pi_27443644
quote:
Op zondag 29 mei 2005 01:28 schreef CraVeMaN het volgende:

Ik heb dat een keertje geprobeerd, tel.nr geven. De ongeschreven regel "nee heb je, ja kun je krijgen" ging niet echt op. Nee had ik, maar toen ik het briefje voor haar achterliet, mét de boodschap dat ze het niet op haar werk moest lezen, gebeurde het volgende:
Thuis aangekomen werd ik gebeld door haar werkgever (mijn nr. stond op het briefje natuurlijk ), die mij "vriendelijk" mededeelde dat haar stagiare van dit soort 'praktijken' absoluut niet gediend was zeg maar gerust doodsbang, anders zou ze het zelf wel tegen me gezegd hebben en dat zij de politie zou inschakelen als ik hiermee door zou gaan.

Hierna voelde ik mij een vieze stalker, een boosdoener, een boeman. Dit was drie jaar geleden, sindsdien heb ik nooit meer een approach gemaakt (en dus nog steeds single).
Ow please, al was het zo, dat hoef jij je toch niet aan te trekken.
  zondag 29 mei 2005 @ 01:32:10 #25
84524 Morwen
I got life
pi_27443661
@craveman

En dat was na 1 briefje Vreemd
Only Human
pi_27443678
quote:
Op zondag 29 mei 2005 01:28 schreef CraVeMaN het volgende:

Lullig
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  zondag 29 mei 2005 @ 01:39:57 #27
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_27443754
Gewoon even naar de "wc" gaan als ze ergens bij de bar of gang loopt en haar aanspreken, of gewoon langs lopen en kijken hoe ze op je reageert als je dr aankijkt. Glimlacht ze herkennend kan je dr aanspreken dat je nog wel een keertje door haar bediend wil worden
Liftverhalen http://liftendehollander.web-log.nl
Enjoy Life. Always Look For Adventure.
The Sun. The Water. The Wind. The Snow. The Adrealine Thats the Ultimate.
pi_27443820
quote:
Op zondag 29 mei 2005 01:22 schreef Morwen het volgende:
Mja, je bent daar al niet meer dus wat wil je met dit topic?

Als je haar echt leuk vind, teruggaan morgen en als dat niet zo is (achteraf) dan niet

Meer kan ik er niet van maken op dit moment, beetje mosterd na de maaltijd......too little, too late. Nou ja, you get the picture
Ja ik snap wat je bedoelt. Maar het lijkt me iets wat wel vaker voorkomt en ik vroeg me af hoe anderen hiermee zijn omgegaan en wat ik de volgende keer het beste kan doen
pi_27443829
quote:
Op zondag 29 mei 2005 01:46 schreef PPWB84 het volgende:

[..]

Ja ik snap wat je bedoelt. Maar het lijkt me iets wat wel vaker voorkomt en ik vroeg me af hoe anderen hiermee zijn omgegaan en wat ik de volgende keer het beste kan doen
Ga je nog een keertje terug of niet?
  zondag 29 mei 2005 @ 01:51:25 #30
84524 Morwen
I got life
pi_27443856
quote:
Op zondag 29 mei 2005 01:46 schreef PPWB84 het volgende:

[..]

Ok, dan vind je genoeg nuttige tips in dit topic Niks aan toe te voegen verder
Only Human
pi_27443899
quote:
Op zondag 29 mei 2005 01:48 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ga je nog een keertje terug of niet?
Ik vrees dat dat vrij kansloos is...
pi_27443941
quote:
Op zondag 29 mei 2005 01:57 schreef PPWB84 het volgende:

[..]

Ik vrees dat dat vrij kansloos is...
Met die instelling wel. Maar dan nog, kun je je serveersterversierskills oefenen.
  zondag 29 mei 2005 @ 02:08:16 #33
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_27444003
Dat geklooi met briefjes en telefoonnummers moet je sowiezo niet aan beginnen, althans: niet doen als je haar niet minstens 'in het echie' hebt gesproken. Dat is natuurlijk alleen maar mijn mening, maar plaats jezef eens in haar schoenen: wat zou jij denken als je genoeg aandacht krijgt van alle soorten mannen, waarvan de helft een creep lijkt? "Hey lekker ding, heb je zin om na werktijd een lolletje mee te maken? Ik zal je de tijd van je leven geven!" etc...

TS, ken je het verschil tussen een leuk meisje die totaal niet geinteresseerd is in je, en een leuk meisje waarbij je het gevoel krijgt iets te moeten doen (maar je weet eigenlijk niet wat)? Als ze in de laatste categorie valt:
Loop weg van je vrienden/familie en spreek haar aan (op een plek waar niet al haar collega's staan). En dan zeg je niet je pseudo-briljante openingszin waarop je een half jaar hebt lopen broeden, maar gewoon "hoi! Hoe gaat 't?". M.a.w.: normale gespreksstof.

- Waarom aanspreken: laat haar zien dat je niet zo'n wereldvreemde creep bent, maar een normale, gezellige jongen. Ze hoeft niet bang te zijn voor jou, je maakt gewoon een praatje met haar. Je bent sociaal, je weet hoe je met mensen om moet gaan, dus ze hoeft zich niet druk te maken over wat voor'n wereldvreemd figuur er nu weer op haar loopt te geilen. Je bent een normale, relaxte jongen.

- Waarom weglopen van jouw kennisen en haar collega's: dat voorkomt dat een van jullie beiden zich in een rol gedwongen voelt. In jouw geval voorkomt het dat je het idee heb dat je hele familie kijkt (wat ook zal gebeuren). En in haar geval voorkomt het dat zij zich zo zal gedragen dat ze niet af wil gaan voor haar collega's (en dus alleen maar halfslachtige antwoorden zal geven waardoor je alleen nog maar harder aan jezelf gaat twijfelen)...

Idd, je moet jezelf flink bij de kloten pakken en die kans wagen. Maar wat kan er in het ergste geval gebeuren? Ze zegt "ik heb al een vriend" of "je lijkt me aardig, maar niet op *die* manier". So what!?
Je bent niet in elkaar geslagen door een berg opgefokte collega's, je bent niet voor lul gezet op het 8 uur journaal: het enige wat zij zegt is: "door de indruk die ik in deze paar minuten heb gekregen, lijk je me niet ideaal"

En dan!? Dat is niet jouw schuld. Dat kan aan vanalles liggen: misschien valt ze niet op jongens die (...bla bla bla). Misschien is ze al een paar maanden verliefd op een andere kerel.. So what! Ze zal je echt niet uitlachen tegenover al haar collega's (tenzij je een ontzettende klootzak bent, wat per definitie niet gebeurt bij verlegen jongens)....

Maar wat je ook doet: je moet de ballen hebben om de eerste stap te zetten... als je dat niet durft, dan red je de rest ook niet. Zo makkelijk is het.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zondag 29 mei 2005 @ 02:10:19 #34
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_27444029
gisteren zat er een leuke jongen aan de tafel tegenover me in de wok n roll
met zn ouders..
en ik was ook laf
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  zondag 29 mei 2005 @ 02:40:24 #35
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27444279
De titel en je icoon zeggen me genoeg... net zo'n romanticus als ik... maar wel een die niks durft

"We're gotta buy an electric guitar and learn.. learn how to play"

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_27444313
quote:
Op zondag 29 mei 2005 00:06 schreef PPWB84 het volgende:
. Ik heb dus niets gevraagd...Maar het was natuurlijk ook niet de ideale gelegenheid om iemand beter te leren kennen. Iemand van jullie dit wel eens meegemaakt en wat hebben jullie toen gedaan? Ik vraag me af of ik voortaan gewoon mn kans moet wagen...dat ben ik ook wel van plan bij t uitgaan ofzo. Maar in zo'n restaurant was het toch wat moeilijk.
En nou zal je haar waarschijnlijk je hele leven nooit meer zien. Jammer en helaas, kans gehad, beurt voorbij. Volgende keer aan je zwager vragen of ie je een schop tegen je enkels wil geven als je droomvrouw weer langsloopt. Als je dan schreeuwt van de pijn heb je in ieder geval d'r aandacht. Daarna nog een fijne opmerking eruit gooien is het makkelijke gedeelte...
Ja, ik generaliseer.
  zondag 29 mei 2005 @ 02:46:37 #37
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27444321
quote:
Op zondag 29 mei 2005 02:41 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Waar? Op Fok, of op GeenStijl? ben niet zo thuis op geenstijl.nl namelijk...
http://www.geenstijl.nl/merchandise.html
  zondag 29 mei 2005 @ 02:48:49 #38
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27444336
quote:
Op zondag 29 mei 2005 02:45 schreef Northside het volgende:

[..]

En nou zal je haar waarschijnlijk je hele leven nooit meer zien. Jammer en helaas, kans gehad, beurt voorbij. Volgende keer aan je zwager vragen of ie je een schop tegen je enkels wil geven als je droomvrouw weer langsloopt. Als je dan schreeuwt van de pijn heb je in ieder geval d'r aandacht. Daarna nog een fijne opmerking eruit gooien is het makkelijke gedeelte...
Tja issow... maargoed als je echt denkt dat er een vonk was (en dan in dat egval van beide kanten de verlegenheid de overmacht had), moet je daar (op dezelfde dag) gewoon nog eens gaan eten denk...

psst bold hoeft niet hoor...
pi_27444365
quote:
Op zondag 29 mei 2005 02:27 schreef Dakota het volgende:
[afbeelding]

blauwe broek zwart truitje dan ?
wil je mij bedienen?...
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  zondag 29 mei 2005 @ 02:56:48 #40
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_27444402
quote:
@Dakota:
Klik
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_27444405
Ik had niet echt t idee dat er een vonk was van beide kanten helaas...maar we hadden ook amper contact. Darnaast was ze druk aan t werk dus zomaar even met dr praten was ook wat moeilijk.
  zondag 29 mei 2005 @ 03:00:35 #42
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27444423
quote:
Op zondag 29 mei 2005 02:57 schreef PPWB84 het volgende:
Ik had niet echt t idee dat er een vonk was van beide kanten helaas...maar we hadden ook amper contact. Darnaast was ze druk aan t werk dus zomaar even met dr praten was ook wat moeilijk.
Tja ik ken de situatie maar al te goed hoor.. zo vaak gehad.. nooit iets mee gedaan... vooral ook omdat die meisjes naar elke klant zo doen en ik toch denk dat ik het me verbeeld, dat dit nou net naar mij meer zou zijn als naar de rest... mja... de situatie moet er ook wel heel erg naar zijn wil ik eens een poging wagen eigenlijk... zoals hierboven staat zou ene wat klunzige aktie mij vaak wel op weg helpen... wellicht valt zo'n situatie onopvallend te forceren..

[ Bericht 18% gewijzigd door Copycat op 29-05-2005 10:28:50 ]
pi_27444437
quote:
Op zondag 29 mei 2005 02:57 schreef PPWB84 het volgende:
Je verwacht toch niet dat je droomvrouw gewoon in je schoot komt vallen he? Nou ja, erop hopen kan altijd, maar als je iets meer zekerheid wil zal je toch een risico moeten nemen.

"Zin om na je werk ergens een kop koffie te drinken?" is snel gezegd...
Ja, ik generaliseer.
  zondag 29 mei 2005 @ 03:06:10 #44
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_27444442
Al die wijven in de bediening zijn lekker, daar zijn ze voor ingehuurd ..... dus dit ga je nog vaaaaaaaaaak meemaken
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zondag 29 mei 2005 @ 03:06:36 #45
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27444443
quote:
Op zondag 29 mei 2005 03:04 schreef Northside het volgende:

[..]

Je verwacht toch niet dat je droomvrouw gewoon in je schoot komt vallen he? Nou ja, erop hopen kan altijd, maar als je iets meer zekerheid wil zal je toch een risico moeten nemen.

"Zin om na je werk ergens een kop koffie te drinken?" is snel gezegd...
voor iemand die het durft wel ja... en dat schijnen mensen maar niet te beseffen.. de mensen die alles er zo maar ongeneerd eruit durven te flappen... is leuk... maar ook niet altijd goed... die gulden middenweg

"...en ik sleep me naar de voordeur
en dan kijk ik is die middenweg al vrij..."
pi_27444454
quote:
Op zondag 29 mei 2005 03:06 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

voor iemand die het durft wel ja... en dat schijnen mensen maar niet te beseffen.. de mensen die alles er zo maar ongeneerd eruit durven te flappen... is leuk... maar ook niet altijd goed... die gulden middenweg

Dan toch maar de zwager tegen z'n enkel laten schoppen? LEg je lot in handen van een ander, wel zo makkelijk...
Ja, ik generaliseer.
  zondag 29 mei 2005 @ 03:12:33 #47
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27444469
quote:
Op zondag 29 mei 2005 03:10 schreef Northside het volgende:

[..]

Dan toch maar de zwager tegen z'n enkel laten schoppen? LEg je lot in handen van een ander, wel zo makkelijk...
jup da's waar
pi_27444485
quote:
Op zondag 29 mei 2005 03:06 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Mooi he Acda en de Munnik
  zondag 29 mei 2005 @ 03:17:27 #49
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27444496
quote:
Op zondag 29 mei 2005 03:15 schreef PPWB84 het volgende:

[..]

Mooi he Acda en de Munnik
Jup En CC... ik zei al.. we zijn te poëtisch.. te weinig grotebekkerig... maar bedenk het zo.. zolang je nog geen concerten van onder een piano zingt (Adam paar jaar terug) valt de onzekerheid best mee
pi_27444521
Ja Counting Crows vind ik ook heel mooi Maar Goodnight Elisabeth gaat meer over een stukgelopen relatie helaas...nog een liedje over deze situatie of iets dat in de buurt komt? Anders moet ik dr misschien zelf een schrijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')